SolidSuper22 3 Skrevet 22. Marts, 2023 Hej nogen der har erfaringer med Alicia? https://annoncelight.dk/showad/366652 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ole40 27 Skrevet 22. Marts, 2023 Hun ser dejlig ud. Håber jeg kan få tid til besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardticket 36 Skrevet 22. Marts, 2023 Følger lige med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FiddyShades 0 Skrevet 23. Marts, 2023 Jeg tog lige en for holdet. Dette er min første anmeldelse, så tag selvfølgelig lige det er bliver fortalt med et gram salt. Anyways! Jeg besøgte denne lille spansk talende guldklump i dag. Valgte en to timers omgang massage med lidt ekstra i bestillingen og det var lækkert og afslappende, hvis man har behov for dette. Selve akten vil jeg ikke gå i detaljer om. Alicia er varm og velkommen. Alt foregik i et roligt tempo da der var godt med tid og mulighed for at falde til ro. Hendes engelsk er rigtig godt i forhold til andre, men tal langsomt og så vil man få en hyggelig og opmærksom ung kvinde, som er veldig underholdende. Håber dette hjælper for nogen af jer, som ønsker et kig forbi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SolidSuper22 3 Skrevet 24. Marts, 2023 FiddyShades skrev, for 11 timer siden: Jeg tog lige en for holdet. Dette er min første anmeldelse, så tag selvfølgelig lige det er bliver fortalt med et gram salt. Anyways! Jeg besøgte denne lille spansk talende guldklump i dag. Valgte en to timers omgang massage med lidt ekstra i bestillingen og det var lækkert og afslappende, hvis man har behov for dette. Selve akten vil jeg ikke gå i detaljer om. Alicia er varm og velkommen. Alt foregik i et roligt tempo da der var godt med tid og mulighed for at falde til ro. Hendes engelsk er rigtig godt i forhold til andre, men tal langsomt og så vil man få en hyggelig og opmærksom ung kvinde, som er veldig underholdende. Håber dette hjælper for nogen af jer, som ønsker et kig forbi. Så billederne er af hende? og er hun større/mindre end billederne i virkeligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steenvejle 4 Skrevet 24. Marts, 2023 SolidSuper22 skrev, for 1 time siden: Så billederne er af hende? og er hun større/mindre end billederne i virkeligheden? Var forbi hende i går. Billederne passer meget fint. hun er lidt buttet, men dejlig synes jeg. på billederne har hun kontaktlinser i, men jeg synes faktisk hun er pænere med ægte øjenfarve (mørkebrune) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FiddyShades 0 Skrevet 9. April, 2023 Beklager den sene tilbagemelding. Ja, billederne er af hende og det er som Steenvejle fortæller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ole40 27 Skrevet 22. April, 2023 Hun tilbyder penis massage, er der nogen der har prøvet der ved hende. Jeg er meget fristet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg