Hop til indhold

Total fejl annoncering

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte denne "pige" i går. Fuck en skuffelse. https://annoncelight.dk/showad/357034

Jeg har aldrig før anmeldt nogen men nu bliver jeg nødt til at advare andre.

Jeg skiver med pigen, på dansk, er kun til danske piger. Hun svare og alt er godt. Da jeg kommer står der en noget korpulent 

spansk pige som ikke forstår et hak. Der var ingen massage, ingen blow eller noget. Kun en hval

der lå og gjorde sig til

INTET i annoncen passer, bliv væk.

Jeg betalte 1.500,- inden som altid og tænkte, jamen vi lader tvivlen komme hende til gode. men jeg skulle være gået igen.

Skrevet
kelly skrev, for 12 minutter siden:

Kun en hval

der lå og gjorde sig til

LOL :lol:

Skrevet
kelly skrev, for 31 minutter siden:

Jeg besøgte denne "pige" i går. Fuck en skuffelse. https://annoncelight.dk/showad/357034

Jeg skiver med pigen, på dansk, er kun til danske piger. Hun svare og alt er godt. Da jeg kommer står der en noget korpulent 

spansk pige som ikke forstår et hak. Der var ingen massage, ingen blow eller noget. Kun en hval

der lå og gjorde sig til

Jeg betalte 1.500,- inden som altid og tænkte, jamen vi lader tvivlen komme hende til gode. men jeg skulle være gået igen.

Og du gik ikke igen, men belønnede en falsk profil.

Jeg var gået igen og havde fundet en sølv fisk i området. ;)

Skrevet
kelly skrev, for 38 minutter siden:

der lå og gjorde sig til

Hvis du havde gjort din reseach herinde ville du have fundet ud af, at hun var falsk.

Jeg er ked af din dårlige oplevelse.

Skrevet
kelly skrev, for 2 timer siden:

der lå og gjorde sig til

Hvis du havde søgt på annoncenummer, kunne du ha' sparet en træls oplevelse .

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=357034&search_and_or=or

Redigeret af Prøver-igen

Skrevet

Og alligevel valgte du at betale for en “hval” :o

Skrevet
TrollingJennifer skrev, for 12 timer siden:

Hvis du havde gjort din reseach herinde ville du have fundet ud af, at hun var falsk.

Jeg er ked af din dårlige oplevelse.

Trolling>> Hvordan? Det vil satme være interessant at vide ;-)

Skrevet
FrækMøstjylland skrev, for 7 timer siden:

Trolling>> Hvordan? Det vil satme være interessant at vide

prøv og søg på Tantramaja eller 357034

Skrevet
kelly skrev, den 22.3.2023 at 08:36:

der lå og gjorde sig til

Tjae. Hun kunne jo havde været et hit  jeg har prøvet det samme og blevet dybt skuffet    Den eneste måde det kan begrænses er at annonce udbyderen får besked og får det stoppet   Det er pisse træls hvis man skal tjekke hende i hoved og røv før man tropper op.   Det er efterhånden sådan at de fleste lækre piger er fake eller kriminelle mht betaling.   Men tak for din advarsel fra os der ikke er ser så godt 

• 4 months later...
Skrevet

"Det er efterhånden sådan at de fleste lækre piger er fake eller kriminelle mht betaling."

Tak globaliseringen for dette. Til gengæld kan jeg berolige med at markedet var langt mindre for 30 år siden - med en noget større andel danske kvinder. 

Brysterne var selvfølgelig betragteligt mindre, billeder var der sjældent - og afstanden mellem de perfekte ballonballer lang som onde år.

Redigeret af Peterxxxxxxxxxxxxx

Skrevet
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, den 15.8.2023 at 17:25:

"Det er efterhånden sådan at de fleste lækre piger er fake eller kriminelle mht betaling."

Tak globaliseringen for dette. Til gengæld kan jeg berolige med at markedet var langt mindre for 30 år siden - med en noget større andel danske kvinder. 

Brysterne var selvfølgelig betragteligt mindre, billeder var der sjældent - og afstanden mellem de perfekte ballonballer lang som onde år.

Ja, engang havde vi kun Ekstra bladet , og de fleste eller alle havde ingen billeder på- 

Redigeret af Servciesboy

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.