Hop til indhold
Rakam den røde

Aarhus: Har noget mødt/besøgt hende her

Recommended Posts

Guest Annenym

Jeg besøgte hende i går. Navnet er Cindy. Hun er utroligt sød og imødekommende og har en utrolig krop. Lækker pik på 15 cm og gode bryster. Jeg fik lov at gøre alt, hvad jeg havde lyst til, og hun var sød og smilende fra jeg kom til jeg gik. Lækre, rene lokaler. 100% anbefaling herfra:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny bruger
Annenym skrev, den 29.3.2023 at 11:33:

Jeg besøgte hende i går. Navnet er Cindy. Hun er utroligt sød og imødekommende og har en utrolig krop. Lækker pik på 15 cm og gode bryster. Jeg fik lov at gøre alt, hvad jeg havde lyst til, og hun var sød og smilende fra jeg kom til jeg gik. Lækre, rene lokaler. 100% anbefaling herfra:)

Hvor henne Ca. Århus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi Karen Castro igår, min første gang med en shemale, hun var ret sød og en passende str til en nybegynder.

Hun var forsigtig i starten og indtil det hele gled lidt bedre, godt med glide creme og begyndte vi eller at kneppe i flere stillinger.

En lille rift men ellers ikke noget.

Men det var rigtig spændende at prøve sådan en som hende, skal helt sikkert forbi et par gange mere inden jeg finder en med en lidt større...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny bruger
hjlarsen skrev, for 4 timer siden:

Jeg var forbi Karen Castro igår, min første gang med en shemale, hun var ret sød og en passende str til en nybegynder.

Hun var forsigtig i starten og indtil det hele gled lidt bedre, godt med glide creme og begyndte vi eller at kneppe i flere stillinger.

En lille rift men ellers ikke noget.

Men det var rigtig spændende at prøve sådan en som hende, skal helt sikkert forbi et par gange mere inden jeg finder en med en lidt større...

Et link? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny bruger
Annenym skrev, den 29.3.2023 at 11:33:

Hvor meget koster hendes tid? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En der vil fortælle hvor cirka i Århus.

Jeg kan godt li at sutte pik og kan også godt li at tage den til roden, men i mit eget tempo, sådan rigtig slikke og sutte intimt, nogen der ved om hun kan li det eller er hun mere til mundkneppe med det samme?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Annenym
Ny bruger skrev, den 31.3.2023 at 17:50:

Hvor henne Ca. Århus 

Langeæs

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi forleden og kan tilslutte mig alt hvad @Annenym skriver i sin anmeldelse. Fint sted med adgang fra gaden - sød pige der er meget serviceminded og snaver dig i gulvet fra start til slut. Jeg betalte 1.500 for 1 time med hendes sprøjt, hvilket jeg synes er billigt i disse tider. Så hvis man er til ladyboys, så er hun i hvert fald et go.

@hjlarsen Nu kan jeg ikke tale på hendes vegne, men jeg vil tro, at hvis du fortæller hende, hvad du ønsker, så vil hun imødekomme det - baseret på min egen erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...