Hop til indhold

Recommended Posts

mrjames skrev, den 2.9.2023 at 13:22:

Jeg kan også skrive varmt om Anna, havde faktisk ikke nærlæst annoncen vedr hendes højde, så jeg blev lidt paf da hun stod foran mig i fuld vigør :D

Men hun er satme lækker, dejligt dybt blowjob og så kan hun et eller andet med tungen.

Ift stedet, så kan man nemt komme til at gå forkert eller ringe på ved den forkerte nabo så der skal man lige være lidt varsom.

Hvad er det, der gør det nemt at gå forkert ?

Overvejer at besøge hende, men er da heller ikke glad for at gå forkert - så hvis nogen kan forklare lidt, uden at overtræde reglerne omkring beskrivelse af adressen, så ville det da være særdeles nyttigt for andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 6 timer siden:

Hvad er det, der gør det nemt at gå forkert ?

Overvejer at besøge hende, men er da heller ikke glad for at gå forkert - så hvis nogen kan forklare lidt, uden at overtræde reglerne omkring beskrivelse af adressen, så ville det da være særdeles nyttigt for andre.

Selve placeringen er en boligblok med opgange mellem McDonalds og tankstationen (tror det var en OK), hvis man kigger på postkassen og ringeanlægget, så er det åbenlyst hvor man skal ringe på, men det havde jeg ikke nødvendigvis lige fattet i kampens hede.

Naboerne ved uden tvivl godt hvad der foregår, men der er ikke dørspion på dørene, så man bliver ikke "beluret" på vej ind og ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...