Hop til indhold

Penis krammer hos Viktoria

Featured Replies

Skrevet
yrghh skrev, for 7 timer siden:

Hun er en pige, der deler vandende og er bestemt (heldigvis) ikke for alle. Men vi er mange, der sætter meget stor pris på hendes ydelse og hendes tilgang til det hele. Forhåbentligt "retter hun ikke ind"  efter nogle kommentarer fra de få mænd, som alligevel ikke sætter pris på hende, men bliver ved med at være den fantastiske pige, som vi andre elsker at besøge :) 

Du er helt berettiget til at have dine egne meninger om din egen oplevelse og hvorvidt du følte, at dine forventninger ikke blev indfriet. Ligesom vi er nogle, der vurderer Viktoria, som fuldstændigt enestående og uvurderlig - måske endda af præcis de samme årsager.

så tror jeg ikke du har læst min anmeldelse af hende ordentligt . nogle af de negative ting jeg skrev : så kysser hun knap nok , hun er selvglad , hun er ældre end billederne , hun snakker meget så det føles som tidsspild , hun har ingen sans for effekten af sine kommentare .

alt sammen negative ting som hun absolut bør rette ind efter og måske allerede har gjort til fordel for andre brødre herinde . det er ikke kun et spørgsmål om forventninger der ikke blev indfriet .

ja det er min oplevelse og det kan være hun var anderledes med dig og andre . men hvis hun læser med så ved hun i det mindste at en af hendes kunder havde denne skuffende oplevelse af hende , og hvem ved , måske bliver hun mere opmærksom på disse ting med den næste kunde . derfor vi også diskutere hendes pris .

nå , ikke alt var negativt med viktoria , så vil heller ikke tegne et værre billede end hun fortjener . 

Skrevet
AgentLeman skrev, for 48 minutter siden:

så tror jeg ikke du har læst min anmeldelse af hende ordentligt . nogle af de negative ting jeg skrev : så kysser hun knap nok , hun er selvglad , hun er ældre end billederne , hun snakker meget så det føles som tidsspild , hun har ingen sans for effekten af sine kommentare .

Jo, jeg har skam læst din anmeldelse, og jeg siger blot, at jeg har en anden oplevelse

• hun kysser knap nok - Jeg synes hun kysser fint og nok. Måske kræver det kemi
  • hun er selvglad - Nej, hun er selvironisk, men jeg forstår godt, at det kan misforstås hvis man ikke er helt på bølgelængde
  • hun er ældre end billederne - Nej. Billederne er få uger gamle. (nåeh ja.. så er hun en del år ældre end billederne, så du har ret)
  • hun snakker meget så det føles som tidsspilde - Jeg sætter stor pris på at hun tager sig tid til at komme på bølgelængde og finde kemien
  • hun har ingen sans for effekten af sine kommentarer - Åhh jo. Hun er meget empatisk, men det finder man nok først ud af, når man har lært hende at kende

Igen, så er du fuldstændig berettiget til din mening, og din oplevelse skal på ingen måde negligeres. Jeg mener bare, at det er forkert at generalisere og påstå at hun skal "rette ind" for som jeg skrev er vi mange der sætter pris på, at hun tager sig tid til, og gør en stor indsats for, at komme på bølgelængde

Og ja, jeg er også lidt biased. Jeg har set hende en del gange over de seneste to måneder, og heldigvis har hun ikke ændret sig. :) 

Redigeret af yrghh

Skrevet
ppd skrev, den 22.4.2023 at 18:25:

Ikke så godt, og hvor er priserne henne ?

Priserne er på nympho: https://nympho.dk/n11042/3616/i-leave-a-lasting-impression-for-an-experience-that-will-torment-you-endlessly/#profile-prices

Udover et lille hop da hun flyttede fra et gammelt byggeri til en ny fin lejlighed, har priserne været stabile (bortset fra at hun er gået ned på 1600/t igen)

Redigeret af yrghh

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.