Hop til indhold
Matylda-Babe

Anyone else is also ignored when you write to support or it’s only me?

Recommended Posts

Hello! 

I have problem, i can’t pay for an advertisement for few months already as I could in the past. Support is not answering me, so I don’t know if it’s something personal or not. Or maybe someone has similar problem. 

Please let me know what to do. 

Thanks! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige starte med at sige mit engelske ikke er det bedste. Derfor svarer jeg tilbage på dansk.

Men jeg har samme problem og faktisk også tænkt at oprette en tråd, så tak for tråden:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu tilhører jeg ikke samme segment, men min erfaring er, at der kan være stor forskel på villigheden til dialog hos de enkelte hos EG. Men det er da underligt, hvis man ikke engang kan komme i dialog omkring en betaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er allerede oprettet flere gange.

Det omhandler diverse betalingsløsninger der bliver brugt.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/164664-betaling-på-eg/
https://www.eroguide.dk/forum/topic/161754-betaling-på-eg/
https://www.eroguide.dk/forum/topic/160021-betaling-til-eg-driller/

@Matylda-Babe It's on danish, but the problem is with the payment-service in general. EG has had this problem for about ½ year maybe. I hope they get it sorted, so you and the other girls dont have this kind of problems. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

The payment problem has been for long time. The inform about it when we try to pay so think they might not want to answer every one about the same thing. 
But yes in general they are not easy to get in contact with :(

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

The payment problem has been for long time. The inform about it when we try to pay so think they might not want to answer every one about the same thing. 
But yes in general they are not easy to get in contact with :(

Men de sidste par måneder, har vi kunne skrive og få forlænget vores annonceprofil gratis - det fungere hellere ikke længere, ihvertfald ikke for mig. Har skrevet til dem 3 gange indenfor de sidste 14 dage, plejer at få en mail med at de forlænger men nu er min periode udløbet:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
SiaUngQ skrev, for 27 minutter siden:

Men de sidste par måneder, har vi kunne skrive og få forlænget vores annonceprofil gratis - det fungere hellere ikke længere, ihvertfald ikke for mig. Har skrevet til dem 3 gange indenfor de sidste 14 dage, plejer at få en mail med at de forlænger men nu er min periode udløbet:ph34r:

Tja jeg har normalt gratis men ville ha haft købt, abonnement sidste måned. Derfor jeg så og stadig ser beskeden “betaling virker ikke”. Hvis de har forlænget gratis kan jeg ikke sige andet end det skal I vel være taknemmelige for også måske desværre må indse at det kan de ikke blive ved med. Og jo sådan set heller ikke retfærdigt for dem som ikke kan komme ind som nye og få en plads i annonce rækken. 
Jeg undrede mig over der stadig var fremhævede annoncer når betaling ikke var muligt. Men troede nogen måske havde betalt forud for x-antal måneder. Men er jo så ikke tilfældet. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.eroguide.dk/forum/contact 

Skriv "Jeg ønsker at konvertere min eroguide glædespige profil til en Annonceprofil" eller "Jeg ønsker at forny min Annonceprofil" hvis du har haft een før. 
Så venter du på at de har tid til at gøre noget ved det. 

Man må have tålmodighed. De tjener INGEN penge på os og har ikke gjort det en rum tid pga. udfordringer med betalingsløsning. 
Så det tager den tid det tager. 

Skriv gerne også navnet på den Annonceprofil du  har haft tidligere (som ikke nødvendigvis er det samme navn som du har som Eroguide medlemsprofil som glædespige). 
Har du tilknyttet en aktiv email adresse, får du - i de fleste tilfælde - en email når Annonceprofilen er aktiveret. 
Når den udløber får du ca. en uge før en email om at den udløber. 
Så skriver du igen som beskrevet i dette indlæg. 

God arbejdslyst! 

Med venlig hilsen, 
Evas Kollegiale Sekretærservice <3

PS: Det hjælper INTET at skrive til en moderator. De har kun med debatfora at gøre. Ikke med "butiks-delen". Det er et andet "kontor" :) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Eva Nadine skrev, for 2 minutter siden:

Skriv "Jeg ønsker at konvertere min eroguide glædespige profil til en Annonceprofil"

Ok vil jeg da prøve. Men har omvendt fuld forståelse for hvis vi bare må undlade at annoncere herinde til det virker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 time siden:

Tja jeg har normalt gratis men ville ha haft købt, abonnement sidste måned. Derfor jeg så og stadig ser beskeden “betaling virker ikke”. Hvis de har forlænget gratis kan jeg ikke sige andet end det skal I vel være taknemmelige for også måske desværre må indse at det kan de ikke blive ved med. Og jo sådan set heller ikke retfærdigt for dem som ikke kan komme ind som nye og få en plads i annonce rækken. 
Jeg undrede mig over der stadig var fremhævede annoncer når betaling ikke var muligt. Men troede nogen måske havde betalt forud for x-antal måneder. Men er jo så ikke tilfældet. 

Nu har annonceprofilen indflydelse på andet end fremhævede annoncer. Min tekst er bla. Blevet forkortet fik jeg en pop up omkring. Jeg betaler hellere end gerne, har sågar spurgt efter et mobilpay nummer - men det må/kan de ikke give mig. Derfor UNDRE jeg mig over, der pludselig er fuldstændig tavshed, nu det har fungeret andre måneder. 
 

Kunne være der var en logisk forklaring men det er samme smøre omkring man skal være taknemlig.

Er man utaknemlig, fordi man stiller spørgsmålstegn? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
SiaUngQ skrev, for 33 minutter siden:

Er man utaknemlig, fordi man stiller spørgsmålstegn?

Det har jeg så vidt jeg kan se ingen steder antaget. Mere at jeg håbede I havde været taknemmelig så længe det varede. Og i og med jeg ikke er EG og intet ved skriver jeg også I kun måske skal acceptere det er slut. Prøv at læse hvad Eva skriver. Lyder til hun ved mere end mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...