Hop til indhold
Ungstruerfyr

Slikke

Recommended Posts

Ungstruerfyr skrev, for 23 minutter siden:

hvad gør jeg

Du går til lægen og beder om at blive testet, der er dog en inkubationstid på 1 til 3 uger mener jeg, på de forskellige typer af kønssygdomme, vent til efter 3 uger fra da du besøgte pigen.

Selv har jeg slikket et "hav af piger", over mange år uden at jeg har slæbt noget med hjem, men det sker jo.

Der er ikke så meget andet at gøre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungstruerfyr skrev, 1 time siden:

Jeg har været så dum og var på massage klinik ved en thai og så slikke jeg hende og nu er jeg meget nervøs om jeg hiver noget med hjem til kæresten hvad gør jeg

Jeg kan anbefale at du bliver tjekket på Bispebjerg klinik for sex sygdomme, og at du naturligvis bliver podet i halsen. De er meget professionelle og grundige. Men som der nævnes så kan inkubationstiden godt være 2-3 uger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan anbefale at du bliver tjekket på Bispebjerg klinik for sex sygdomme

@Ungstruerfyr, bor evt i Struer, ud fra hans brugernavn, tænker jeg, så han skal nok frekventerer en læge/klinik i Jylland.

Det er bare et gæt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungstruerfyr skrev, for 4 timer siden:

Jeg har været så dum og var på massage klinik ved en thai og så slikke jeg hende og nu er jeg meget nervøs om jeg hiver noget med hjem til kæresten hvad gør jeg

Hej unge Struer fyr. 

Du skal tage en dyb indånding - og tage det lidt roligt. 

Jo risiko er der da - det er der jo altid -  men fordi du slikker en kvinde er der jo ikke stor risiko for at DU har modtaget noget....

Så i stedet for at tænke at det har du sikkert, så vær realistisk og gå ud fra du ikke har! Ellers fucker din hjerne dig  til at overbevise dig om at du er meget syg!

Du kan stadig gå til læge og blive tjekket når tiden er klar til det .

- og se så om der kommer nogle symptomer - ellers er du nok rask ;-)

Håber du bliver lidt beroliget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også slikket en pige en gang. Det er vel en 9 år siden cirka. Jeg har fået masser af symptomer, og der kommer nye hele tiden. Håret er f.eks. blevet ret meget gråere, jeg har fået smerter i det ene knæ, og maven er blevet større. Jeg fik også en tand trækket ud pga af smerter. Flere gange disse år har jeg fået forkølelsesymptomer, ondt i halsen og hoste.
Gentagelsefare? Ja, en gang mere måske inden jeg dør. Når jeg er blevet helt rask fra den første gang. For det var sørme godt, var det. Selvom det har kostet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://sexogsamfund.dk/krop-sex/viden-om-sexsygdomme/klinikker-danmark

Du kan også ta' en tur til København og købe dig et dyrt glas varm mælk med kaffesmag når nu du alligevel er herovre ;)  
Jeg bruger og anbefaler den private ved Nørreport station. Ventetiden er tæt på ikke-eksisterende og man får meget hurtigt svar. Det koster naturligvis lidt, da det er en privat klinik. 
De har ikke længere døgnåbent dog. Det havde de en overgang. 
https://cphmed.com/da/sundhedscenter/noerreport/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper

Hvis jeg var dig ville jeg tage det helt roligt. Du er en næppe smittet med noget som helst. Gonore, klamydia og hiv, smitter uhyre sjælden fra vagina til giveren af oralsex, hvis overhovedet. Herpes og syfilis er det eneste du skal bekymre dig om. Så alt i alt skal du være rigtig uheldig og for at være smittet ved denne handling. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne dybest set aldrig finde på at slikke en GP jeg havde fundet i Danmark. Det hænder, at det sker i Sydøstasien, hvis jeg finder en som er ung/sød nok. Dermed sagt, nok ikke den store risiko for kønssygdomme. Alt efter hvem du slikker,  så er de mest sandsynlige chancer nok: 1) smagen af kondom, 2) sædrester fra en tidligere gæst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Annika.Sofia.A skrev, den 20.3.2023 at 10:08:

Jeg kan anbefale at du bliver tjekket på Bispebjerg klinik for sex sygdomme, og at du naturligvis bliver podet i halsen. De er meget professionelle og grundige. Men som der nævnes så kan inkubationstiden godt være 2-3 uger. 

det er reelt kun syfilis der kan smitte den vej - og med en meget lille risiko. En risiko der også er der ved dybe kys. Som mand er risikoen ved oralsex alt andet mindre, end hos en kvinde der får sæd i munden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 3 timer siden:

det er reelt kun syfilis der kan smitte den vej - og med en meget lille risiko. En risiko der også er der ved dybe kys. Som mand er risikoen ved oralsex alt andet mindre, end hos en kvinde der får sæd i munden. 

Det er direkte usandt.

Både Klamydia og Gonore smitter også via munden/svælget. Det gælder altså alle slimhinder.

Så hvis du besøger en GP som tilbyder oral uden kondom, og er smittet i mund/halsen kan du via blowjob også blive smittet

Redigeret af Annika.Sofia.A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Annika.Sofia.A skrev, for 3 timer siden:

Det er direkte usandt.

Både Klamydia og Gonore smitter også via munden/svælget. Det gælder altså alle slimhinder.

Så hvis du besøger en GP som tilbyder oral uden kondom, og er smittet i mund/halsen kan du via blowjob også blive smittet

Yes, men her har han slikket pigen og ikke omvendt. Fx sætter klamydia sig i livmoderhalsen hos kvinden, som manden ikke kommer i kontakt med det smittede område. Så at en man giver oralsex til en kvinde (slikker hendes vagina uden slikkelap), er næsten uden risiko for manden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper
Annika.Sofia.A skrev, for 4 timer siden:

Det er direkte usandt.

Teoretisk ja - men i praksis bliver men ikke smittet som du beskriver det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Religion dyrkes bedst i en kirke i kirketiden :)

Og nej fordi jeg ikke er blevet smittet efter mere end tusind slikketure med såvel kone, swingerkendtskaber, og ikke mindst glædeskvinder er det ikke bevis for at der ikke kan smittes ved at slikke en kvindes kusse/fisse ( nu MÅ jeg starte den tråd ) :)

Meen sandsynligheden er ret lille efter min mening.

Og det er bare for vildt at slikke disse kvinder. Der er selvfølgelig forskel på dem, men dem der formår at give slip og nyde det, de er de specielle, og det er vildt skønt.

Så selv om du er oppe i nærheden af Indre Missions kerneområde Ungestruerfyr, så klø på slik hver eneste kvinde du kan formå til at måtte, øv dig så du får et ry deroppe som verdens bedste kusseslikker, så kommer de rendende til dig. Måske så mange at du ikke behøver betale glædeskvinder for at få lov.

Gør du det rigtigt får du bonus også hos glædeskvinderne, flere ydelser, længere tid end du har betalt for.

Go for it.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper
Annika.Sofia.A skrev, for 4 timer siden:

Så du benægter fakta? Hvorfor bliver man ikke smittet? Forklar?:)

Nej jeg benægter skam ikke fakta, jeg oplyser om fakta:)

Blandt lesbiske har det ikke været muligt at fastslå med sikkerhed at kvinder har smittet hinanden ved oralsex med Klamydia og Gonorre.

Derfor er det ret godt dokumenteret og kendt blandt læger, at smitte overføres meget sjældent, hvis overhoved, ved at "slikke Fisse".

Sundhedsmyndighedernes anbefaling på dette område skal være på den sikre side..........og følges hvis man skal være 100% sikker og ikke kan nøjes med 99,5%

I praksis sker ingen smitte den vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Piper skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror vi taler forbi hinanden..

Du undlader at forholde dig til mit eksempel her hvor jeg beskriver riskoen ved at modtage et blowjob uden kondom.

Jeg er godt klar over at riskoen for sexsygdomme ved oral af kvinden er langt mindre. Det var egentlig heller ikke det som jeg kommenterede på :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar
… And Justice for All skrev, for 15 timer siden:

Sludder og vrøvl, lad være med at spille kloge doktor på noget du intet ander om ! 

Du kan få kønsvorter ved at slikke ( hpv ) klamydia, syfilis, gonere, hiv i MEGET  ekstreme micro tilfælde, men når man leger i vandkanten, risikere man at blive våd .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så i Syntws ikke jeg skal gøre noget hvis jeg ik har symptomer 

jeg knaldede hende også men det var med kondom men er bange for at det kunne smitte efter ved jeg røre mig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungstruerfyr skrev, den 25.3.2023 at 10:26:

Så i Syntws ikke jeg skal gøre noget hvis jeg ik har symptomer 

jeg knaldede hende også men det var med kondom men er bange for at det kunne smitte efter ved jeg røre mig selv

Neejjj!!! Sig ikke du har rørt ved dig selv :-o. Hvor dristig kan man dog være i det her univers?

Meget tosset har jeg gjort i livet, men aldrig nogensinde rørt ved mig selv uden beskyttelse. De gange jeg knaldet nogen uden kondom, bruger jeg altid handsker efterfølgende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper
Annika.Sofia.A skrev, den 24.3.2023 at 14:56:

Jeg tror vi taler forbi hinanden..

Du undlader at forholde dig til mit eksempel her hvor jeg beskriver riskoen ved at modtage et blowjob uden kondom.

Jeg er godt klar over at riskoen for sexsygdomme ved oral af kvinden er langt mindre. Det var egentlig heller ikke det som jeg kommenterede på :razz:

Du fejlcitere mig- det vil jeg godt frabede mig:)

Man bliver meget meget sjælden smittet ved at slikke en kvinde......Risikoen er meget større for en kvinde der sutter en mand.

Som mand bliver man ligeledes meget sjælden smittet ved at en kvinde øko-sutter dig.

Samleje  uden kondom  smitter hyppigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...