Hop til indhold
Guest Giftmand!

Interesse for at være flere om at deles om en GP

Recommended Posts

Guest Giftmand!

Hej med jer.

Er der nogen i midtjyllands området der kunne være interesseret i at deles om en pige og lave en "slags event" ud af det selvfølgelig hvis pigen også er indforstået med det. Det er bare en forespørgsel for om der evt kunne være nogen der kunne have interesse. 

God dag til jer derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Giftmand! skrev, 1 time siden:

Hej med jer.

Er der nogen i midtjyllands området der kunne være interesseret i at deles om en pige og lave en "slags event" ud af det selvfølgelig hvis pigen også er indforstået med det. Det er bare en forespørgsel for om der evt kunne være nogen der kunne have interesse. 

God dag til jer derude 

Hvor i midtjylland?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Giftmand!
M-45 skrev, for 4 minutter siden:

Hvor i midtjylland?

Tænker viborg silkeborg randers området som udgangspunkt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Giftmand!
max_xnxx2020 skrev, for 5 minutter siden:

Altså jeg godt nok ikke fra midtjylland men har ikke noget mod og kører lidt for sådan et event hvis alle partner er med på det:P

Fedt har du evt. Nogle ideer til det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Giftmand! skrev, for 1 minut siden:

Fedt har du evt. Nogle ideer til det 

Desværre ikke lige nu, så bare din tråd og tænkte "hold kæft en fed ide":P og så ville jeg da gerne sige at jeg var frisk, men skal nok skrive hvis jeg får nogle ideer, du skal os være velkommen til og ramme min PB så kan vi skrive videre om det der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Giftmand!

Hvis vi bliver flere kunne det være fedt at der var 2-3 piger måske 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Giftmand! skrev, for 44 minutter siden:

Hvis vi bliver flere kunne det være fedt at der var 2-3 piger måske 

Hvis  I får  stablet  det  på  benene  kunne  I arrangere en  herrefrokost,  hvor  I enten  kunne  være  fælles  om  en  kvinde eller  der  kunne  være  et  par  stykker.  Fx  sommerhus hvor  I kunne  besøge  kvinden/kvinderne sammen  eller  på  skift  i et særskilt  værelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Giftmand!
lejogbrug skrev, for 7 minutter siden:

Hvis  I får  stablet  det  på  benene  kunne  I arrangere en  herrefrokost,  hvor  I enten  kunne  være  fælles  om  en  kvinde eller  der  kunne  være  et  par  stykker.  Fx  sommerhus hvor  I kunne  besøge  kvinden/kvinderne sammen  eller  på  skift  i et særskilt  værelse.

 

Det lyder satme som en god ide.. tak for input ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
SweetKisses skrev, for 27 minutter siden:

Med en lille frygt for, at jeg muligvis kaster mig selv for løverne ved at skrive dette.. skriv gerne til mig hvis I får planlagt noget konkret ^_^ Sjælland eller Jylland er ligegyldigt 

:x

Så er der lagt i skålen drenge, hvem kommer først hvis i tør slikke :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Giftmand! skrev, for 13 timer siden:

Hej med jer.

Er der nogen i midtjyllands området der kunne være interesseret i at deles om en pige og lave en "slags event" ud af det selvfølgelig hvis pigen også er indforstået med det. Det er bare en forespørgsel for om der evt kunne være nogen der kunne have interesse. 

God dag til jer derude 

Jeg kan godt skaffe en pige alt efter hvilket setup 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 17 timer siden:

Med en lille frygt for, at jeg muligvis kaster mig selv for løverne ved at skrive dette.. skriv gerne til mig hvis I får planlagt noget konkret ^_^ Sjælland eller Jylland er ligegyldigt 

:x

Wrauuu (det var et løvebrøl, hvis du nu skulle være i tvivl)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

@Giftmand! du må være kaptajn her - hvad tænker du om sagerne? Der er vel efterhånden mænd nok om bord til en god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Giftmand!

Beklager jeg ikke lige har skrevet der er mange som byder ind.. så her er hvad jeg umildbart tænker....

Kunne der være interesse i at lave en gruppe hvor det ville være nemmere at planlægge alt det praktiske.. jeg tænker evt en Facebook gruppe selvfølgelig med fuld diskretion.?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Giftmand!

Det kunne være fedt hvis vi kunne mødes i et sommerhus som udgangspunkt. Alt efter hvormange vi bliver tænker jeg vi får flere piger med tænker vi kunne få en fest med at kunne gå til og fra de forskellige piger. Det bliver højst sandsynligt en dyr aften så det ville være fedt at dem der vil deltage sparre op for at lave det mega luxus event 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
Giftmand! skrev, for 3 timer siden:

.. jeg tænker evt en Facebook gruppe selvfølgelig med fuld diskretion.?? 

Jo jo da :))) fuld diskretion, tror ikke lige Facebook er det rette sted til den slags  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...