Hop til indhold
Signor Cuoco

Livet går videre

Recommended Posts

Guest Moden Libertiner II

Tjae nu er der så meeget fokus på kvinders svindende sexlyst/evne. Sån lidt lommefilosofi fra min side, men naturen har jo sat en udløbsdato på kvindernes reproduktionsevne. Så er der jo heller ikke grund til at forsøge vel ? :) Eller holde evnerne i gang. Specielt ikke hvis ens mand egentlig ikke har været det vilde eventyr i sengen og fruen har holdt sig på måtten og ikke spist forbuden frugt.:(

Men der er også en bagside, har læst en del om kvinder der er kede af, at deres mand egentlig ikke gider sex, allerede i en ung alder, so guy's it goes both ways.

Dertil kommer at en del mænd ( måske mange) mister evnen, nogle før, andre senere. Men har hørt i rygtediglen at den manglende evne er er forløber/advarselslampe for hjerteproblemer. Mange mænd der får blodpropper i hjertet har i flere år før mistet rejsningsevnen. So guys gå til doktormanden og få et ordentligt checkup når Jernmanden bliver lidt blød i det, eller endda svigter i det afgørende øjeblik, det kunne jo være at du trods alt endnu kunne forhindre den kommende blodprop i det mindste.

Hvis så kvinden heller ikke har så meget lyst så går det hurtigt ned ad bakke for sexlivet.

Bananas: Jeg er ufejlbarlig ! :) Det sagde jeg også altid på arbejdet. Engang i mine første år i firmaet (det var i 1983) var der nogen der fik mig overbevist om at jeg havde taget fejl/lavet en fejl. Det viste sig selvfølgelig 3 år efter at jeg aldeles ikke havde fejlet :)

Til Eva der i tide og utide skriver: Jeg kunne jo tage fejl.

Tro nu på dig selv for h...... du kan da arldrig tage fejl vel ? :P:wacko::wub:<3

Redigeret af Moden Libertiner II

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden Libertiner II skrev, for 17 minutter siden:

Men der er også en bagside, har læst en del om kvinder der er kede af, at deres mand egentlig ikke gider sex, allerede i en ung alder, so guy's it goes both ways.

Enig.

Moden Libertiner II skrev, for 18 minutter siden:

Dertil kommer at en del mænd ( måske mange) mister evnen, nogle før, andre senere. Men har hørt i rygtediglen at den manglende evne er er forløber/advarselslampe for hjerteproblemer. Mange mænd der får blodpropper i hjertet har i flere år før mistet rejsningsevnen. So guys gå til doktormanden og få et ordentligt checkup når Jernmanden bliver lidt blød i det, eller endda svigter i det afgørende øjeblik, det kunne jo være at du trods alt endnu kunne forhindre den kommende blodprop i det mindste.

Enig.
Jeg har selv for længst nået den alder hvor jeg får halvårlige tjek ... 
En anden ting er, at manglende rejsning og manglende lyst er to forskellige ting.
Manglende rejsning kan man til dels manøvrere uden om, hvis lysten er der hos begge parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 3 timer siden:

Er i øvrigt fredsommeligt nysgerrig ... 
Hvad mener du mere præcist med:

... at det er hormonelt bestemt, at kvinder taber lysten .. eller .. ?
Jeg er, som sagt, bare nysgerrig .. 

Frikadeller i bagerbutikken... sorry ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 8 timer siden:

. Alle som een er vi jo blot ugler der tuder i mørket. De fleste af os SYNES noget og er farvede af personlige fortællinger og erfaringer. 

Jeg er helt enig.
Når jeg reagerede på dit indlæg, har det også meget at gøre med nogle personlige erfaringer - og det handler ikke kun om det seksuelle ... 
Synes det er en god idé, som @Signor Cuoco gør, at fortælle lidt om sin personlige historie ... 
Jeg har dog allerede gjort det 'plukvist' i en del indlæg .. derfor ville jeg ikke gøre det hér ... 
Det er heller ikke helt nemt, af mange grunde ...

Jeg synes, at for mig er den store venlighed og imødekommenhed jeg har mødt hos de GP'er, jeg har besøgt, en stor hjælp til at komme videre .. hhv. at leve med, at tingene nu er gået, som de er ... 
Ikke fordi de kender min historie - det er der kun en enkelt der gør - men venligheden i det hele taget ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 10 minutter siden:

Jeg er helt enig.
Når jeg reagerede på dit indlæg, har det også meget at gøre med nogle personlige erfaringer - og det handler ikke kun om det seksuelle ... 
Synes det er en god idé, som @Signor Cuoco gør, at fortælle lidt om sin personlige historie ... 
Jeg har dog allerede gjort det 'plukvist' i en del indlæg .. derfor ville jeg ikke gøre det hér ... 
Det er heller ikke helt nemt, af mange grunde ...

Jeg synes, at for mig er den store venlighed og imødekommenhed jeg har mødt hos de GP'er, jeg har besøgt, en stor hjælp til at komme videre .. hhv. at leve med, at tingene nu er gået, som de er ... 
Ikke fordi de kender min historie - det er der kun en enkelt der gør - men venligheden i det hele taget ... 

Hold fast i det, du skriver her. Det giver et solidt fundament at bygge på. Jeg taler af erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende læsning må jeg sige og et ærligt skriv også. Det tager jeg sgu egentlig hatten af for.

Trods alders forskellen kan jeg på mange måder relatere mig til dig @Signor Cuoco 

 

Husker da jeg selv kom ud af et lang varigt forhold (det var et forhold på 7 år) jeg var 19 da jeg mødte min Eks og hun var 22 en flot og slank blond pige der vare havde alt hvad jeg søgte i en kvinde, både udseendet og hendes personlighed var bare 10/10 hun var skøn på alle måder. jeg var 26 da vi gjorde det forbi. Da vi mødte hinanden og var ny forelsket og det hele var nyt knaldede vi som kaniner, og forelskelsen var stor.

 

vi springer frem til Corona tiden og der gik der virkelig leverpostej i den, vi sad i hvert vores hjørne af sofaen med hoved begravet i hver vores telefon og der var virkelig 0 intimitet til sidst. 
 

Da vi gik fra hinanden var jeg selvfølgelig sønderknust, og min verden faldte fra hinanden. Jeg begyndte at tage en helvedes masse coke på arbejdet for bare at kunne koncentrere mig og begyndte at tage steroider fordi jeg var utilfreds med mig selv (heldigvis fandt jeg en god psykolog og gik til behandling for mit stof misbrug  det hjalp mig på godt ud af det) 

Efter nogle måneder som single fandt jeg sgu denne verden, og det hjalp mig med at udfolde mig erotisk og det gav jo også intimitet.

Nu er jeg ikke langt fra de 29, har opnået meget, jeg elsker at træne i fitness og har fået gode resultater (på normal vis) og det køre ret godt på tinder. Hvis jeg endelig skulle besøge en by gp, ville det nok kræve en måned eller 2 at opspare. Jeg synes det med at møde et nyt menneske er vanvittig spændende, men synes dog også luften kan gå lidt af ballonen og spændingen er ikke så stor mere end a man var helt ny gamet.

ja det jeg vil med det hele er @Signor Cuoco gør hvad der gør dig glad, tror mange har stået i en situation hvor den manglende sex ødelægger en ( ligesom da jeg var sammen med min eks) jeg fandt min vej i livet igennem tinder og fandt erfaringen i sengen igennem købesex og hvis dette gør dig glad så er det det du gør. 
 

tak for et ærligt skriv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...