Hop til indhold

Recommended Posts

som titlen antyder så har jeg netop overstået et besøg af de bedre.

link: https://annoncelight.dk/showad/358486

jeg tekstede Nancy ved 12.00 tiden og fik hurtigt en aftale istand, på en time senere på dagen.

vel ankommen var der lige kort lidt forvirring om jeg var en "walk in" eller jeg havde bestilt tid, men det havde jeg jo, så panikken lagde sig hurtigt.

jeg havde ikke fået aftalt pris, som heller ikke fremgår af annoncen, men 1300 for 1 time var ok og jeg kunne komme flere gange hvis jeg kunne.

jeg nappede et lynbad, da jeg kom direkte fra arbejde og derefter tilbage til hendes lille hyggelige rum.

jeg ville gerne kysse og kramme lidt, men det var hun ikke så vild med så vi endte med en gang rygmassage istedet og det kan hun bare!!

hun fortalte at hun havde arbejdet som massør tidligere og det tror jeg gerne. Så hvis du er til lidt hård rygmassage inden lagengymnastikken så er hun frisk.

det endte med at hun pirrede mig bagfra omkring anus og rundt om pung og p.. så jeg var lige ved at eksplodere, men jeg tror hun kunne mærke hvor jeg var og bad mig vende mig om.

hun gav mig nu et blow uden og jeg tænkte at hun ganske snart ville få det hele i munden, men netop da, tumlede hun legende væk og ville tage et gummi.

jeg benyttede pausen til kysse hendes velformede krop og kørte frisk ned mod hende blomst, mellem benene.

det lod hun ikke til at have noget imod og snart efter stønnede hun sin fryd ud.

Til slut virkede det oprigtigt som om hun kom, men hun kan også være en god skuespille, man ved aldrig..

Jeg var i hvert fald kamp klar  og efter et kort puste rum til hende kom vi rundt i flere stillinger. lækkert og frækt.

Det endte selvfølgelig som det måtte og jeg kom med et drøn.

vi lå og sludrede lidt og jeg følte mig flad og ganske tømt og jeg valgte derfor at stoppe legen der.

under hele seancen var hun humoristisk, spøgt med mig og lavede vandede joks.

Nancy er en sød, sjov og frisk pige der giver god service, god massage og som er sjov i sengen også

hun skal helt sikkert prøves igen.

jeg har tidligere spurgt i en anden tråd til Rainbow  og jeg spurgte under forløbet om der var andre piger tilstede og Nancy sagde frisk, ja det var

Rainbow (link: https://annoncelight.dk/showad/363825 ) og jeg hilste kort på hende på vej ud af døren. hun er også en flot pige og kunne godt være pigen på billederne.

hun skal bestemt også besøges, så der er mange gode grunde til at besøge Hvidovre i fremtiden

Til de brystfiksede: jeg tror de har fået hjælp, men de er bløde og kyssevenlige.

Hun sutter uden, men alt andet er med.

god weekend

Hitmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også en god oplevelse med Nancy/Beni. Havde bestilt massage og HJ men endte med 2 min massage og resten af tiden sex. 

Mødte også Rainbow , men for mig var billeder ikke rigtige. 
Må jo nok hellere tage forbi igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, for 2 timer siden:

som titlen antyder så har jeg netop overstået et besøg af de bedre.

link: https://annoncelight.dk/showad/358486

jeg tekstede Nancy ved 12.00 tiden og fik hurtigt en aftale istand, på en time senere på dagen.

vel ankommen var der lige kort lidt forvirring om jeg var en "walk in" eller jeg havde bestilt tid, men det havde jeg jo, så panikken lagde sig hurtigt.

jeg havde ikke fået aftalt pris, som heller ikke fremgår af annoncen, men 1300 for 1 time var ok og jeg kunne komme flere gange hvis jeg kunne.

jeg nappede et lynbad, da jeg kom direkte fra arbejde og derefter tilbage til hendes lille hyggelige rum.

jeg ville gerne kysse og kramme lidt, men det var hun ikke så vild med så vi endte med en gang rygmassage istedet og det kan hun bare!!

hun fortalte at hun havde arbejdet som massør tidligere og det tror jeg gerne. Så hvis du er til lidt hård rygmassage inden lagengymnastikken så er hun frisk.

det endte med at hun pirrede mig bagfra omkring anus og rundt om pung og p.. så jeg var lige ved at eksplodere, men jeg tror hun kunne mærke hvor jeg var og bad mig vende mig om.

hun gav mig nu et blow uden og jeg tænkte at hun ganske snart ville få det hele i munden, men netop da, tumlede hun legende væk og ville tage et gummi.

jeg benyttede pausen til kysse hendes velformede krop og kørte frisk ned mod hende blomst, mellem benene.

det lod hun ikke til at have noget imod og snart efter stønnede hun sin fryd ud.

Til slut virkede det oprigtigt som om hun kom, men hun kan også være en god skuespille, man ved aldrig..

Jeg var i hvert fald kamp klar  og efter et kort puste rum til hende kom vi rundt i flere stillinger. lækkert og frækt.

Det endte selvfølgelig som det måtte og jeg kom med et drøn.

vi lå og sludrede lidt og jeg følte mig flad og ganske tømt og jeg valgte derfor at stoppe legen der.

under hele seancen var hun humoristisk, spøgt med mig og lavede vandede joks.

Nancy er en sød, sjov og frisk pige der giver god service, god massage og som er sjov i sengen også

hun skal helt sikkert prøves igen.

jeg har tidligere spurgt i en anden tråd til Rainbow  og jeg spurgte under forløbet om der var andre piger tilstede og Nancy sagde frisk, ja det var

Rainbow (link: https://annoncelight.dk/showad/363825 ) og jeg hilste kort på hende på vej ud af døren. hun er også en flot pige og kunne godt være pigen på billederne.

hun skal bestemt også besøges, så der er mange gode grunde til at besøge Hvidovre i fremtiden

Til de brystfiksede: jeg tror de har fået hjælp, men de er bløde og kyssevenlige.

Hun sutter uden, men alt andet er med.

god weekend

Hitmann

Hun gik under navnet Beni da hun var i Vejle.  Har kneppet hende flere gange uden gummi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, for 2 timer siden:

Hun gik under navnet Beni da hun var i Vejle.  Har kneppet hende flere gange uden gummi 

Jeg kneppede hende for et par år siden i Kbh K hvor hun også gik under navnet Beni, og hvor jeg tog en time med hende.

Det var midt på dagen og hun havde sikkert haft en hård nat da hun var meget træt og tilkaldte en anden thai pige som skulle give mig almindelig massage mens Beni lagde sig på en briks ved siden af os og halvsov.

Det gik der 10-15 minutter med, så fik jeg liv i Beni og hun suttede pik på mig uden, og så kneppede jeg hende.

Jeg vidste ikke at hun har tilbudt sex uden gummi. Jeg har ikke noget imod at andre gør dette. Men som mit brugernavn antyder elsker jeg at slikke fisse, men jeg synes det er klamt hvis en anden fyr lige er kommet i hende, derfor prøver jeg at gå udenom piger som tilbyder sex uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Juice Eater skrev, for 8 timer siden:

Jeg kneppede hende for et par år siden i Kbh K hvor hun også gik under navnet Beni, og hvor jeg tog en time med hende.

Det var midt på dagen og hun havde sikkert haft en hård nat da hun var meget træt og tilkaldte en anden thai pige som skulle give mig almindelig massage mens Beni lagde sig på en briks ved siden af os og halvsov.

Det gik der 10-15 minutter med, så fik jeg liv i Beni og hun suttede pik på mig uden, og så kneppede jeg hende.

Jeg vidste ikke at hun har tilbudt sex uden gummi. Jeg har ikke noget imod at andre gør dette. Men som mit brugernavn antyder elsker jeg at slikke fisse, men jeg synes det er klamt hvis en anden fyr lige er kommet i hende, derfor prøver jeg at gå udenom piger som tilbyder sex uden.

Lige her må du heller ikke komme i hende. Men jeg deler dig afsky for lige det scenarie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, for 21 timer siden:

Nancy er en sød, sjov og frisk pige der giver god service, god massage og som er sjov i sengen også

hun skal helt sikkert prøves igen.

100% enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg hos Nancy/Beni i dag. Desværre lod jeg   mig overtale til at tage en tur med Rainbow.

https://annoncelight.dk/showad/363825
Der er meget stor forskel på forståelsen af “full package” mellem de 2 piger.

Havde en fantastisk tur med Nancy, smilte længe efter. 

For mig bliver det første og sidste gang med Rainbow.

Samtidig må jeg nok melde ud at lige på sex med 5 ryk og en aflevering ikke lige er mig. Jeg skal have lidt mere kontakt og det er der tilsyneladende ikke i “full package”. Det er lidt 50-50

Mener det var  @Mook der også var i tvivl om forskellen mellem FP og GFE. 
Så må have fat i Mook næste gang (hvis hun altså har åbent)

Det skal lige nævnes at jeg prøvede for mindst 20. Gang at få fat i Cherry i formiddags. Som sædvanlig uden held

For mig er FP , lidt massage, godt langt blow til begge sider, B2B hvis pigen har lyst, sex og gensidig kontakt hvor der er rig mulighed for at røre, slikke, kysse (igen hvis pigen har lyst selv) osv. Men jeg tager sikkert fejl

Det er jo sikkert derfor det kaldes GFE?

En frustreret bruger 

Redigeret af Den rejsende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, for 29 minutter siden:

hej @den rejsende

nedtur med rainbow, hun var ellers på to-do listen, men jeg må tage en tur mere med Nancy istedet...

@Hitman, tænker jeg holder mig til Nancy.

Skal dog lige prøve en ægte GFE, der er jo mange andre søde piger derude, heldigvis er der noget for os alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hitmann1234 skrev, den 17.3.2023 at 18:59:

Jeg havde ikke fået aftalt pris, som heller ikke fremgår af annoncen, men 1300 for 1 time var ok og jeg kunne komme flere gange hvis jeg kunne.

 

De kører lidt forskellige priser for jeg fik at vide at en time kostede 1200 den ene gang og 1400 den anden gang så måske de kører dagspriser, men ellers er jeg helt enig med din oplevelse- hun er skøn pige og selvom hun prøvede at overbevise mig om at hendes flotte byster var naturlige - er de ikke men dejlige bløde

 

Da jeg besøgte hende sidst og skulle i bad havde jeg rød læbestift for at fra "lille mig" til mund - især mit bryst + nippels havde skiftet farve

 

Alt i alt en dejlig pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lokket af Hitmann1234s anmeldelse fik jeg mig en dejlig oplevelse med Nancy i dag.

Den stod på massage og hj, men der var meget lir og dejligt overskud i pigen. Hun kan noget med at gejle mænd op. Hun er ferm med hænderne og er meget kælen. Der bliver ikke holdt igen på nogen måde. Hun er noget af en babe og kun få piger har lagt sig ind på min huskeliste. Men det har Nancy så.

Og så er priserne meget rimelige. Hvad mere kan man  ønske sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

På grund af de gode anmelderser skrev jeg til Nancy og fik lavet en aftale.

Dog har de ikke helt styr på bookinger, for da jeg kom til aftalt tid, så var hun optaget, men fik at vide at hun ville være klar om 20 min. Jeg tænkte 20 min var ok, så jeg gik og kom tilbage igen hvor jeg så får at vide at hun nu har taget en anden kunde ind til 1 time, og jeg bliver bedt om at ringe og lave en ny aftale.

Det kan godt være det bare har været en travl dag og de har fået lavet nogle dobbelt bookinger, men det er surt at spilde tiden på transport frem og tilbage, samt ventetiden for ingenting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argit skrev, for 11 timer siden:

Lavede du så en ny aftale? Eller har du droppet hende?

Droppede det, da jeg ikke gider bruge mere tid på en der ikke kan overholde aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Nancy før, og købte 30 min for 1.000 kr. Hun spurgte mig om det skal være med eller uden kondom. Jeg har altid være skeptisk at have sex uden kondom hos GP'er, pga sygdomme, men valgte så at gøre det denne gang uden kondom. Er der andre som også har prøvet Nancy uden kondom. 

Nogle erfaringer generelt når man vælger at gøre det uden kondom hos GP'er. 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MM-Power skrev, for 1 time siden:

Nogle erfaringer generelt når man vælger at gøre det uden kondom hos GP'er. 

Det kan du søge dig frem til; ingen grund til at forurene denne tråd med det emne!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i går, og der var der højt humør lige fra start af. Jeg var kun halvt afklædt da hun kom tilbage fra at have deponeret pengene, og hun sprang på min allerede små stive pik, som var det livs redende medicin. Fanger man Nancy på en god dag, så er der sex for alle pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...