Hop til indhold

GP ‘er - Petite, høje eller plus size?

GP ‘er - Petite, høje eller plus size? 94 medlemmer har stemt

1. 1. GP ‘er - Petite, høje eller plus size?

• 1.- Meget Petite kvinder Typisk >160 cm, > 50kg
      28%
      48
    • 2-Petite kvinder Typisk 165-170 cm , <55 kg
      30%
      50
    • 3- Høje kvinder Typisk 187 cm ; 65 kg
      9%
      15
    • 4- Meget høje kvinder Typisk < 193 cm, 70 kg
      3%
      5
    • 5- Kraftige kvinder Plus size XL
      7%
      12
    • 6- Meget kraftige kvinder Plus size XXL
      2%
      4
    • 7 - Højde og vægt betyder ikke noget for mig.
      4%
      8
    • Erotisk buttede kvinder
      14%
      24

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Hvilke type GP foretrækker I? 

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet
  • Author
Tømreren skrev, for 4 minutter siden:

Erotisk buttede kvinder, men den valgmulighed mangler der

Tilføjet! 

Skrevet

Uden silicone tak… :) og hellere lidt for meget, end lidt for lidt (curvy) 

Redigeret af El Caliente
Stavefejl

Skrevet

nu blander du højde og vægt og har ikke alle kombinationer af dem ..

og bliver nød til at høre hvor høj er du selv for 165 til 170 er ikke petite hehe

Skrevet
AgentLeman skrev, for 42 minutter siden:

165 til 170 er ikke petite

Petite er defineret som "having a small trim figure"

170 kan godt være petite hvis hun vejer 48 kg. 
156 kan være lettere buttet hvis hun vejer 76 kg

Det er ikke højden alene, der definerer om pigen er petite.

Redigeret af yrghh

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, for 38 minutter siden:

nu blander du højde og vægt og har ikke alle kombinationer af dem ..

og bliver nød til at høre hvor høj er du selv for 165 til 170 er ikke petite hehe

Du har ret - ikke mange kombinationer er med

Jeg er 187 :lol:

Skrevet
yrghh skrev, 1 time siden:

Petite er defineret som "having a small trim figure"

170 kan godt være petite hvis hun vejer 48 kg. 
156 kan være lettere buttet hvis hun vejer 76 kg

Det er ikke højden alene, der definerer om pigen er petite.

de fleste definitioner nævner også at være lav fx https://www.dictionary.com/browse/petite

en pige på 193 cm og 49 kg er i mine øjne ikke petite , og heller ikke i de fleste ordbøger 

Skrevet
AgentLeman skrev, for 1 minut siden:

de fleste definitioner nævner også at være lav fx https://www.dictionary.com/browse/petite

en pige på 193 cm og 49 kg er i mine øjne ikke petite , og heller ikke i de fleste ordbøger 

Hahaha.. Det har du fuldstændig ret i. Så er vi ude i tall and skinny.
Men eftersom definitionen er "less than average height" så må vi lande på 167,2 cm og så trækker jeg de 170 cm tilbage :) 

Skrevet

Nr 1 er lidt sjov... meget petite... over 160 cm og over 50 kg. Det er der vel mange der er, også de ikke-petite? Måske nogle "krokodillenæb", der vender forkert? 

Og nr. 4 Meget høje "under 193 cm". Det er vel reelt de fleste piger :blink:

Redigeret af Dinosdk69

Skrevet
VictoriaDavinci skrev, for 2 minutter siden:

Dejligt at læse at en del er til curvy kvinder med bløde former og naturlige bryster :wub:

Undskyld at jeg spørger... Men hvor ser du det? Du har måske ret, men det var så vidt jeg kan se, ikke en af svarmulighederne?

Skrevet
Dinosdk69 skrev, for 1 minut siden:

Undskyld at jeg spørger... Men hvor ser du det? Du har måske ret, men det var så vidt jeg kan se, ikke en af svarmulighederne?

Det ser jeg på statistikken og på kommentarerne her :) måske skulle “med” have været et komma. Altså at der er nogle der til curvy kvinder, bløde former og naturlige bryster. ;)

Skrevet

For mig betyder det mest at kvindens udseende og væremåde tiltaler mig. Med væremåde mener jeg ikke mindst om hun er sexet hvilket ikke behøver at hænge sammen med om hun er køn.

En pige kan være sindsygt sexet uanset om hun er tyk eller ikke. Men jeg vil nok ikke gå efter at have sex med en overdrevet tynd pige.

Om pigen er fysisk attraktiv betyder noget da det er et ekstra plus, men det er ikke alt afgørende. Piger som er mindre kønne kan tænde meget mere ved at være sexede - og det er nok svært at lære at være sexet hvis man ikke er det naturligt.

Om pigen er blondine eller brunette er fuldkommen ligegyldigt for mig, der findes både tiltalende og utiltalende piger i begge grupper.

Kort sagt tænder jeg på piger som jeg finder sexede, og det kan ikke defineres ved at måle eller veje pigen. Man kan normalt heller ikke se det på et billede, da mange vanvittigt sexede kvinder ser ret almindelige ud på billeder :)

Skrevet

Min foretrukne type er ikke nævnt.

For mig sidder den erotiske tiltrækningskraft typisk i blikket, smilet, holdningen og en masse andre småting. Skal jeg kun se på (erotisk billeder/film) foretrækker jeg kvinder med smukke ansigter, lange ben, små numser og pæne bryster, men skal vi dyrke sex, er det den interaktive del, der er vigtigst.

Engang troede jeg, at jeg var til erotisk buttede piger...så mødte jeg fru timeren. Så var jeg til slanke piger med små bryster, så kom jeg under behandling af Malua. Så var jeg til små petite piger, så mødte jeg et par langbenede frækkerter (bl.a. en på Artemis, hende får jeg stadig halvstiv af at tænke på).

Så mit svar må være jeg foretrækker sexede GP'er og hvad det dækker, skifter fra kvinde til kvinde.

Venligst

OT

Skrevet

Jeg vil gerne have høj (170) slank, ikke skinny, og en pæn størrelse bryster med eller uden sillicone, bare de kan stå selv når hun ligger på ryggen. :rolleyes:

Skrevet
  • Author
Dinosdk69 skrev, for 9 timer siden:

Nr 1 er lidt sjov... meget petite... over 160 cm og over 50 kg. Det er der vel mange der er, også de ikke-petite? Måske nogle "krokodillenæb", der vender forkert? 

Og nr. 4 Meget høje "under 193 cm". Det er vel reelt de fleste piger :blink:

Desværre vender de forkert :blink:
Rettelse:

1.- Meget Petite kvinder Typisk <160 cm, <50kg

og:

4- Meget høje kvinder 

Skrevet

Nu har vi så endnu en undersøgelse, der er totalt intet sigende

De er frivillige, ja, men de fylder meget

Skrevet

Jennifer@romantica er på mange måder min ideal kvinde (især pga. hendes lyse sind), men jeg har da haft en fantastisk affære med en høj (12 cm højere) og myndeslank kvinde.

Så det er ikke så let at sige hvad men foretrækker.

Skrevet
Gh0st skrev, for 6 timer siden:

Jennifer@romantica er på mange måder min ideal kvinde (især pga. hendes lyse sind), men jeg har da haft en fantastisk affære med en høj (12 cm højere) og myndeslank kvinde.

Så det er ikke så let at sige hvad men foretrækker.

Og nu skal vi have flere med på safari siger du:ph34r::lol:.. Håber du har valgt en sød veninde så vi har noget at snakke om sammen imens du fotograferer:P<3..

Skrevet
VictoriaDavinci skrev, for 18 timer siden:

Dejligt at læse at en del er til curvy kvinder med bløde former og naturlige bryster :wub:

Du da meget mere tiltrækkende med dine former, frem for en tynd pige uden former .

Skrevet

Slanke veltrænede yngre kvinder, tykke halvgamle trunter siger mig ikke noget, men andre måske vil være glade for, godt der er forskellige preferencer - og udbud.

Skrevet

Hvor er de "ikke petite og ikke høje og ikke buttede" på valgkortet?
Det vil jeg egentlig gætte på er dem de fleste egentlig også gerne vil ha'dada... jeg kan huske at en kollega i gamle dage sagde "Jeg tror bare jeg ligger sådan lidt lunt i midten og derfor er der ikke så mange der vælger mig FRA når vi er to piger der er inde at hilse. Jeg er lidt en sikker satsning uden de helt store udsving". Det kan der være noget om. 
Typisk på bordel-vagter i gamle dage var det rart for mig at der var en "gennemsnitspige" i det andet rum når vi var to piger på vagt. Så behøvede jeg ikke bruge så meget tid på at vimse rundt med min store faste strutrøv og hilse på dem jeg ikke havde tid til fordi jeg var et "nicheprodukt" med mange tidsbestillinger og faste gæster... altså det var bedst for alle. Jeg har aldrig haft ret mange som bare dryssede forbi for at knalde med "en eller anden". Jeg blev altid lidt overrasket når det skete at de valgte mig når de bare kom ind fra gaden. Men nogle tænkte nok "Ja, det bliver da i hvert fald ikke kedeligt!" fordi jeg altid satte mig ved siden af dem og flirtede lidt - og ofte også anbefalede dem hvad det kunne betale sig at købe hos min kollega som sådan lidt insider-viden. Egentlig lidt ligesom jeg gør det nutildags her på Eroguide :D 
Har aldrig været den gode sælger - eller charity fundraiser. Jeg er sådan lidt mere "skulle det være noget - ja/nej?" og smilende sige "God fornøjelse!" når de HAR sagt "må jeg hilse på din kollega også". 

For mange er det nok sådan "det skal bare passe sammen", tænker jeg? 

Kh. Eva <3

PS: Erotisk buttet er jo bare buttet for dem der ikke synes buttet er et hit. Det bliver ikke mindre buttet af at man kalder det erotisk buttet :D 
Erotisk anorektisk? Erotisk tandløs? Erotisk coked up? Erotisk kold? Erotisk hygiejneudfordret? 
Jeg har altid opponeret imod den betegnelse. "Hvis du skal beskrive mig sådan så sig dog "TYKKERE END GENNEMSNITTET" eller "SER SJOV UD I STRAMME JEANS" eller "LIGNER EN RULLESTEG I G-STRENG" eller lign. så dem der tænder på dét kommer til døren og de andre bliver væk  :P

#Diversiteten længe leve HURRA! 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Hmmmmm min kategori er der slet ikke (179 cm høj - 67 kg) hvor høre jeg så til? :huh:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.