Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Alessia for anden gang i mandags. Har ikke noget banebrydende at berette, og kan kun tilslutte mig de efterhånden mange tidligere positive anmeldelser: en helt igennem sød og sexet kvinde. Hun virker oprigtigt interesseret i én, for hun kunne huske mine særheder og quirks. Min favorit var at blive redet af hende og befamle hendes store bryster samtidig. Her summede det i hele kroppen. Selvom det ikke er den længste og tykkeste model, jeg har mellem benene, så føles hun dejlig stram at være oppe i.

Håber mig og min "bad boy" får mulighed for at besøge hende igen snart :P

https://annoncelight.dk/profile/alessiasexymodel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Var glad og tilfreds sidst jeg besøgte hende. Tog hende i en stående missionær med god øjenkontakt - ligeledes en dejlig numse både at røre og slikke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Er det en dusk hun har mellem benene på de nye billeder? 

Hun havde en fin lille dusk da jeg besøgte hende sidst i slutningen 22'

Del dette indlæg


Link til indlæg
asdfpaj skrev, for 23 timer siden:

Besøgte Alessia for anden gang i mandags. Har ikke noget banebrydende at berette, og kan kun tilslutte mig de efterhånden mange tidligere positive anmeldelser: en helt igennem sød og sexet kvinde. Hun virker oprigtigt interesseret i én, for hun kunne huske mine særheder og quirks. Min favorit var at blive redet af hende og befamle hendes store bryster samtidig. Her summede det i hele kroppen. Selvom det ikke er den længste og tykkeste model, jeg har mellem benene, så føles hun dejlig stram at være oppe i.

Håber mig og min "bad boy" får mulighed for at besøge hende igen snart :P

https://annoncelight.dk/profile/alessiasexymodel

Store bryste, er nu ikke det jeg husker hende for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
stigstig skrev, den 18.3.2023 at 09:59:

Store bryste, er nu ikke det jeg husker hende for.

Heller ikke mig. En fin håndfuld dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stigstig skrev, den 18.3.2023 at 09:59:

Store bryste, er nu ikke det jeg husker hende for.

Bær nu over med manden, han er lige oprettet og har besøgt hende flere gange, måske han magler sammen lignendes grundlag

Del dette indlæg


Link til indlæg
stigstig skrev, den 18.3.2023 at 09:59:

Store bryste, er nu ikke det jeg husker hende for.

Fair :lol:, det var nok for subjektiv en beskrivelse at bruge her baseret på mit sammenligningsgrundlag (eller mangel på samme). Lad os sige "en god håndfuld" i stedet.

Redigeret af asdfpaj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...