Hop til indhold

Nasty Camilla

Featured Replies

Skrevet

Hun ser overordentlig interessant ud! Du må endelig melde tilbage hvis du får mødt hende. Kan ikke helt gennemskue om det outcall eller incall hun tilbyder

Skrevet

Ja, hun ser overordentlig spændende ud....tror bare man skal være opmærksom på følgende i annoncen:

"Inden mulig aftale ønsker jeg bekræftelse billede af dig":(

Hmmm....Dette turde jeg simpelthen ikke udlevere til en 19 årig pige:shock:....man læser sgu efterhånden så meget bekymrende om snyd og trusler.

.......Håber virkelig hun er legit og du får lavet en SERIØS og nasty aftale.

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet
elsker6 skrev, for 7 timer siden:

Hej derude,  

Overvejer stærkt at booke en tid med Nasty Camilla. Nogen der har erfaringer med hende som i kan dele før jeg kaster mig ud i det? 

https://annoncelight.dk/showad/345085

Tror vist lige du burde læse denne her:

Skrevet

Undrer mig, at et af billederne er dateret 1993.

Skrevet

Det er i min optik alarmklokke at hun vil have billede og mystisk datering på billed 3: Juli 1993

Skrevet
jensen jr. skrev, 1 time siden:

Det er i min optik alarmklokke at hun vil have billede og mystisk datering på billed 3: Juli 1993

Det er et instagram filter der laver en retro kamera effekt. 

Skrevet
elsker6 skrev, for 10 timer siden:

Hej derude,  

Overvejer stærkt at booke en tid med Nasty Camilla. Nogen der har erfaringer med hende som i kan dele før jeg kaster mig ud i det? 

https://annoncelight.dk/showad/345085

Jeg har haft besøg 2 gange af Nasty.

Søde pige. Hun stod på bopælen 20 min efter kontakt, så jeg nåede kun lige i bad inden hun ankom.

Jeg har læst om problemerne med betaling til chauffør. Det ville jeg aldrig gøre.

Det er pengene i hånden ved fremmøde.

Hun er meget imødekommende ift forslag og spørger ind til om servicen var i orden.

Sådan er min erfaring i hvert fald 

~~Hunt

Skrevet

Jeg har haft besøg af Camilla en enkelt gang, det er dog ved at være et stykke tid siden.

Hun er super sød og en kæmpe pleaser, hvilket man hurtigt finder ud af så snart hun begynder at give BJ.

For mit vedkommende gik betalingen vidst ok smertefrit dengang jeg havde hende på besøg.

Det eneste minus ved hende, hvilket hun også selv påpeget er at hendes bryster hænger meget, som i RIGTIG meget og samtidigt er der de ikke rigtig fyldige.

Om hun har fået dem lavede tør jeg ikke sige.

Skrevet
Benjamin skrev, den 16.3.2023 at 07:47:

Undrer mig, at et af billederne er dateret 1993.

Det er diskuteret i gamle tråde. Hun bruger et snapchat-filter, der efterligner vhs-bånd. Der står svjh. også iPhone ... Det er lidt pudsigt at hæfte sig ved en detalje, men kun halvdelen af den, som også @jensen jr.gør.

Redigeret af Bebop

Skrevet
GIANT COCK skrev, den 16.3.2023 at 07:37:

Tror vist lige du burde læse denne her:

Fra en ikke specielt troværdig bruger, der truer med vold, som oprettede sig for at skrive de anklager og ikke har været logget ind siden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.