Hop til indhold

Skønne dygtige og sexy Penny

Featured Replies

Skrevet

Hej guys,

Sex og andre frække ting er altid godt, men gennem årene er jeg blevet langt mere søgende efter god massage. Hun er ganske ny i København(tidligere boet i nordjylland), men allerede nu er jeg oppe på 4-5 besøg hos denne skønne kvinde. Hun kan massage og kommer dybt omkring. Hertil er hendes thai yoga heller ikke at fornægte. Kommunikationen og humøret er godt, hvilke er et krav for mig. Hele seancen skal være god energi. En kop kaffe er der altid tid til og ingen stress eller ur. Hendes bryster er mega nice og hvad hun tilbyder kan ses i annoncen. Hun har ikke verden bedste massagebriks, men det går klart an. Gode badeforld og meget diskret. Tror snart hun får sin egen klinik.

De bedste anbefalinger herfra :o) Pas på hende.

https://annoncelight.dk/showad/363489

/Italy

Skrevet

Tak for tippet, @Italy2021. Lidt bemærkelsesværdigt, at hun som nystartet vælger et prisniveau, som er så meget højere end alle andre steder i Storkøbenhavn. Det kommer måske til at tage lidt tid for hende at blive etableret. Men kan hun sit kram, skal det jo nok rygtes.

Skrevet
Italy2021 skrev, for 4 timer siden:

Hej guys,

Sex og andre frække ting er altid godt, men gennem årene er jeg blevet langt mere søgende efter god massage. Hun er ganske ny i København(tidligere boet i nordjylland), men allerede nu er jeg oppe på 4-5 besøg hos denne skønne kvinde. Hun kan massage og kommer dybt omkring. Hertil er hendes thai yoga heller ikke at fornægte. Kommunikationen og humøret er godt, hvilke er et krav for mig. Hele seancen skal være god energi. En kop kaffe er der altid tid til og ingen stress eller ur. Hendes bryster er mega nice og hvad hun tilbyder kan ses i annoncen. Hun har ikke verden bedste massagebriks, men det går klart an. Gode badeforld og meget diskret. Tror snart hun får sin egen klinik.

De bedste anbefalinger herfra :o) Pas på hende.

https://annoncelight.dk/showad/363489

/Italy

Tak for fin anmeldelse.

Er det naturlige bryster ?

Skrevet

Meget enig med Italy, har besøgt Penny to gange, begge gang var godt. Jeg betalt 1000 begge gange for en time med massage, B2b og hj.

Skrevet
  • Author
MrMassageKing skrev, den 14.3.2023 at 15:52:

Tak for fin anmeldelse.

Er det naturlige bryster ?

Yes det er min oplevelse :o)

Skrevet
  • Author

Var der i går igen, igen. Hun kan virkelig noget :o)

Skrevet
Italy2021 skrev, for 19 timer siden:

Var der i går igen, igen. Hun kan virkelig noget :o)

Same here. Double-visit last Saturday (1 hour, some sort of "kemimøde") and Sunday again (I booked 2 hours, after our successful "kemimøde"). I will slow down a little bit now, so Penny should have time for new customers this week. ;-) 

I can fully confirm what @Italy2021  wrote in his initial post. For me, Penny is also the answer to the question from the other thread, which was something like "What to do now that Pam Wellness is closed",  see below. Penny needs to set up her own place, the sooner the better. The current solution is perhaps super discrete, but not sustainable in the long run, for obvious reasons.

Redigeret af covfefe
typo fixed

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.