sneræven 2487 Skrevet 13. Marts, 2023 (edited) Heste Er De Bedste skrev, for 24 minutter siden: Hej @sneræven. Kan du give en helt fra hjertet ærlig kommentar på hvad der sker her? Øøhh ... !? Hvad har JEG nu gjort ... ?? Men jeg kan da prøve. Jeg er grundlæggende på linje med dig og Eva Nadine ... Men jeg forstår helt ærligt ikke rigtig pointen - eller historien - i dit indlæg ... ?? Og jeg kan heller ikke helt se hvad det har med indlægget fra Frodige Ida at gøre ... Jeg læser ikke Frodige Idas bemærkning som om den er møntet på dig ... Redigeret 13. Marts, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 13. Marts, 2023 Frodige Ida skrev, for 3 timer siden: Jeg er for gammel til at blive krænket og allllt for gammel til at blive krænket på andres vegne. Er du sikker, jeg tror godt jeg kan gøre dig krænket, bare vent til næste gang jeg krænker dig bag din ryg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. Marts, 2023 Heste Er De Bedste skrev, for 26 minutter siden: Hej @sneræven. Kan du give en helt fra hjertet ærlig kommentar på hvad der sker her? Jeg er et totalt og komplet provokerende røvhul mod @Frodige Ida, der grundlæggende og meget aggrasivt er uenig med hendes holdninger, men alligevel formår at få en smiley og sød respons som intet var sket. Jeg fatter det ikke selv. Skæld mig da ud forhelvede, kvindemenneske! Unskyld, mit navn er ikke Sneræven, men det hele er easypeasy. Du er ikke kvinde og heller ikke GP (det er du vel ikke vel?). Dermed er du undskyldt. Ida har jo lige statueret at man skal få skrive som man vil herinde - hvis man er mand. En kvinde som skriver løs så meget som @Eva Nadine snakker dog per definition for meget. Well known facts. Det irriterer folk. Herinde har det altid irriteret andre kvinder desuden. Et andet interessant faktum er at man kun er "medløber" hvis man kan lide Eva og andre som hende. Man er ikke medløber hvis man liker f.eks. @Frodige Ida - et fænomen som bland andre @AalborgLook, lige har vist os. Medløber er man altså per definition hvis man liker indlæg fra kvinder som ser og problematiserer bagsiden med den her branchen, ikke hvis man liker kvinder som ikke har nogle problemer med misogyni. Forstår du bedre nu? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 447 Skrevet 13. Marts, 2023 Undskyld kan @Eva Nadine og jeg ikke lige få lov at facefuckke lidt i fred, bare lidt i dag ❤️ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 13. Marts, 2023 Jøsses Ild i jer! HURRA! Ja, det var da vist den gale mandag aften jeg valgte at blive ude at lege lidt for længe på en "school night" Skønt at komme hjem efter en helt fantastisk og usædvanligt oplevelsesfyldt eftermiddag/aften og læse at mange folk har holdninger og at debatten tages ret alvorligt fra alle sider. Hurra for alle indspark. Også dem jeg ikke er enig i For lige at cementere hvad jeg I mit oprindelige indlæg i tråden her reagerede på... Det fremgår forhåbentlig ret tydeligt for de fleste at det ikke er anmeldelsen, men de ting jeg citerer som det aller første, er hvad jeg reagerede på. Selve anmeldelsen står jo i sig selv som en anmeldelse der formodentlig er en ægte og ærlig beskrivelse af hvad der er oplevet. Det jeg reagerede på var opfordringen til at hun skulle kneppes til, og at det for hende var lette penge. Derfor var det hvad jeg citerede. Måske nogle har misforstået netop dét lidt. Der er også ting jeg kritiseres for at skrive eller synes, som det faktisk andre der har skrevet. Men det sker jo så tit, og pyt nu med det. Det er jo nok ikke et emne der bliver bred enighed om. Netop derfor synes jeg at debatten er uhyre vigtig. Men jeg fik da tændt en gnist på et tørt sted om ikke andet, og fik et par u-fans i løbet af dagen som kan glæde sig over aldrig igen at læse hvad jeg skriver. Det er jo som det skal være på en gennemsnits-mandag på Eroguide Jeg har formodentlig ikke mere at tilføje. Så dem der venter på retur-sviner må vente til en dag jeg har tandpine Kærligst, Eva 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 14. Marts, 2023 Misogynistiske udtalelser komner vi aldrig nogensinde af med hvis ikke vi tør italesætte dem. Det er ikke nok at kigge den anden vej og det forsvinder de ( udtalelserne) jo ikke af. Tak @Eva Nadine for at bringe fokus på dette. Du er modig og nødvendig herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Obersten 76 Skrevet 14. Marts, 2023 Sidste tråd du begik @Eva Nadine omhandlede præstation og mænd det led af hudsult. Nu omhandler det den modsatte ende af grøften. Begge poler er interessante og du brugte et ord i sidste tråd der var “traumatiserede” mænd. Tror du har fat i noget af det som er årsagen, og jeg tror det hænger sammen selvom symptomerne vildt forskellige. Hvad traumet skyldes må være op til den enkelte, jeg har mine ideer men i disse woke tider må man nok hellere holde sin mund 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 15. Marts, 2023 Måske er udenlandske piger vant til at kunderne i deres hjemlande er ubehøvlede, og så gælder det vel bare om at få det overstået i en fart?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14452 Skrevet 16. Marts, 2023 hagbarth skrev, for 17 timer siden: Måske er udenlandske piger vant til at kunderne i deres hjemlande er ubehøvlede, og så gælder det vel bare om at få det overstået i en fart?? Eller måske har de bare fået for meget. Hvis man arbejder næsten hver dag tre måneder i streg, er det ikke underligt at få smerter. Da jeg stadig tilbød samleje til de fleste, kunne jeg ikke en gang klare tre dage i træk…. Når det er sagt, så er alle danske mænd altså ikke renskurede, lækre gentlemen, så det behøver ikke være ubehøvlede mænd hjemmefra, der har givet traumer. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 16. Marts, 2023 Du har nok en væsentlig pointe. Udfra de måske fleste udenlandske pigers annoncer at dømme, ser de ud til at være på 24/7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 363 Skrevet 16. Marts, 2023 Liv skrev, for 1 time siden: Eller måske har de bare fået for meget. Hvis man arbejder næsten hver dag tre måneder i streg, er det ikke underligt at få smerter. Da jeg stadig tilbød samleje til de fleste, kunne jeg ikke en gang klare tre dage i træk…. Når det er sagt, så er alle danske mænd altså ikke renskurede, lækre gentlemen, så det behøver ikke være ubehøvlede mænd hjemmefra, der har givet traumer. En dansk pige fortalte mig en gang, at hun kørte en anal dag, hvis missen var blevet for øm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 363 Skrevet 16. Marts, 2023 Liv skrev, for 1 time siden: Eller måske har de bare fået for meget. Hvis man arbejder næsten hver dag tre måneder i streg, er det ikke underligt at få smerter. Da jeg stadig tilbød samleje til de fleste, kunne jeg ikke en gang klare tre dage i træk…. Når det er sagt, så er alle danske mænd altså ikke renskurede, lækre gentlemen, så det behøver ikke være ubehøvlede mænd hjemmefra, der har givet traumer. God pointe, og jeg tror såmænd det kan være lige så meget motiveret af bagmænd som af hende selv, der nu har chancen for at få det dobbelt eller mere af hvad hun får andre steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 16. Marts, 2023 Jonze skrev, for 31 minutter siden: God pointe, og jeg tror såmænd det kan være lige så meget motiveret af bagmænd som af hende selv, der nu har chancen for at få det dobbelt eller mere af hvad hun får andre steder. De helt unge piger ved næppe hvad det gør for krop og sjæl at blive kneppet igennem i længer perioder så mon ikke der mere er motiverende for bagmændene end pigen selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 363 Skrevet 16. Marts, 2023 Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden: De helt unge piger ved næppe hvad det gør for krop og sjæl at blive kneppet igennem i længer perioder så mon ikke der mere er motiverende for bagmændene end pigen selv. God pointe, men jeg kan også tro den unge pige tænker hurra jeg bliver rig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 16. Marts, 2023 Jonze skrev, for 1 time siden: God pointe, men jeg kan også tro den unge pige tænker hurra jeg bliver rig Ingen tvivl om det hvis man er naiv anlagt, for rig bliver de næppe når først andre har haft fingrene i kage dåsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 20. Marts, 2023 Jeg er mosygi..misaga…misygi. Lorteord 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 645 Skrevet 21. Marts, 2023 Kære @Eva Nadine Tusind tak for at sætte fokus på dette emne og fordi du i det hele taget bare reagerer på sådan en anmeldelse Stakkels pigebarn!!! Manden skriver i anmeldelsen at sexen føltes ''modstandsagtigt'' og at hun træk sig. HALLLLOO! Man behøver ikke at udtale ''No'' eller''Stop''. Det er jo et MEGET tydelig tegn på at pigen her ikke er med på samlejet og så har vi med voldtægt at gøre! Hvis man som kunde opelever bare den mindste modstand hos kvinden, så stopper man op øjeblikket og pakker pikken langt væk. Længere er den ikke! Og ''kneppes til'' jeg er målløs...hvordan kan man overhovedet få sig selv til at skrive noget så nedladende! Det er en trist verden vi lever i. Det er så nemt at komme bagefter og sige jamen ''jeg mente det ikke sådan'', eller ''ej tag det med et gran salt''. NEJ, vi skal reagerer! Det er ikke okay! Der skal være en grænse for hvad der er i orden! Vi skal behandle hinanden med respekt og ordentlighed. Det er virkelig ikke meget at forvente. Vi kan gøre bedre! 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1881 Skrevet 21. Marts, 2023 Annika.Sofia.A skrev, for 4 minutter siden: Kære @Eva Nadine Tusind tak for at sætte fokus på dette emne og fordi du i det hele taget bare reagerer på sådan en anmeldelse Stakkels pigebarn!!! Manden skriver i anmeldelsen at sexen føltes ''modstandsagtigt'' og at hun træk sig. HALLLLOO! Man behøver ikke at udtale ''No'' eller''Stop''. Det er jo et MEGET tydelig tegn på at pigen her ikke er med på samlejet og så har vi med voldtægt at gøre! Hvis man som kunde opelever bare den mindste modstand hos kvinden, så stopper man op øjeblikket og pakker pikken langt væk. Længere er den ikke! Og ''kneppes til'' jeg er målløs...hvordan kan man overhovedet få sig selv til at skrive noget så nedladende! Det er en trist verden vi lever i. Det er så nemt at komme bagefter og sige jamen ''jeg mente det ikke sådan'', eller ''ej tag det med et gran salt''. NEJ, vi skal reagerer! Det er ikke okay! Der skal være en grænse for hvad der er i orden! Vi skal behandle hinanden med respekt og ordentlighed. Det er virkelig ikke meget at forvente. Vi kan gøre bedre! Enig hele vejen. Dette "råkneppe-univers", denne skurvognsmentalitet, hvor pigen reduceres til et stykke kød, man kan muntre sig med efter behag, er udover voldtægt også sygt. Det ødelægger liv og ægte glæde. Det er respektløst, stilforladt, åndsforladt, flirt-forladt, og har intet med erotik og fælles nydelse at gøre. Kvinde og mand kan nå så langt sammen i erotikken og livet, hvis respekten og hjertevarmen er der. Også når det er en midaldrende herre som mig, der booker en spændende, begavet glædespige. Lad os holde fast i at være frække med klasse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 21. Marts, 2023 underdog40 skrev, den 20.3.2023 at 16:26: Jeg er mosygi..misaga…misygi. Lorteord Du er Mr. Miyagi? Wax on... Wax off Misogynistisk? https://da.wikipedia.org/wiki/Misogyni Evas Sekretærservice for særligt udvalgte løgnhalse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisseck2 Skrevet 23. Marts, 2023 (edited) Annika.Sofia.A skrev, den 21.3.2023 at 14:38: Kære @Eva Nadine Tusind tak for at sætte fokus på dette emne og fordi du i det hele taget bare reagerer på sådan en anmeldelse Stakkels pigebarn!!! Manden skriver i anmeldelsen at sexen føltes ''modstandsagtigt'' og at hun træk sig. HALLLLOO! Man behøver ikke at udtale ''No'' eller''Stop''. Det er jo et MEGET tydelig tegn på at pigen her ikke er med på samlejet og så har vi med voldtægt at gøre! Hvis man som kunde opelever bare den mindste modstand hos kvinden, så stopper man op øjeblikket og pakker pikken langt væk. Længere er den ikke! Og ''kneppes til'' jeg er målløs...hvordan kan man overhovedet få sig selv til at skrive noget så nedladende! Det er en trist verden vi lever i. Det er så nemt at komme bagefter og sige jamen ''jeg mente det ikke sådan'', eller ''ej tag det med et gran salt''. NEJ, vi skal reagerer! Det er ikke okay! Der skal være en grænse for hvad der er i orden! Vi skal behandle hinanden med respekt og ordentlighed. Det er virkelig ikke meget at forvente. Vi kan gøre bedre! Jeg læste @Sasazu anmeldelse. Derfor var jeg også glad for du ‘greb’ den og satte fokus på den @Eva Nadine Jeg har - af forskellig interesse - læst med herinde i cirka 20 år on/off (tilbage fra Venuslogens dage) og husker kun én anmeldelse der var mere brutal. Der blev simpelthen direkte beskrevet en voldtægt. Jeg tror ikke skriver forstod hvad han havde gjort og hvad han beskrev. Men det friholdt ham ikke fra besøg af Politiet. Han blev således anmeldt massivt og sigtet på baggrund af sin anmeldelse herinde. Jeg ved ikke om han blev tiltalt og i givet fald dømt. Men stedet han besøgte lukkede (razzia?) og jeg har ikke set ham skrive herinde siden. @Annika.Sofia.A beskriver meget godt hvorfor @Sasazu sagtens kan sigtes efter straffeloven, men han vil næppe blive tiltalt, da anklagemyndigheden kun rejser tiltale hvis de mener han kan dømmes. Og der er (juridiske) usikkerhedspunkter her. Men bliver han anmeldt/er han allerede blevet anmeldt vil han naturligvis blive hentet til afhøring relativt hurtigt. Det har ofte en præventiv effekt. Nu vil jeg ikke kede mere med jura, men det er vigtigt at et forum som EG bruges af mennesker der vil pigerne det godt. Det tror jeg heldigvis også de fleste er enige om PS: Som genopstået profil (tidligere Sisseck) kan jeg vidst foreløbigt kun skrive få indlæg i døgnet? Derfor kan der muligvis ikke forventes et lynsvar/kommentar på indlæg der eventuelt måttet komme PPS: Dette er ikke et oplæg til at debattere juraen i @Sasazu anmeldelse. Jeg har praktiseret jura i 35 år og ved hvad jeg snakker om. ‘Cowboy’ jura argumenter vil derfor ikke blive besvaret Redigeret 23. Marts, 2023 af Sisseck2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 23. Marts, 2023 (edited) @Sisseck2 Tak for det! Min tanke var egentlig at bruge det som eksempel og oplæg til debat. Jeg ser det ikke som min opgave at gå planken ud med enkeltsager. Men jeg ser det nok lidt som min opgave at være "den der stikker hovedet op over græsset og skider på om leen svinger i min retning eller ej" fordi nogen skal jo gøre det. Jeg har brede skuldre og modsat hvad mange måske tror, så er jeg faktisk ikke aktiv i debatterne og stikker ikke hovedet op for at være selviscenesættende. Som jeg før har nævnt, så havde jeg en klasselærer der lærte mig i en meget tidlig alder at hver gang jeg rakte hånden op eller forholdt mig kritisk til noget så sad der en hel klasse hvor halvdelen var for generte eller bange for dril eller andet til at DE turde spørge eller opponere. Resten var for dumme til at forstå hvad der var dagens emne Så jeg er flasket op med at man har et ansvar hvis man har en medfødt rygrad som en stålwire og i øvrigt er kosmisk forkælet... så det gør jeg når jeg ser noget der er bøvlet værd. Herinde er det tit bøvlet værd I den selviske ende af motivationsfaktor skalaen, så sover jeg også bare bedre om natten når jeg er skjoldmø og ta'r et par klask i min store brede røv som ellers var landet på en eller flere der har en lavere smertetærskel og flere blå mærker end jeg nogensinde har haft eller får. Eroguide.dk har jo den holdning de har og har valgt at give reprimander og rap over nallerne til dem der afsporede anmeldelsen. Resten forholder de sig ikke til offentligt i hvert fald. Og det er nok som det skal være, tænker jeg. Det er jo deres butik. De bestemmer. Og er der noget der er direkte kriminelt, så må retsstaten jo tage over både i andedammen her og på det store hav der omgiver landet... eller noget. Det har jeg heldigvis hverken ambitioner om eller kompetencer til at gøre noget ved. Jeg ville være en elendig dommer og er en lige så elendig fordømmer. Men jeg kan da brede røvbalde-skjoldet ud og slå en prut ind imellem så folk flytter sig lidt... og det gør jeg jo gerne Kærligst, Prutfis-Eva ...som også er tilbage fra VL-tiden Redigeret 23. Marts, 2023 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 24. Marts, 2023 Eva Nadine skrev, den 21.3.2023 at 18:42: Misogynistisk? Evas Sekretærservice for særligt udvalgte løgnhalse Jeg lyver næsten aldrig.... Hvem var det der sagde at den mand som aldrig har løjet overfor en kvinde, har ingen respekt for hendes følelser? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 25. August, 2024 Guest Sasazu skrev, den 12.3.2023 at 18:56: Dog hvis der er en logebror, som lige får hende "kneppet" til. Og hun er mere "åben" for at blive kneppet, hvilket er hvad vi betaler for Der findes to slags kvinder: 1) De som bliver sure over ingenting. 2) De som bliver sure over alting. Envidere er der de mennesker elsker, at blive krænket på andres vejne. Dét synes jeg er ærgerligt. Ovenstående citat læser jeg som, at TS ønsker at GP bør få lært, at kneppe ordentlig for det er dét, han forventer af en GP. Det synes jeg ikke er spor mærkeligt. Det er bare udtrykt på skurvogn/ havnearbejder sprog. Et sprog fra mandeverdenen. Læg i øvrigt mærke til citationstegnene. En hest skal rides til, så den bliver en god hest at ride. En motorcykel skal tilkøres, så den kommer til at køre bedst muligt, og den holder længere. En lærling skal lære, at gøre sit arbejde til perfektion, og i øvrigt gøre som der bliver sagt af mester. Udøvere af verdens ældste profession, synes jeg også skal lære faget ordentligt til glæde for sine kunder. Mvh. Nice and easy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1398 Skrevet 26. August, 2024 (edited) Nice and easy skrev, for 19 timer siden: Guest Sasazu skrev, den 12.3.2023 at 18:56: Dog hvis der er en logebror, som lige får hende "kneppet" til. Og hun er mere "åben" for at blive kneppet, hvilket er hvad vi betaler for Der findes to slags kvinder: 1) De som bliver sure over ingenting. 2) De som bliver sure over alting. Envidere er der de mennesker elsker, at blive krænket på andres vejne. Dét synes jeg er ærgerligt. Ovenstående citat læser jeg som, at TS ønsker at GP bør få lært, at kneppe ordentlig for det er dét, han forventer af en GP. Det synes jeg ikke er spor mærkeligt. Det er bare udtrykt på skurvogn/ havnearbejder sprog. Et sprog fra mandeverdenen. Læg i øvrigt mærke til citationstegnene. En hest skal rides til, så den bliver en god hest at ride. En motorcykel skal tilkøres, så den kommer til at køre bedst muligt, og den holder længere. En lærling skal lære, at gøre sit arbejde til perfektion, og i øvrigt gøre som der bliver sagt af mester. Udøvere af verdens ældste profession, synes jeg også skal lære faget ordentligt til glæde for sine kunder. Mvh. Nice and easy I min optik er du helt ude i hampen. Uanset hvilket offentligt forum vi debaterer i bør vi tale i et ordentligt sprog og med respekt for hinanden. Skurvognssprog er ikke ok - ikke engang i en skurvogn. Synet på kvinder, invandrere, muslimer, sorte osv. fortsæt selv listen, ændrer sig ikke til det bedre, hvis man fortsætter med at tale og skrive nedladende, obskønt, diskriminerende eller bare ubehøvlet om visse grupper. Jeg har ikke været på dette forum så længe, men da jeg startede, blev jeg konstant overrasket over hvordan visse forummedlemmer omtaler kvinder. Groft sprog, beskidt tale og endda hårdhændet behandling af kvinder kan være ok, hvis det indgår i en aftale om at have sex af en art der er sådan skruet sammen, men på forum bør der holdes en meget mere respektfuld dialog. Redigeret 26. August, 2024 af Slowman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 26. August, 2024 Slowman skrev, for 1 time siden: I min optik er du helt ude i hampen. Uanset hvilket offentligt forum vi debaterer i bør vi tale i et ordentligt sprog og med respekt for hinanden. Skurvognssprog er ikke ok - ikke engang i en skurvogn. Synet på kvinder, invandrere, muslimer, sorte osv. fortsæt selv listen, ændrer sig ikke til det bedre, hvis man fortsætter med at tale og skrive nedladende, obskønt, diskriminerende eller bare ubehøvlet om visse grupper. Jeg har ikke været på dette forum så længe, men da jeg startede, blev jeg konstant overrasket over hvordan visse forummedlemmer omtaler kvinder. Groft sprog, beskidt tale og endda hårdhændet behandling af kvinder kan være ok, hvis det indgår i en aftale om at have sex af en art der er sådan skruet sammen, men på forum bør der holdes en meget mere respektfuld dialog. Dit svar er slet ikke relateret til emnet her. Men du vil gerne skælde mig ud osv. Du skal være så velkommen. Jeg takker Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg