Hop til indhold
Eva Nadine

Sådan knepper man en ​​​​​​​kælling eller kylling på plads - nu med brugervenlig video instruktion

Recommended Posts

MrMac skrev, for 13 timer siden:

lette penge

Sasazu skrev, for 18 timer siden:

Dog hvis der er en logebror, som lige får hende "kneppet" til. Og hun er mere "åben" for at blive kneppet, hvilket er hvad vi betaler for (ik for at lyde vild og voldsom). Så kunne jeg godt overveje det, på baggrund af udseende og væremåde. 

Ej... hvis hun synes det er ubehageligt at blive bollet, så er det da på ingen måde "lette penge" @MrMac 
Hvis man af en eller anden årsag ser sig nødsaget til at sælge sex for penge og ligefrem fysisk stemmer imod som en refleks, så vil der da ikke være nogen som helst der kan "kneppe hende på plads så hun lystrer" medmindre de fylder hende med narko og smadrer hendes krops naturlige forsvar. 

Det er jo en fantastisk anmeldelse så dem der tænder på ufrivillige piger der dagligt sælger overgreb, ved hvor de skal gå hen. 
Og dem der ikke synes det er fedt kan gå et andet sted hen. 
Derfor er denne anmeldelse som jeg ser det en "god" anmeldelse. Lad os få nogle flere af dem så folk med åbne øjne kan vælge at købe overgreb eller ej. 

Jeg var for relativt nyligt på besøg hos en kvinde (med en mand fra mit harem til en trekant) hvor vi valgte at betale og gå igen. 
Hun skrev til mig efterfølgende en sms fra sit private nummer hvor hun bad om hjælp. 
Dén besked får man nok ikke når man synes hun bare lige må lære at sprede benene bedre, og lige skal kneppes til. 

Så tak for din anmeldelse og for jeres kommentarer. Bliv endelig ved med at anmelde, selvom I møder modstand. 
Disse anmeldelser er også meget værd for de få frivillige der findes og som arbejder på at hjælpe piger der måske ønsker en vej ud af elendigheden. 
Det er også skidegode argumenter for de politikere og de aktivister der arbejder hårdt i kulissen for at forbyde al prostitution i Danmark. 
Så der er mange der er glade for disse anmeldelser. 

I bedste mening som altid, 
Eva <3 

PS: Her er en vejledning til hvordan man kan få en mere brugervenlig sexarbejder ud af det råmateriale man møder første gang hvis hun ikke er så erfaren.
Af hensyn til svage sjæle er der her i videoen brugt en stedfortrædende fotomodel og videoen er lettere redigeret.
Man fjerner først sjælen. Så parterer man og så kan man kneppe den kropsdel man vil. Det er smart. 

Jeg vover pelsen endnu en gang med dette indlæg. 
Så  hvis jeg er tavs den næste uges tid eller så... så ses vi når jeg er færdig i skammekrogen <3 

Anmeldelsen denne tråd er inspireret af (blandt mange mange mange andre i samme kategori) kan du finde her: 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har intet til overs for bagmænd og synes at ufrivillig sex er noget af det mest lortede der findes i denne verden - men jeg synes ærligt talt også at du læser en masse ind i denne anmeldelse som ikke er der. Not cool. Just my 2c.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nixen skrev, for 8 minutter siden:

Not cool.

Det er så fint du synes det. Nu ligger det meget meget meget langt nede på min prioritetsliste både her på Eroguide og i livet generelt at fremstå som cool eller agere som andre folk synes eller ikke synes. Altså blot til orientering :) Så tak for dit indspark. 
Diversiteten i debatter er vigtig synes jeg. Alle har jo en stemme. Det er vigtigt at få alle med. Men hvad du synes jeg skal skrive eller læser ind i noget er i denne forbindelse vel ret uinteressant. Det er jo ikke mig det handler om men emnet. 
Jeg har en helt åben indbakke hvor man kan irettesætte mig personligt hvis man har brug for dette også. Det er der flere der benytter sig af lejlighedsvist.
Så hvis du har flere forslag til hvad jeg må synes og hvad der skal til for at jeg er "cool" så er du velkommen - jeg er her hele ugen, medmindre jeg får mundkurv på før den er omme :)<3 
Tilbage til emnet som er vigtigt - også for dem der er dybt uenige. På forhånd tak ;)

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 10 minutter siden:

Det er så fint du synes det. Nu ligger det meget meget meget langt nede på min prioritetsliste både her på Eroguide og i livet generelt at fremstå som cool eller agere som andre folk synes eller ikke synes. Altså blot til orientering :) Så tak for dit indspark. 
Diversiteten i debatter er vigtig synes jeg. Alle har jo en stemme. Det er vigtigt at få alle med. Men hvad du synes jeg skal skrive eller læser ind i noget er i denne forbindelse vel ret uinteressant. Det er jo ikke mig det handler om men emnet. 
Jeg har en helt åben indbakke hvor man kan irettesætte mig personligt hvis man har brug for dette også. Det er der flere der benytter sig af lejlighedsvist.
Så hvis du har flere forslag til hvad jeg må synes og hvad der skal til for at jeg er "cool" så er du velkommen - jeg er her hele ugen, medmindre jeg får mundkurv på før den er omme :)<3 
Tilbage til emnet som er vigtigt - også for dem der er dybt uenige. På forhånd tak ;)

Godt ord igen. Vi kan sagtens blive enige om at 'coolness' er ret ligegyldigt. Jeg skulle måske have valgt mine ord bedre.

Pointen er at jeg synes du udstiller trådstarter (i den anmeldelse du linker til) som en person "der tænder på ufrivillige piger der dagligt sælger overgreb". Sådan læste jeg den slet, slet ikke. 

Men enig med dig i at det er et meget vigtigt emne. Og jeg tror langt de fleste af brugerne på dette forum ville få en rigtig dårlig smag i munden hvis de fandt ud af at den pige de engang havde mødt ikke var der frivilligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pianistinden

Præcis den anmeldelse var jeg ved at kaste op over... kneppe hende til? :shock:

Fy for helvede for en indstilling..

Del dette indlæg

Link til indlæg
nixen skrev, for 23 minutter siden:

Pointen er at jeg synes du udstiller trådstarter (i den anmeldelse du linker til) som en person "der tænder på ufrivillige piger der dagligt sælger overgreb". Sådan læste jeg den slet, slet ikke. 

Han udstiller helt sig selv - det samme gør dem der liker og kommenterer. 
Jeg udstiller mig selv i denne tråd - det samme gør dem der liker og kommenterer. 
Så længe manden er anonym og ikke har blokeret mig (endnu?) er dette jo en slags "spejderhytte" hvor vi kan debattere.
Han skriver direkte "Dog hvis der er en logebror, som lige får hende "kneppet" til." - derfor ser jeg på ingen måde som om det er mig der udstiller ham. Som i overhovedet ikke. Fuldstændigt ligesom du og alle andre kan forholde jer kritisk til hvad jeg skriver og gør, så kan man det også med alle andre. 
Hver eneste gang vi skriver noget så udstiller vi os. Jeg citerer hans egne ord. Hvordan det kan være en udstilling forstår jeg nok ikke. Det er højst en kopi-maskine ;) 
Manden der har skrevet anmeldelsen har jo netop IKKE en dårlig smag i munden da han fandt ud af at den pige han mødte havde en grad af ufrivillighed da han kneppede hende. Derfor opfordrer han andre logebrødre (altså Eroguide medlemmer/læsere) til at hjælpe med til at hun kan blive mere knep-bar til ham en anden gang, idet han tilføjer at han så måske vil overveje at besøge hende igen når resten af holdet har lært hende en ting eller tyve. 
DET synes jeg bestemt er værd at reagere på - netop fordi så mange har det som du, men tydeligvis ikke flertallet af dem der har liket eller u-liket hans anmeldelse. 

Så jeg står ved indlægget... og er glad for at du som er uenig med mig også skriver noget. 
Det er super cool af dig at du gør det ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 19 minutter siden:

Han udstiller helt sig selv - det samme gør dem der liker og kommenterer. 
Jeg udstiller mig selv i denne tråd - det samme gør dem der liker og kommenterer. 
Så længe manden er anonym og ikke har blokeret mig (endnu?) er dette jo en slags "spejderhytte" hvor vi kan debattere.
Han skriver direkte "Dog hvis der er en logebror, som lige får hende "kneppet" til." - derfor ser jeg på ingen måde som om det er mig der udstiller ham. Som i overhovedet ikke. Fuldstændigt ligesom du og alle andre kan forholde jer kritisk til hvad jeg skriver og gør, så kan man det også med alle andre. 
Hver eneste gang vi skriver noget så udstiller vi os. Jeg citerer hans egne ord. Hvordan det kan være en udstilling forstår jeg nok ikke. Det er højst en kopi-maskine ;) 
Manden der har skrevet anmeldelsen har jo netop IKKE en dårlig smag i munden da han fandt ud af at den pige han mødte havde en grad af ufrivillighed da han kneppede hende. Derfor opfordrer han andre logebrødre (altså Eroguide medlemmer/læsere) til at hjælpe med til at hun kan blive mere knep-bar til ham en anden gang, idet han tilføjer at han så måske vil overveje at besøge hende igen når resten af holdet har lært hende en ting eller tyve. 
DET synes jeg bestemt er værd at reagere på - netop fordi så mange har det som du, men tydeligvis ikke flertallet af dem der har liket eller u-liket hans anmeldelse. 

Så jeg står ved indlægget... og er glad for at du som er uenig med mig også skriver noget. 
Det er super cool af dig at du gør det ;) 

Tak for dit mod.

Det, som den herre skriver, ligger lysår væk fra min erotiske verden med pigerne. Og det tror og håber jeg gælder for langt de fleste mænd herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

"Sælger overgreb" er hun handlet? Måske hun laver fisse tricks, han endte jo med bare et hj, sikkert helt som planlagt.

At knække,sætte, kneppe nogen på plads er ikke nogen god ide, hvis man gerne vil ha god sex. Men det jo forskelligt hvad vi synes god sex er. Jeg synes det var en dum ting at sige, i en ellers god anmeldelse, som jeg vil bruge til at blive væk, uanset om der tale om et solgt overgreb, eller fisse tricks.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sasazu

Tak for debat. 

Jeg opfordrer absolut ingen til overgreb, besøge piger med bagmænd eller besøge piger, som sælger sex ufrivilligt. 

Jeg nævner ikke at jeg begik overgreb eller tænder på dette. Tvært imod. Bagmænd tror jeg forhåbentligt ikke Melissa og Amira har. Men kan selvfølgelig ikke vide med sikkerhed. Og dette er hellere ej noget jeg skriver i min anmeldelse. Så ved ikke hvorfor jeg lige sku ha den på min kappe :/ 

At blive fornærmet over sproget på en platform hvor sex og sex oplevelser er på tale. Det kommer jeg nok aldrig til at forstå. Men desværre så er jeg ikke på eroguide for at sætte censur på min talen og perverse tanker. 

Og at få lov til at "kneppe" hende, var præcis hvad jeg IKKE gjorde :) 

Og tag nu vores anmeldelser og perverse tanker med et gran salt. Jeg er ret sikker på de fleste af os sexkøber, fuldt ud respekterer de glædespiger vi besøger og lader dem ofte tag styringen af slagets gang. Men sker der intet og formår man ikke at "tømme sig" i dem som du nævner. Så bliver det en advarsel herfra i håb om at vi ikke ser disse tøser igen og sparer vores penge. 

God mandag bag skærmen! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Krænkelsesfeberen har også holdt sit indtog her på sitet.

Ta, lad vær med at læse anmeldelserne, hvis du er så sart. Manden har jo ikke skrevet noget i mod reglerne på på siden. Lad admin om at styre det, eller hvis du føler for, så skriv til admin. Men du skal absolut lave et nyt indlæg om emnet, du må elske at læse dine egne laaaaange bedrevidende indlæg.

Nok bedst at få dig på blok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ej come on! Så gik der lige Karen i den? Det er da for pokker et forum for købesex? Hvorfor hænge vedkommende ud fordi han laver en i mine øjne sober anmeldelse?

Der er ingen der ved om hun er handlet eller ej, men straks er der gang i spekulationerne fra hækleklubben ( de lyserøde når det drejer sig om udenlandske piger ).

Hold op hvor er det bare trættende at læse om, find noget bedre at gå op i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er flere der får flettet ind i deres anmeldelser om hvorvidt der kan være tale om en kvinde der ikke arbejder helt frivilligt eller ligefrem giver associationer til at det kan være tale om tvang og trafficking - på den gode måde forstås og ikke som i det eksempel TS refererer til - uanset hvor og hvorfor, så er det sgu en klam bemærkning. Men altså en advarsel andre kan bruge til at her kommer du nok primært til at støtte nogle bagmænd/-kvinder og skade en kvinde ved at aflægge et besøg.

Det synes jeg er positivt, men har det også en bagside? Bliver det også et opslagsværk for de rådne i butikken - og her refererer jeg ikke til nogen specifikt, men de der vitterligt har den syge tankegang at det er lidt fedt/sejt/turn-on at tage en kvinde mod sin vilje og som formodentlig læser med uden at have en profil her på EG.

Jeg synes stadig det er fint med disse advarsler, men bekymret bliver jeg alligevel også.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror egentlig ar de fleste udenlandske piger/ kvinder er her under en eller anden form for tvang, eller tro på at det er bedre at være GP her end at have et alm. arbejde hjemme.

Kunderne er bare ligeglade, pikken er stukket i kødet og det har jeg betalt for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Heste Er De Bedste

Der hvor jeg godt kan gå hen og blive rigtig sur og ødelægge mit eget humør, er hvor fandens fucking naive Danske mænd kan være når det kommer til menneskehandel og rufferi. Det bringer oprigtigt mit pis i kog. Hvis det ligner en burhøne og klukker som en burhøne, så er det ikke en fri fugl vi har at gøre med. Læs mellem linjerne og læg mærke til advarselslamperne forhelvede. De er ret så klart tydelige

Og en stor mellemfinger til EG ledelsen for at have at lagt en stopklods på en af de vigtigste tråde i nyere tid

I render rundt med skyklapper og skyder jer selv i foden, drenge. Der ER et stort internationalt organiseret kriminelt netværk som består af en masse grupper der har styr på alt fra lejligheder, annonceringer, marketing, grooming, rekruttering, afpresning, hvidvask og narkotika. De er, først og fremmest, forretningsmænd. Og det handler om udbud og efterspørgsel. Hvis i ikke gider handlede piger med mangel på "indlevelse", der er miserable og ikke gider deres fag, så lad vær med at støtte deres forretning. Giv jeres mening tilkende til bagmændene på det eneste sprog de forstår - penge. Det er oftest set herinde at en kvinde får en dårlig anmeldelse eller to, og puf, så er annoncen slettet og hende sendt videre til et andet land.

@Sasazu, du havde advarselslamperne oppe og ringe skriver du selv. Du er en voksen mand og ikke en ustyrlig hormonel liderhund af en teenager. Du skulle bare have pakket din pik tilbage i bukserne og sagt at du ikke gider at sexe med kvinder mod deres vilje. Er der nok mænd der gør det, og hvis EG faktisk gad at nosse sig sammen og komme dette problem til livs med et forum for "Mistanke om rufferi", meget lignende forummet "Falsk markedsføring", så kan vi sende en klar besked til bagmændene omkring vores preferencer i det Danske marked og til en lille, men betydelig grad, gøre en forskel for pigernes forhold. 

Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

Tak for dit mod.

Det, som den herre skriver, ligger lysår væk fra min erotiske verden med pigerne. Og det tror og håber jeg gælder for langt de fleste mænd herinde.

Igen med denne naivitet. Jovist, ikke alle udenlandske kvinder har bagmænd, men det er utvivlsomt at de fleste benytter sig af mellemmænd der hører til dette kriminelle netværk. De er allerbedst semi-selvstændige. Spørg din næste humoristiske og intelligente Sydeuropæiske elskerinde hvad hun har tænkt sig at gøre med de 100.000 kroner i sin kuffert. Eller hvordan hun fandt frem til sin lejlighed. Hvis du altså har mod nok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 6 timer siden:

Ej... hvis hun synes det er ubehageligt at blive bollet, så er det da på ingen måde "lette penge" @MrMac 
Hvis man af en eller anden årsag ser sig nødsaget til at sælge sex for penge og ligefrem fysisk stemmer imod som en refleks, så vil der da ikke være nogen som helst der kan "kneppe hende på plads så hun lystrer" medmindre de fylder hende med narko og smadrer hendes krops naturlige forsvar. 

Det er jo en fantastisk anmeldelse så dem der tænder på ufrivillige piger der dagligt sælger overgreb, ved hvor de skal gå hen. 
Og dem der ikke synes det er fedt kan gå et andet sted hen. 
Derfor er denne anmeldelse som jeg ser det en "god" anmeldelse. Lad os få nogle flere af dem så folk med åbne øjne kan vælge at købe overgreb eller ej. 

Jeg var for relativt nyligt på besøg hos en kvinde (med en mand fra mit harem til en trekant) hvor vi valgte at betale og gå igen. 
Hun skrev til mig efterfølgende en sms fra sit private nummer hvor hun bad om hjælp. 
Dén besked får man nok ikke når man synes hun bare lige må lære at sprede benene bedre, og lige skal kneppes til. 

Så tak for din anmeldelse og for jeres kommentarer. Bliv endelig ved med at anmelde, selvom I møder modstand. 
Disse anmeldelser er også meget værd for de få frivillige der findes og som arbejder på at hjælpe piger der måske ønsker en vej ud af elendigheden. 
Det er også skidegode argumenter for de politikere og de aktivister der arbejder hårdt i kulissen for at forbyde al prostitution i Danmark. 
Så der er mange der er glade for disse anmeldelser. 

I bedste mening som altid, 
Eva <3 

PS: Her er en vejledning til hvordan man kan få en mere brugervenlig sexarbejder ud af det råmateriale man møder første gang hvis hun ikke er så erfaren.
Af hensyn til svage sjæle er der her i videoen brugt en stedfortrædende fotomodel og videoen er lettere redigeret.
Man fjerner først sjælen. Så parterer man og så kan man kneppe den kropsdel man vil. Det er smart. 

Jeg vover pelsen endnu en gang med dette indlæg. 
Så  hvis jeg er tavs den næste uges tid eller så... så ses vi når jeg er færdig i skammekrogen <3 

Anmeldelsen denne tråd er inspireret af (blandt mange mange mange andre i samme kategori) kan du finde her: 

Du går godt nok over stregen med denne personangreb . Hvorfor dog blande dig i andres anmeldelse. Du har godt nok travlt herinde. Jeg forstår nu godt hvorfor mange ikke ligger en anmeldelse op hvis de skal sables ned til anklerne for deres måde at udtrykke sig på. Ham om det. Gør du en forskel med dit opslag…Sikkert ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
Frodige Ida skrev, for 21 minutter siden:

Du går godt nok over stregen med denne personangreb . Hvorfor dog blande dig i andres anmeldelse. Du har godt nok travlt herinde. Jeg forstår nu godt hvorfor mange ikke ligger en anmeldelse op hvis de skal sables ned til anklerne for deres måde at udtrykke sig på. Ham om det. Gør du en forskel med dit opslag…Sikkert ikke.

Åh gud, hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der har den mening:) Havde vi andre skrevet dette, så var vi blevet smidt ud af EG

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 3 minutter siden:

Åh gud, hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste der har den mening:) Havde vi andre skrevet dette, så var vi blevet smidt ud af EG

Nu venter jeg bare på en længer roman om hvorfor jeg er helt galt på den. 
Jeg mener der skal være plads til alle herinde uanset hvordan man udtrykker sig.

Jeg er for gammel til at blive krænket og allllt for gammel til at blive krænket på andres vegne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 15 minutter siden:

Så længe man skriver et langt vrøvlende indlæg er der frit slag i bolle dejen, som så bliver bakket op af medløbere som ikke har en selvstændig mening. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 24 minutter siden:

Frodige Ida skrev, for 16 minutter siden:

AalborgLook skrev, for 6 minutter siden:

Så længe man skriver et langt vrøvlende indlæg er der frit slag i bolle dejen, som så bliver bakket op af medløbere som ikke har en selvstændig mening. 

Offersniksnak for hele pengen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke de fleste godt er klar over, at de her fattige østpiger ikke kommer herop på en heksekost og fremtryller en lejlighed at være i. Selvfølgelig er der en masse bagmænd fra det desperate og fattige Østeuropa. Pigerne kommer fra en verden med helt andre priser, og det burde komme både dem og de danske kunder til gavn at lave forretninger heroppe for dem selv og organisationen bag dem. Der er utvivlsomt masser af østpiger, der giver god service. Hvem kan vide hvorfor hun ikke ville give ham en god oplevelse den dag. De negative tanker har man kun, hvis enten man har dårlig samvittighed over det at betale for sex eller vil give andre den. Så er der også det der frelste med at sige de der fattige korrupte østfolk med alle deres problemer gider vi ikke inde for vore døre, og det afskærer jo bare de fattige østpiger fra nogle muligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Heste Er De Bedste
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Du kan få den korte udgave fra mit forlag.

Jeg sad på bar på et tidspunkt og faldt i snak med de her gamle koste i rygeskuret. Fuld som jeg er og uden mundkurv kalder jeg lederen ud som matriark som hun gør sig ganske stolt og beæret over. Gruppen falder tilbage indenbords på nær denne ene, sure, bitre kvinde der holder sig tilbage. For at råbenede kalde mig en taber, vatpik, slapsvans, bøsserøv og alt muligt andet. Af ren og skær jalousi af at jeg havde kronet den forkerte dronning. 

Og jeg fornemmer den samme energi med dig. Honey, du har bare ikke nosser nok til at være matriark :D Tag dine grissebassemænd tilbage til stalden hvor i hører hjemme, og lad resten af os holde en voksen dialog omkring et seriøst emne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heste Er De Bedste skrev, for 19 minutter siden:

Du kan få den korte udgave fra mit forlag.

Jeg sad på bar på et tidspunkt og faldt i snak med de her gamle koste i rygeskuret. Fuld som jeg er og uden mundkurv kalder jeg lederen ud som matriark som hun gør sig ganske stolt og beæret over. Gruppen falder tilbage indenbords på nær denne ene, sure, bitre kvinde der holder sig tilbage. For at råbenede kalde mig en taber, vatpik, slapsvans, bøsserøv og alt muligt andet. Af ren og skær jalousi af at jeg havde kronet den forkerte dronning. 

Og jeg fornemmer den samme energi med dig. Honey, du har bare ikke nosser nok til at være matriark :D Tag dine grissebassemænd tilbage til stalden hvor i hører hjemme, og lad resten af os holde en voksen dialog omkring et seriøst emne

Nu tager du æren for noget der ikke var rettet på dig.:D Havde faktisk ganske enkelt overset dig i denne tråd så tak for at gøre dig bemærket at du er til ;)

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Heste Er De Bedste
Frodige Ida skrev, for 19 minutter siden:

Nu tager du æren for noget der ikke var rettet på dig.:D Havde faktisk ganske enkelt overset dig i denne tråd så tak for at gøre dig bemærket at du er til ;)

Hej @sneræven. Kan du give en helt fra hjertet ærlig kommentar på hvad der sker her? Jeg er et totalt og komplet provokerende røvhul mod @Frodige Ida, der grundlæggende og meget aggrasivt er uenig med hendes holdninger, men alligevel formår at få en smiley og sød respons som intet var sket. Jeg fatter det ikke selv.

Skæld mig da ud forhelvede, kvindemenneske! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heste Er De Bedste skrev, for 15 minutter siden:

Hej @sneræven. Kan du give en helt fra hjertet ærlig kommentar på hvad der sker her? Jeg er et totalt og komplet provokerende røvhul mod @Frodige Ida, der grundlæggende og meget aggrasivt er uenig med hendes holdninger, men alligevel formår at få en smiley og sød respons som intet var sket. Jeg fatter det ikke selv.

Skæld mig da ud forhelvede, kvindemenneske! 

Klokken er sengetid for mig og om jeg har knaldet for meget i dag eller bare er fatsvag så fatter jeg intet af dit skriv. 
Tænker også at jeg ikke gider bruge krudt på dig da det er spild af min kostbare tid.

Nat nat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...