Hop til indhold

Den bedste danske massør

Featured Replies

Skrevet

Hej 

jeg søger en dansk massør som gerne er let påklædt eller nøgen under massagen, hvis man kan få en lille håndtrold som afslutning ville det være at fortrække. 
Det skal være en dansk massør, alder og udseende er underordnet også skal hun bare være smilende og kunne li det hun laver. 

Skrevet
  • Author

Lauersen skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har kigget en del på Ida Eventyrs annonce, men det har aldrig passet med de dage hun har været på. Måske har hun det du søger. 

https://annoncelight.dk/showad/335651

Ja jeg har haft kig på hende, dog skræmmer alt det der pegging mig længere væk fra hende. 

Redigeret af Dinge1

Skrevet
Dinge1 skrev, for 2 timer siden:

Ja jeg har haft kig på hende, dog skræmmer alt det der pegging mig længere væk fra hende. 

Det kan du da bare lade være med at bestille.

Skrevet
Dinge1 skrev, for 18 timer siden:

Hej 

jeg søger en dansk massør som gerne er let påklædt eller nøgen under massagen, hvis man kan få en lille håndtrold som afslutning ville det være at fortrække. 
Det skal være en dansk massør, alder og udseende er underordnet også skal hun bare være smilende og kunne li det hun laver. 

Med de ønsker og hvis Nordsjælland er ok med dig, så ville jeg nok tage en tur til @Malle Magic Massage i Kokkedal. Hun har gode anmeldelser, dog ikke så mange, og har denne annonce:

https://annoncelight.dk/showad/209362

Hun er dog ikke at træffe i en uges tid, så hvis det er her og nu, så må du finde en anden.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Med de ønsker og hvis Nordsjælland er ok med dig, så ville jeg nok tage en tur til @Malle Magic Massage i Kokkedal. Hun har gode anmeldelser, dog ikke så mange, og har denne annonce:

https://annoncelight.dk/showad/209362

Hun er dog ikke at træffe i en uges tid, så hvis det er her og nu, så må du finde en anden.

Yes hende har jeg også kigget på, synes dog hun ligger i den meget dyre ende. Men hvis massagen også er derefter så gør det ikke noget

Skrevet
Dinge1 skrev, for 4 minutter siden:

Yes hende har jeg også kigget på, synes dog hun ligger i den meget dyre ende. Men hvis massagen også er derefter så gør det ikke noget

Har ikke selv besøgt hende (endnu), men har da været fristet. At hendes priser forekommer højere end andre steder, skal du se i sammenhæng med, at hendes massager også varer længere. Tag fx hendes korteste tid på 75 minutter inkl håndjob for 1000 kr. Det ligger altså forholdsmæssigt på niveau med “normalprisen” for en time, som mange steder koster 500 for massagen og 300 for håndjobbet. Og du kan sagtens komme ud for, at timen til de 800 kr ikke er det værd, hverken med massage eller afslutning.

Men hvis du ikke ønsker massage i så lang tid, men hellere ser det som en opvarmning til et godt håndjob, er Malles massagepakker måske ikke de rette for dig. Og du kender nok bedst selv dine egne præferencer. ;-)

Skrevet

Hej Dinge1 og Den_glade_amatør 

Jeg kan på det varmeste anbefale Malle/Magic Massage. Har besøgt hende mange gange og det er altid en dejlig oplevelse. Hun giver en god og dybdegående massage, og sådan en tur tager altså en time eller mere. Dem det tilbyder kortere massage sessioner er, i min optik, ikke seriøse. Når man så lægger det pirrende eller intim massagen oveni så er det en helhedsoplevelse der sidder længe i kroppen. 

Bedste hilsener

Skrevet
Dinge1 skrev, den 14.3.2023 at 09:15:

Jeg kan absolut også anbefale Malle, og er HELT enig med @TheEagle.

Malle udføre en meget professionel og lækker massage, samtidig med at hun pirre en godt og grundigt, absolut pengene værd!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.