Jimmy_DK 1 Skrevet 18. Juni, 2023 Har nogen været sammen med hende uden kondom og blevet testet for noget? Jeg tænker, at hvis hun tilbyder uden kondom, så er chancen ret stor at man er blevet smittet med noget, hvis hun dagligt har flere partnere. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 18. Juni, 2023 Liverpool skrev, den 17.6.2023 at 19:02: Hej alle Jeg blev lokket af pigernes billeder. Hun er bestemt meget smuk, og kun 20 år. What is not to like Jeg aftalte 1 timer den anden aften, hvorefter jeg gik i gang med at gøre mig klar. Efter lidt tid ønsker pigen at flytte tiden. Igen senere ville hun ændre 1 time til 1/2 time. Hun kunne ikke klare 1 time - var forklaringen. Men mon ikke det er fordi hendes priser for 30 min ligger meget tæt på prisen for 60 min. Så hvorfor ikke presse endnu en tid ind. Hvis hun fysisk ikke kunne klare 1 time, så kunne hun nok ej heller klare at arbejde yderligere 4-5 timer de aften/nat. Nå men jeg indvilligede og afventede. Hun ankom ca. 30 min forsinket (yderligere forsinket). Hun er klart en køn pige, men hendes service ønsker meget tilbage at ønske sig. Reelt betaler man for at kneppe en flot krop. Indlevelse, flirt, initiativ mm. er totalt fraværende. Jeg booker hende ikke igen. Der er langt bedre piger på markedet. Øv. Burde hav vist det alene på hendes "fiksfakserier". Præcis samme oplevelse Køn pige, totalt uengageret og ligegyldig sex, hvor hun også forsøger at ligge, så man ikke kan komme ordenligt til, når man knepper hende 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud Skrevet 19. Juni, 2023 Jimmy_DK skrev, for 9 timer siden: Har nogen været sammen med hende uden kondom og blevet testet for noget? Jeg tænker, at hvis hun tilbyder uden kondom, så er chancen ret stor at man er blevet smittet med noget, hvis hun dagligt har flere partnere. Jeg har kneppet GP'er uden gummi i +20 år, både her i DK og i udlandet. Til dato har jeg kun haft 1 kønssygdom og det var i mine yngre dage hvor jeg havde mange engangs knald efter byture. Det er efterhånden +40 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 19. Juni, 2023 Jimmy_DK skrev, for 15 timer siden: Har nogen været sammen med hende uden kondom og blevet testet for noget? Jeg tænker, at hvis hun tilbyder uden kondom, så er chancen ret stor at man er blevet smittet med noget, hvis hun dagligt har flere partnere. Denne diskussion tages i debat. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wantesex 4 Skrevet 19. Juni, 2023 Mojozeus skrev, den 12.3.2023 at 22:59: Holy shit .. hvilken fed oplevelse , fik besøg i dag af https://annoncelight.dk/showad/366732 billederne på profilen er slet ikke retvisende hun er super skøn , fit sjov , snakkede , amazing body fra top til tå , og har lidt vestegn over hendes spog. Blev så opstemt af pilleriet at , jeg helt glemte af få mit opvarmnings blow jeg normalt skal bruge for at komme igang . (får jegl næste gang ) Pigen 10/10 Sex 8/10 gik squ lidt hurtigt for mig blow ukendt gentagelse faktor yes sir . pas godt på hende , få hende til at grine , så er alt godt . Har fået lov at give link med til hendes snap Latifi_baby nemt enkelt kommunikation på dansk , hun var fremme 20 min efter jeg skrev . hvor hun fra i dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 20. Juni, 2023 wantesex skrev, for 10 timer siden: hvor hun fra i dk Vestegnen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg