Mojozeus 9 Skrevet 27. Marts, 2023 XCCX skrev, for 3 minutter siden: Den snap virker ikke hej xccx virkede fint for mig i dag så enten siger den bruger ikke eksistere ? eller også kan du bare ikke får hul igennem og komme i kontakt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XCCX 18 Skrevet 27. Marts, 2023 Kunne kun finde Latifi_baba Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mojozeus 9 Skrevet 27. Marts, 2023 XCCX skrev, for 3 minutter siden: Kunne kun finde Latifi_baba Hmm min virker fint , men prøv at klik på linket i starten af tråden så får du hendes annonceligt der er mail og nummer . hun er på til kl 0200 idag . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 43 Skrevet 28. Marts, 2023 sabrina200602 skrev, den 13.3.2023 at 20:21: hey det er mig den 20 årige pige<3 jeg ved ikke om du har skrevet med den rigtige pige? fordi kondom er valgfrit har ikke på noget tidspunkt skrevet at det skal være med kondom. og ja er frisk på nr 2 hvis der er betalt for det<3 Lækkert Sabrina. Er det også muligt at slikke dig ren for sperm efter du har haft sex med andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akrobat 36 Skrevet 1. April, 2023 Var lige ved at lave en aftale med hende. Hun skrev 1000 kr. For 15 min. Nej tak. Så blev hun vist mopset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 1. April, 2023 Akrobat skrev, for 3 timer siden: Var lige ved at lave en aftale med hende. Hun skrev 1000 kr. For 15 min. Nej tak. Så blev hun vist mopset. Det fremgår tydeligt af hendes annonce, at hun tager 1000.- for 15 min. Så det er da dig, der er et fjols! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tanapola 0 Skrevet 2. April, 2023 Liverpool skrev, den 18.3.2023 at 01:48: @bebop Nej 91671028 En [email protected] Svarer tilbage Er du kommet i kontakt med hende? Jeg får også svar fra Julian.havdteen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akrobat 36 Skrevet 2. April, 2023 PoulPik skrev, den 1.4.2023 at 14:32: Det fremgår tydeligt af hendes annonce, at hun tager 1000.- for 15 min. Så det er da dig, der er et fjols! Ok. Rolig nu. Jeg betaler ikke den vandvittige pris. Så kan hun blive mopset hvis hun vil. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9529 Skrevet 2. April, 2023 Akrobat skrev, 1 time siden: Jeg betaler ikke den vandvittige pris. Hvorfor tog du så kontakt? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akrobat 36 Skrevet 3. April, 2023 I første omgang forstod jeg ikke hendes korte lettere usammenhængende smser omkring pris mv. Da jeg takkede nej blev hun mut. Så sparede jeg de gysere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9529 Skrevet 4. April, 2023 (edited) Akrobat skrev, for 5 timer siden: I første omgang forstod jeg ikke hendes korte lettere usammenhængende smser Det virker troværdigt, når du heller ikke forstod hendes korte, let forståelige oplysninger om pris i annoncen. Redigeret 4. April, 2023 af Bebop 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akrobat 36 Skrevet 4. April, 2023 Har ikke mere at tilføje i denne tråd. Og er bestemt ikke ked af ikke at have besøgt hende. Der er mange andre derude som er nicer at være sammen med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 4. April, 2023 (edited) Mojozeus skrev, den 27.3.2023 at 23:21: Hmm min virker fint , men prøv at klik på linket i starten af tråden så får du hendes annonceligt der er mail og nummer . hun er på til kl 0200 idag . Det er sgu godt at du med "alle dine mange indlæg herinde" har tid og viden om åbningstider mv er så hjælpsom lige ved den her ene annoncør. Sikkert helt "tilfældigt" Redigeret 4. April, 2023 af ZEUS 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovepussy 47 Skrevet 4. April, 2023 Lækkert sort hår... ung tøs... hmmm... gad godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 5. April, 2023 lovepussy skrev, for 11 timer siden: Lækkert sort hår... ung tøs... hmmm... gad godt Hun er en flot pige, men indlevelsen og hendes blowjob er totalt fraværende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1201 Skrevet 8. April, 2023 drakumar skrev, den 13.3.2023 at 02:15: Er det korrekt 3.000 kr pr time?? Det er nærmest dobbeltpris af mange andre glædespiger?? Ska du ha outcall er ett genomsnitt på 2500 DKK +taxa brugligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thetruth 83 Skrevet 12. Maj, 2023 https://annoncelight.dk/showad/369968 nogen der ved om det er den samme pige ? Synes jeg husker priser og annonce var meget ens på hendes som på denne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9529 Skrevet 12. Maj, 2023 thetruth skrev, for 5 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/369968 nogen der ved om det er den samme pige ? Synes jeg husker priser og annonce var meget ens på hendes som på denne Hun har profil her, som du kan læse i tråden. Alt er det samme, så det er det jo nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 441 Skrevet 18. Maj, 2023 Hun skriver ikke i annoncen hvor i danmark det er hun er ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 101 Skrevet 18. Maj, 2023 Stenbukken4700 skrev, for 31 minutter siden: Hun skriver ikke i annoncen hvor i danmark det er hun er ? Under overskriften står der "København", så gætter på, at det er der hun er 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9529 Skrevet 19. Maj, 2023 Stenbukken4700 skrev, for 11 timer siden: Hun skriver ikke i annoncen hvor i danmark det er hun er ? Alle annoncer på annoncelight har en geografisk angivelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 872 Skrevet 30. Maj, 2023 Bruger hun glidecreme eller er det som naturen planlagde det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 872 Skrevet 4. Juni, 2023 Er hun af anden etnisk herkomst? Hun er meget solbrændt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 4. Juni, 2023 Liverpool skrev, for 5 timer siden: Er hun af anden etnisk herkomst? Hun er meget solbrændt! Ja, der er lidt sydlandsk i hende vil jeg tro Men taler og forstår fint Dansk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 872 Skrevet 17. Juni, 2023 Hej alle Jeg blev lokket af pigernes billeder. Hun er bestemt meget smuk, og kun 20 år. What is not to like Jeg aftalte 1 timer den anden aften, hvorefter jeg gik i gang med at gøre mig klar. Efter lidt tid ønsker pigen at flytte tiden. Igen senere ville hun ændre 1 time til 1/2 time. Hun kunne ikke klare 1 time - var forklaringen. Men mon ikke det er fordi hendes priser for 30 min ligger meget tæt på prisen for 60 min. Så hvorfor ikke presse endnu en tid ind. Hvis hun fysisk ikke kunne klare 1 time, så kunne hun nok ej heller klare at arbejde yderligere 4-5 timer de aften/nat. Nå men jeg indvilligede og afventede. Hun ankom ca. 30 min forsinket (yderligere forsinket). Hun er klart en køn pige, men hendes service ønsker meget tilbage at ønske sig. Reelt betaler man for at kneppe en flot krop. Indlevelse, flirt, initiativ mm. er totalt fraværende. Jeg booker hende ikke igen. Der er langt bedre piger på markedet. Øv. Burde hav vist det alene på hendes "fiksfakserier". 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg