Hop til indhold

Recommended Posts

Holy shit .. 

hvilken fed oplevelse , fik besøg i dag af https://annoncelight.dk/showad/366732 

billederne på profilen er slet ikke retvisende hun er super skøn , fit sjov , snakkede , amazing body fra top til tå , og har lidt vestegn over hendes spog.

Blev så opstemt af pilleriet at , jeg helt glemte af få mit opvarmnings blow jeg normalt skal bruge for at komme igang . (får jegl næste gang ) 

Pigen 10/10

Sex 8/10 gik squ lidt hurtigt for mig 

blow ukendt 

gentagelse faktor yes sir . 

pas godt på hende , få hende til at grine , så er alt godt . 

Har fået lov at give link med til hendes snap Latifi_baby nemt enkelt kommunikation på dansk , hun var fremme 20 min efter jeg skrev . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
max_xnxx2020 skrev, for 2 minutter siden:

Lyder som noget der for godt til og være sandt :ph34r:

Hej Max 

Det er sandt , så prøv buddy . har 2 indlæg , og fra 2016 profil så ikke reklame. 

hun var fucking hot . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder næsten for godt til at være sandt. Ser i hvert fald tosset sød ud. Fik du lov til alt uden også og når du siger der gik lidt hurtigt, hvor lang tid tog du? Mere om det er mere flere ture i tiden. Må helt sikkert finde hende næste gang 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JHP skrev, for 1 minut siden:

Det lyder næsten for godt til at være sandt. Ser i hvert fald tosset sød ud. Fik du lov til alt uden også og når du siger der gik lidt hurtigt, hvor lang tid tog du? Mere om det er mere flere ture i tiden. Må helt sikkert finde hende næste gang 

Det ved jeg ikke Mht til flere ture  , jeg var færdig , men tog 30 min er vel op til dig hvor mange gange ?  , hun klædte sig ihvertfald ikke på lå bare der ,  med gudeskønne krop og små snakket  tror egentlig godt jeg kunne have hoppet på hende igen uden problemer , men er ved at være gamle jeg skal bruge tid til at lade kanonen igen . 

rimlig sikker på du ikke får lov til anal .og kondom er op til dig .  men den måde hun hæver benene på og lader en støde igennem er nok med det look og krop uha .. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
max_xnxx2020 skrev, for 8 timer siden:

Lyder som noget der for godt til og være sandt :ph34r:

Synes man burde læse denne her...meget bekymrende:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mojozeus skrev, for 8 timer siden:

Hej Max 

Det er sandt , så prøv buddy . har 2 indlæg , og fra 2016 profil så ikke reklame. 

hun var fucking hot . 

Bare fordi en siger det lyder for godt til af være sandt, så er det først du kommer med er at det er ikke er reklame og at du har haft denne profil siden 2016, og på de ca 7 år har du kun lavet 2 indlæg :huh:  mund ikke i pimp daddys har lavet mange profiler herinde i gemmen år, som i skriver fra en gang imellem :D 

Men held og lykke derude du :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All
hamderude skrev, for 7 timer siden:

Har også prøvet hende i aften og er enig med hvad der står i det første indlæg

Hun er en skøn person, og meget smukkere end billederne antyder, fit og en skøn accent en enig med at hun er en 10/10 

Sex var meget godt for mig, jeg nød hendes stønnene 10/10, har planer om at se hende igen

fik heller ikke noget blow men min pik var stiv nok at se hende ankomme så havde ikke brug for det; så ukendt

Det var utrolig nemt at bestille tid over hendes snap, hun var general en skøn oplevelse. Hun er ikke til anal, Men hvis du søger sex med en lækker kvinde kan jeg varmt anbefale hende

Velkommen til. Skønt du ville oprette dig for at give dit besyv med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har set en har haft en dårlig oplevelse. Men jeg tog alligevel chancen og fik mødt hende. Og helt enig i hun er meget smuk. Jeg blev absolut ikke skuffet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Altiddansk skrev, for 3 timer siden:

Hvem siger at det er den samme 20-årige pige?

Den samme som hvem? Den tråd der linkes til er samme pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@tugwell

Er det pigen på billederne?

Hun ligner en fra mellemøsten

I annoncen er sex uden kondom. Når jeg skriver med hende skal vi bruge kondom. Hvad er din/jeres erfaring

Er hun frisk nok på runde nr 2 hvis der er betalt for det? Kan man gå i bund?

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg

hey det er mig den 20 årige pige<3 jeg ved ikke om du har skrevet med den rigtige pige? fordi kondom er valgfrit har ikke på noget tidspunkt skrevet at det skal være med kondom. og ja er frisk på nr 2 hvis der er betalt for det<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have kigget lidt med herinde, blev det idag dagen jeg oprettede mig, da jeg så denne tråd, og tænkte jeg kunne bidrage. 

Jeg var igår så heldig at have besøg af denne dejlige 20årige pige. Jeg er relativt ny ud i denne verden, men faldt over hendes annonce og billederne af hende gjorde jeg skrev, og tænkte jeg måtte prøve. Var nervøs for hun ikke var rigtig, men dialog gik nemt og ligetil efter jeg havde skrevet til hende. Grundet egne planer undervejs, blev det hele skubbet lidt. Men så skrev hun at hun var der om 2min og ganske rigtigt der var hun. Super fræk og flot pige, og 100% hende på billederne. Virker endnu flottere i virkeligheden, måske lidt mørkere/solbrun og endnu mere min smag. Sendte tankerne tilbage til sommer for mange år siden da man selv var ung, og drømte om den lækre på uddannelsen. Efter lidt hurtig snak og bekræftelse af det valgte gik vi videre til soveværelset. Var valgfrit ift kondom eller ej. Et helt igennem fantastik syn at se denne skønhed tage tøjet af og bare nyde synet af denne frække ungpige krop komme til syne. Jeg er selv lidt udfordret pt grundet problemer med knæet. Det gjorde valg af/mulighederne i positioner lidt begrænset. Men cowgirl kunne det blive til og var super frækt at se denne uge pige ride en. Måske grundet dette blev det også lidt mere mekanisk end jeg havde håbet, og gik også lidt hurtigere end jeg gerne havde set, men dælme svært at holde når man er sammen med sådan en flot pige. Det var stadig virkelig en god oplevelse og nok mest egen skyld ift det mekaniske, også da jeg ikke rigtig havde sagt noget. Det håber jeg at kunne lave om på ved næste møde, så hun måske er lidt mere “vild” og nærvær i akten. Er klart ikke GFE med kys osv, men er mere lige på og igang. 

Pigen er 10/10

Sex var 8/10, ikke så meget hendes skyld men havde været dejligt med lidt mere nærvær og at hun var mere på. 

Gentagelse 100%. En virkelig en flot ung pige og så dejlig en krop. Den blir jeg nødt til at udforske mere næste gang, hvor jeg måske er lidt mindre nervøs og ved det faktisk er hende der kommer, og jeg så på den måde måske har det mere overskud i akten til at udleve lidt mere af de fantasier fra da man studerede og drømte :) 

Redigeret af A43

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper
A43 skrev, den 13.3.2023 at 21:45:

Efter at have kigget lidt med herinde, blev det idag dagen jeg oprettede mig, da jeg så denne tråd, og tænkte jeg kunne bidrage. 

Jeg var igår så heldig at have besøg af denne dejlige 20årige pige. Jeg er relativt ny ud i denne verden, men faldt over hendes annonce og billederne af hende gjorde jeg skrev, og tænkte jeg måtte prøve. Var nervøs for hun ikke var rigtig, men dialog gik nemt og ligetil efter jeg havde skrevet til hende. Grundet egne planer undervejs, blev det hele skubbet lidt. Men så skrev hun at hun var der om 2min og ganske rigtigt der var hun. Super fræk og flot pige, og 100% hende på billederne. Virker endnu flottere i virkeligheden, måske lidt mørkere/solbrun og endnu mere min smag. Sendte tankerne tilbage til sommer for mange år siden da man selv var ung, og drømte om den lækre på uddannelsen. Efter lidt hurtig snak og bekræftelse af det valgte gik vi videre til soveværelset. Var valgfrit ift kondom eller ej. Et helt igennem fantastik syn at se denne skønhed tage tøjet af og bare nyde synet af denne frække ungpige krop komme til syne. Jeg er selv lidt udfordret pt grundet problemer med knæet. Det gjorde valg af/mulighederne i positioner lidt begrænset. Men cowgirl kunne det blive til og var super frækt at se denne uge pige ride en. Måske grundet dette blev det også lidt mere mekanisk end jeg havde håbet, og gik også lidt hurtigere end jeg gerne havde set, men dælme svært at holde når man er sammen med sådan en flot pige. Det var stadig virkelig en god oplevelse og nok mest egen skyld ift det mekaniske, også da jeg ikke rigtig havde sagt noget. Det håber jeg at kunne lave om på ved næste møde, så hun måske er lidt mere “vild” og nærvær i akten. Er klart ikke GFE med kys osv, men er mere lige på og igang. 

Pigen er 10/10

Sex var 8/10, ikke så meget hendes skyld men havde været dejligt med lidt mere nærvær og at hun var mere på. 

Gentagelse 100%. En virkelig en flot ung pige og så dejlig en krop. Den blir jeg nødt til at udforske mere næste gang, hvor jeg måske er lidt mindre nervøs og ved det faktisk er hende der kommer, og jeg så på den måde måske har det mere overskud i akten til at udleve lidt mere af de fantasier fra da man studerede og drømte :) 

Vi takker for denne Falske anmeldelse. A43 deltager ikke med sine profiler mere.

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klasse arbejde her, Keeper.....havde det desværre lidt på fornemmelsen.....tænk, at fjolset har lusket rundt med flere falske profiler herinde.....ja, man bliver sgu lidt træt.....bye, bye:lol:

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg
tugwell skrev, den 13.3.2023 at 11:53:

Jeg har set en har haft en dårlig oplevelse. Men jeg tog alligevel chancen og fik mødt hende. Og helt enig i hun er meget smuk. Jeg blev absolut ikke skuffet. 

Jeg har også mødt hende i dag - og kan bekræfte, at hun et meget smuk, og i øvrigt også rigtig sød. Havde bestilt en time, da jeg hader hastværk, men hun er så smuk, at det er svært at holde så længe. Så vi fik også tid til lidt hyggesnak, og hun er en meget sød ung pige. Hvis man er til ungdom og skønhed kan hun klart anbefales.

Og ja - det er hende på billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg
sabrina200602 skrev, den 13.3.2023 at 20:21:

hey det er mig den 20 årige pige<3 jeg ved ikke om du har skrevet med den rigtige pige? fordi kondom er valgfrit har ikke på noget tidspunkt skrevet at det skal være med kondom. og ja er frisk på nr 2 hvis der er betalt for det<3

Det kan jeg ikke genkende. Jeg fik nej til anal over telefonen. Kondomet var ej heller til forhandling. Måske skal du have en anden til at styre din telefon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liverpool skrev, den 13.3.2023 at 20:08:

Når jeg skriver med hende skal vi bruge kondom

Er det 42951867 du har skrevet til?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mojozeus skrev, den 12.3.2023 at 22:59:

Har fået lov at give link med til hendes snap Latifi_baby nemt enkelt kommunikation på dansk , hun var fremme 20 min efter jeg skrev . 

Den snap virker ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...