Hop til indhold

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Atter spiste jeg af æblet. 
Ikke Stridens æble, ej heller det forbudte fra kundskabens træ, men et Rose æble, indført fra landet hvor mange mænds drømme fødes. 
Jeg nød den sødmefyldte saft, sprødheden,  duften, fastheden,  det glatte varme skin, smagen af sol og den fantastiske farve. 

Pas nu på at du ikke får frugtknopper på bananen :-) ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
jt007 skrev, for 1 minut siden:

Hvis muligt vil jeg også gerne have det, tak :)

Hun har bedt os om ikke at oplyse det til nogen som vi ikke kender lidt til. Du er helt nyoprettet, så desværre er du en af dem hun ikke vil give sit nummer til, Sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Hun har bedt os om ikke at oplyse det til nogen som vi ikke kender lidt til. Du er helt nyoprettet, så desværre er du en af dem hun ikke vil give sit nummer til, Sorry

Er det således muligt at komme i betragtning som langvarigt medlem af Eroguide, men uden at du i egentlig forstand "kender lidt til"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Hedonis skrev, for 10 minutter siden:

langvarigt medlem

Kender til skal forstås som har en historie på EG. Nu er jeg jo ikke den eneste der kender hendes nummer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg melder ind, med dagens fantastiske oplevelse i Apple’ selvskab.

Var blevet anbefalet af en kending herinde fra at besøge hende, og lade tingene ske, og de sker bare ganske naturligt, kompetent og frækt.

Apple er en kvinde i sin bedste alder, veltrænet og velholdt og kan give massage til et 12-tal. Den efterfølgende intime del med frækt sex er mindst lige så godt! Det hele blev rundet af med bodyscrup fra top til tå, aftørring og et KUs og en flaske vand

Alle pengene værd, 80 min efter sad jeg med et smørret smil på læberne i min bil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brandvarmt skrev, den 2.4.2023 at 14:20:

Kan man også få en PB af dig? 

Har fuldt med i tråden er det muligt at få telefon nr.. tak for hjælpen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været passiv læser herinde i flere år, besøgt mange gode efter jeres anbefalinger :)
Nu bliver jeg nødt til at oprette en bruge, og deltage aktivt.

Nogen chance for at få nummeret, selvom selve brugeren er nyoprettet? Men ikke ny i at følge jeres anbefalinger ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ungfyr85

Jeg melder mig også ind i flokken af interesseret i at få æblens nummer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidder og kigger efter noget tantra, der er værd at rejse efter. Der var ikke meget, desværre.

Lurer et par skønne thai annoncer fra Aarhus - desværre var begge med tvivlsomme anmeldelser, og endte så her.

Det er jo højsæson for æbler, så hvis stadig denne skønne kvinde har plads i sin kalender, spørger jeg pænt efter et tlf. nr.

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bekalger svartiden men jeg får ikke notifikationer her inde fra...

Så er der sendt telefonnummer ud til de 10 jeg må sende til om dagen ;-)
Man bliver åbenbart holdt i stram snor her inde... 
De sidste bliver sendt i morgen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sliksyg skrev, for 4 timer siden:

Done :-)

Vil dælme også gerne bede om det nr :)

Leder stadigvæk efter en "fast" go too thai :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
exostar skrev, den 10.8.2023 at 13:42:

Jeg melder ind, med dagens fantastiske oplevelse i Apple’ selvskab.

Var blevet anbefalet af en kending herinde fra at besøge hende, og lade tingene ske, og de sker bare ganske naturligt, kompetent og frækt.

Apple er en kvinde i sin bedste alder, veltrænet og velholdt og kan give massage til et 12-tal. Den efterfølgende intime del med frækt sex er mindst lige så godt! Det hele blev rundet af med bodyscrup fra top til tå, aftørring og et KUs og en flaske vand

Alle pengene værd, 80 min efter sad jeg med et smørret smil på læberne i min bil

Hvad koster sådan en time med afsluttende bodyscrup ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...