Big3lover 1427 Skrevet 18. Juli, 2023 Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden: Atter spiste jeg af æblet. Ikke Stridens æble, ej heller det forbudte fra kundskabens træ, men et Rose æble, indført fra landet hvor mange mænds drømme fødes. Jeg nød den sødmefyldte saft, sprødheden, duften, fastheden, det glatte varme skin, smagen af sol og den fantastiske farve. Pas nu på at du ikke får frugtknopper på bananen .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 107 Skrevet 18. Juli, 2023 (edited) Kan jeg få et nummer / link på Apple? ☺️ Redigeret 18. Juli, 2023 af rockett 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barney 7 Skrevet 5. August, 2023 Hejsa. Jeg vil også gerne bede pænt om Apples sms nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 106 Skrevet 7. August, 2023 Så skulle alle vist havde fået nummeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jt007 0 Skrevet 7. August, 2023 Hvis muligt vil jeg også gerne have det, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. August, 2023 jt007 skrev, for 1 minut siden: Hvis muligt vil jeg også gerne have det, tak Hun har bedt os om ikke at oplyse det til nogen som vi ikke kender lidt til. Du er helt nyoprettet, så desværre er du en af dem hun ikke vil give sit nummer til, Sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Normal 109 Skrevet 7. August, 2023 Kan jeg få nummeret, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 917 Skrevet 7. August, 2023 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: Hun har bedt os om ikke at oplyse det til nogen som vi ikke kender lidt til. Du er helt nyoprettet, så desværre er du en af dem hun ikke vil give sit nummer til, Sorry Er det således muligt at komme i betragtning som langvarigt medlem af Eroguide, men uden at du i egentlig forstand "kender lidt til"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. August, 2023 Hedonis skrev, for 10 minutter siden: langvarigt medlem Kender til skal forstås som har en historie på EG. Nu er jeg jo ikke den eneste der kender hendes nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 47 Skrevet 7. August, 2023 Jeg kunne også godt tænke mig hendes nummer, hvis det er muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trooper 30 Skrevet 10. August, 2023 Aarhuselsker skrev, den 14.3.2023 at 21:03: se PB Det ser interessant ud, er det muligt jeg kunne få nummeret? På en PB: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 380 Skrevet 10. August, 2023 Jeg melder ind, med dagens fantastiske oplevelse i Apple’ selvskab. Var blevet anbefalet af en kending herinde fra at besøge hende, og lade tingene ske, og de sker bare ganske naturligt, kompetent og frækt. Apple er en kvinde i sin bedste alder, veltrænet og velholdt og kan give massage til et 12-tal. Den efterfølgende intime del med frækt sex er mindst lige så godt! Det hele blev rundet af med bodyscrup fra top til tå, aftørring og et KUs og en flaske vand Alle pengene værd, 80 min efter sad jeg med et smørret smil på læberne i min bil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fully 0 Skrevet 11. August, 2023 Brandvarmt skrev, den 2.4.2023 at 14:20: Kan man også få en PB af dig? Har fuldt med i tråden er det muligt at få telefon nr.. tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cjensen 1 Skrevet 22. August, 2023 Jeg har været passiv læser herinde i flere år, besøgt mange gode efter jeres anbefalinger Nu bliver jeg nødt til at oprette en bruge, og deltage aktivt. Nogen chance for at få nummeret, selvom selve brugeren er nyoprettet? Men ikke ny i at følge jeres anbefalinger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orladrengen 55 Skrevet 22. August, 2023 Er det muligt at få en pb med mobilnummeret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baldy 49 Skrevet 22. August, 2023 Undertegnede vil også være taknemmelig for en pb med det vidunderlige æbles nummer;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ungfyr85 Skrevet 22. August, 2023 Jeg melder mig også ind i flokken af interesseret i at få æblens nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fully 0 Skrevet 23. August, 2023 Det samme er gældende her,. Vil vær taknemlig hvis der er en der kan hjælpe på nr tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 303 Skrevet 20. September, 2023 Sidder og kigger efter noget tantra, der er værd at rejse efter. Der var ikke meget, desværre. Lurer et par skønne thai annoncer fra Aarhus - desværre var begge med tvivlsomme anmeldelser, og endte så her. Det er jo højsæson for æbler, så hvis stadig denne skønne kvinde har plads i sin kalender, spørger jeg pænt efter et tlf. nr. På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 106 Skrevet 22. September, 2023 Bekalger svartiden men jeg får ikke notifikationer her inde fra... Så er der sendt telefonnummer ud til de 10 jeg må sende til om dagen Man bliver åbenbart holdt i stram snor her inde... De sidste bliver sendt i morgen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langkilde 107 Skrevet 22. September, 2023 Hvis det kan lade sig gøre vil jeg da også gerne have nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruger81 27 Skrevet 23. September, 2023 Vil også meget gerne have nummeret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HNK6 40 Skrevet 23. September, 2023 Sliksyg skrev, for 4 timer siden: Done Vil dælme også gerne bede om det nr Leder stadigvæk efter en "fast" go too thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HNK6 40 Skrevet 24. September, 2023 exostar skrev, den 10.8.2023 at 13:42: Jeg melder ind, med dagens fantastiske oplevelse i Apple’ selvskab. Var blevet anbefalet af en kending herinde fra at besøge hende, og lade tingene ske, og de sker bare ganske naturligt, kompetent og frækt. Apple er en kvinde i sin bedste alder, veltrænet og velholdt og kan give massage til et 12-tal. Den efterfølgende intime del med frækt sex er mindst lige så godt! Det hele blev rundet af med bodyscrup fra top til tå, aftørring og et KUs og en flaske vand Alle pengene værd, 80 min efter sad jeg med et smørret smil på læberne i min bil Hvad koster sådan en time med afsluttende bodyscrup ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg