Hop til indhold

Apple the one and only :-)

Featured Replies

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Atter spiste jeg af æblet. 
Ikke Stridens æble, ej heller det forbudte fra kundskabens træ, men et Rose æble, indført fra landet hvor mange mænds drømme fødes. 
Jeg nød den sødmefyldte saft, sprødheden,  duften, fastheden,  det glatte varme skin, smagen af sol og den fantastiske farve. 

Pas nu på at du ikke får frugtknopper på bananen :-) ....

• Svar 89
  • Visninger 48.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Af alle dem der nu har fået nummeret, kunne det være rart med en tilbagemelding til os andre. Hvad gør hende så speciel?

• Tror lige jeg holder en pause med at give nummeret videre hun bliver chikaneret af en her inde fra der truer hende som truer med at komme forbi og hvis ikke hun føjer ham lave falske anmeldelser

• Kan kun tilslutte mig din anmeldelse, hun er verdensklasse:)

Skrevet

Kan jeg få et nummer / link på Apple? ☺️

Redigeret af rockett

• 3 weeks later...
Skrevet

Hejsa. 

Jeg vil også gerne bede pænt om Apples sms nummer. 

Skrevet
  • Author

Så skulle alle vist havde fået nummeret :rolleyes:

Skrevet

Hvis muligt vil jeg også gerne have det, tak :)

Skrevet
jt007 skrev, for 1 minut siden:

Hvis muligt vil jeg også gerne have det, tak :)

Hun har bedt os om ikke at oplyse det til nogen som vi ikke kender lidt til. Du er helt nyoprettet, så desværre er du en af dem hun ikke vil give sit nummer til, Sorry

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Hun har bedt os om ikke at oplyse det til nogen som vi ikke kender lidt til. Du er helt nyoprettet, så desværre er du en af dem hun ikke vil give sit nummer til, Sorry

Er det således muligt at komme i betragtning som langvarigt medlem af Eroguide, men uden at du i egentlig forstand "kender lidt til"?

Skrevet
Hedonis skrev, for 10 minutter siden:

langvarigt medlem

Kender til skal forstås som har en historie på EG. Nu er jeg jo ikke den eneste der kender hendes nummer

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 14.3.2023 at 21:03:

se PB

Det ser interessant ud, er det muligt jeg kunne få nummeret? På en PB:

Skrevet

Jeg melder ind, med dagens fantastiske oplevelse i Apple’ selvskab.

Var blevet anbefalet af en kending herinde fra at besøge hende, og lade tingene ske, og de sker bare ganske naturligt, kompetent og frækt.

Apple er en kvinde i sin bedste alder, veltrænet og velholdt og kan give massage til et 12-tal. Den efterfølgende intime del med frækt sex er mindst lige så godt! Det hele blev rundet af med bodyscrup fra top til tå, aftørring og et KUs og en flaske vand

Alle pengene værd, 80 min efter sad jeg med et smørret smil på læberne i min bil

Skrevet
Brandvarmt skrev, den 2.4.2023 at 14:20:

Kan man også få en PB af dig? 

Har fuldt med i tråden er det muligt at få telefon nr.. tak for hjælpen 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har været passiv læser herinde i flere år, besøgt mange gode efter jeres anbefalinger :)
Nu bliver jeg nødt til at oprette en bruge, og deltage aktivt.

Nogen chance for at få nummeret, selvom selve brugeren er nyoprettet? Men ikke ny i at følge jeres anbefalinger ;)

Skrevet

Undertegnede vil også være taknemmelig for en pb med det vidunderlige æbles nummer;-)

Skrevet

Jeg melder mig også ind i flokken af interesseret i at få æblens nummer ;)

Skrevet

Det samme er gældende her,. Vil vær taknemlig hvis der er en der kan hjælpe på nr

tak for hjælpen 

• 4 weeks later...
Skrevet

Sidder og kigger efter noget tantra, der er værd at rejse efter. Der var ikke meget, desværre.

Lurer et par skønne thai annoncer fra Aarhus - desværre var begge med tvivlsomme anmeldelser, og endte så her.

Det er jo højsæson for æbler, så hvis stadig denne skønne kvinde har plads i sin kalender, spørger jeg pænt efter et tlf. nr.

På forhånd tak.

Skrevet
  • Author

Bekalger svartiden men jeg får ikke notifikationer her inde fra...

Så er der sendt telefonnummer ud til de 10 jeg må sende til om dagen ;-)
Man bliver åbenbart holdt i stram snor her inde... 
De sidste bliver sendt i morgen 

Skrevet

Vil også meget gerne have nummeret. 

Skrevet
Sliksyg skrev, for 4 timer siden:

Done :-)

Vil dælme også gerne bede om det nr :)

Leder stadigvæk efter en "fast" go too thai :P

Skrevet
exostar skrev, den 10.8.2023 at 13:42:

Jeg melder ind, med dagens fantastiske oplevelse i Apple’ selvskab.

Var blevet anbefalet af en kending herinde fra at besøge hende, og lade tingene ske, og de sker bare ganske naturligt, kompetent og frækt.

Apple er en kvinde i sin bedste alder, veltrænet og velholdt og kan give massage til et 12-tal. Den efterfølgende intime del med frækt sex er mindst lige så godt! Det hele blev rundet af med bodyscrup fra top til tå, aftørring og et KUs og en flaske vand

Alle pengene værd, 80 min efter sad jeg med et smørret smil på læberne i min bil

Hvad koster sådan en time med afsluttende bodyscrup ? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.