Hop til indhold

Anmeldelser/debat om "Hudsult/omsorg/berøring" og ingen præstationskrav andet end fremmøde, betaling og tilstedeværelse - på Eroguide? Er her plads til det?

Featured Replies

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 23 minutter siden:

De er da ikke min tråd. Jeg startede den bare. Det er da alles tråd ;)<3

Wow, du er jo EG's Moder Theresa. Jeg takker meget,  men har allerede aldeles for mange tråde.

• Svar 94
  • Visninger 9.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Dine ord sætter tanker igang @Eva Nadine. Som stille bølger ruller de ind over mig, mens jeg tænker, at du i hvert fald rammer mig. Har igennem årene løbende læst med, som læsende gæst i anmeldernes s

• Jeg anmelder af princip ikke noget fra "skjulte" menuer, hvis jeg ellers har set en sådan noget sted. Oplevelser som tydeligvis går udenfor det man kan forvente hos en given GP på første date ville i

• Var slet ikke klar over man kunne skrive så lange overskrifter

Skrevet
Bananas skrev, den 12.3.2023 at 11:03:

Har i hørt det thailandske udtrykket "manchau" (med reservation for stavemåden). Vi har det ikke på svensk, og tror heller ikke det findes på engelsk. Det beskriver følelsen af at man næsten er på vej ud fra skindet af velbehag, man er nødt at gøre noget for ikke at implodere. Det er som nerveorgasmer.

I som har forkælet katter, har måske været med til at katten får manchau. Pludselig bider hun og kløser dig - ikke for at hun er vred, men for at hun er så stimuleret at hun altså er tvunget at gøret noget.

Jeg er meget nysgerrig omkring det du skriver her.
Kan du finde ud af mere, eller henvise til et link om "manchau" ... ?

Og ja, der er noget med stavemåden.
Manchau er en suppe, og kløse er en tysk kogt bolle af vådt franskbrød og kartofler ...  ...

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 14 minutter siden:

Wow, du er jo EG's Moder Theresa

Wow, du er jo fuld af løgn :D 
Jeg er EG's Pippi Langstrømpe! Jeg vil ikke ha' det dér hellige altruistiske fis der alligevel ikke findes - brændemærke siddende på mig! Bvadr!
Jeg skriver det jo fordi at så kan alle andres tråde jo også være mine, forstår du nok :rolleyes:

Du som skriver fra "Hinsidan" - Hej du Spillemand, kan du sig' mig med det samme... har katolikkerne og helgenerne deres egen VIP lounge i himlen? Og er der fancy Café Latte lavet på græsmælk og Bialetti? Og Andreas Vollenweiders Caverna Magica og halvnøgne vikinge-mænd der slås for sjov og boller rundt i plenum? Eller langtids-nøgenkrammere og flødeboller uden kokos? Nej vel? 
Jeg vil derhen hvor Pippi Langstrømpe ender så jeg ikke føler mig ensom, og hvor man kan afspore enhver samtale og hvor der er WiFi... og gerne lidt utilbørlig opførsel sådan til husbehov. Det er vist ikke lige Moder Theresa-agtigt nok... Hun tog vel ikke penge for at glæde folk bare for at starte et sted ;) 
Men tak for tanken! Også nej tak herfra til dét pjank :P 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 13 minutter siden:

Jeg vil ikke ha' det dér hellige altruistiske fis der alligevel ikke findes - brændemærke siddende på mig!

Altruisme og egoisme er to sider af samme mønt.
Moder Theresa hjalp de fattige, enten for at samle point til efterlivet
Eller fordi hun fik et kick ud af at hjælpe.
Så meget så hun ikke gad alle de materielle goder.
Jeg kan faktisk godt sætte mig ind i det ...

Det er visse meget udbredte religioner der hårdnakket insisterer på at man kun gør en god gerning hvis det gør ondt på een.

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er meget nysgerrig omkring det du skriver her.
Kan du finde ud af mere, eller henvise til et link om "manchau" ... ?

Og ja, der er noget med stavemåden.
Manchau er en suppe, og kløse er en tysk kogt bolle af vådt franskbrød og kartofler ...  ...

Sorry, er blevet lidt sloppy med direktoversættelse fra svensk. Katten klöser - på svensk. På engelsk she claws. Aner ikke hvad hun gør i Danmark.

"Manchau" lyder det til at de siger, de kvinder som har sagt det til mig, straks efter de har bidt og nevet mig. En kvinde begynder at slå mig så snart vi ses, så griner hun og siger "manchau", så kysser hun mig og så slår hun mig igen. 

Jeg tror ikke at jeg kan få så meget mere at vide, men skal prøve at spørge mere næste gang det sker.

Skrevet
sneræven skrev, for 2 minutter siden:

Altruisme og egoisme er to sider af samme mønt.
Moder Theresa hjalp de fattige, enten for at samle point til efterlivet
Eller fordi hun fik et kick ud af at hjælpe.
Så meget så hun ikke gad alle de materielle goder.

Så viste det sig at hun alligevel gad lidt materielle goder. Formuen var temmelig stor når hun døde. 

Skrevet
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Katten klöser - på svensk. På engelsk she claws. Aner ikke hvad hun gør i Danmark.

Nåh - OK ... ja, det kender jeg godt ...
Tror nogle af os siger at katten 'ælter med kløerne' 
Jeg tror ikkevi har et specifikt ord for det ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Så viste det sig at hun alligevel gad lidt materielle goder. Formuen var temmelig stor når hun døde. 

Måske fordi hun har indsamlet penge hun ikke har brugt ... ?

Har du i øvrigt hørt om verdens fattigste præsident .. ?
(Nåh nej, det er w-a-y off topic)

Redigeret af sneræven

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 16 minutter siden:

Wow, du er jo fuld af løgn :D 
Jeg er EG's Pippi Langstrømpe! Jeg vil ikke ha' det dér hellige altruistiske fis der alligevel ikke findes - brændemærke siddende på mig! Bvadr!
Jeg skriver det jo fordi at så kan alle andres tråde jo også være mine, forstår du nok :rolleyes:

Du som skriver fra "Hinsidan" - Hej du Spillemand, kan du sig' mig med det samme... har katolikkerne og helgenerne deres egen VIP lounge i himlen? Og er der fancy Café Latte lavet på græsmælk og Bialetti? Og Andreas Vollenweiders Caverna Magica og halvnøgne vikinge-mænd der slås for sjov og boller rundt i plenum? Eller langtids-nøgenkrammere og flødeboller uden kokos? Nej vel? 
Jeg vil derhen hvor Pippi Langstrømpe ender så jeg ikke føler mig ensom, og hvor man kan afspore enhver samtale og hvor der er WiFi... og gerne lidt utilbørlig opførsel sådan til husbehov. Det er vist ikke lige Moder Theresa-agtigt nok... Hun tog vel ikke penge for at glæde folk bare for at starte et sted ;) 
Men tak for tanken! Også nej tak herfra til dét pjank :P 

Det er lidt svært at forklare så at i almindelige dødelige danskere forstår. Men lad mig sige det sådan; intet er som du tror eller håber - og vi har da ingen brug for Wifi, her er vi the epitome of Wifi. Vi ser og hør alt.

Skrevet
sneræven skrev, for 4 minutter siden:

Måske fordi hun har indsamlet penge hun ikke har brugt ... ?

Har du i øvrigt hørt om verdens fattigste præsident .. ?
(Nåh nej, det er w-a-y off topic)

Hele den her tråden er vel efterhånden off topic. So go ahead. Nej jeg har ikke hørt om verdens fattigste præsident ...?

Skrevet

Det er en ret vild historie.
Meget positiv, synes jeg .. 
Men det er nok for po****sk til at måtte omtales i dette forum.
Googl - og du skal finde ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 2 minutter siden:

Det er en ret vild historie.
Meget positiv, synes jeg .. 
Men det er nok for po****sk til at måtte omtales i dette forum.
Googl - og du skal finde ... 

Gi' mig et link!

Skrevet
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Gi' mig et link!

Du får det hér.
Der er både pro's og con's, og det er helt fint.

https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/2014-12-04/verdens-fattigste-præsident-takker-af

Det spændende går meget på hans person, og den måde han har valgt at leve på.
Men i forhold til demokrati er Uruguay lidt af et sydamerikansk mirakel.

Skrevet
sneræven skrev, for 7 minutter siden:

Du får det hér.
Der er både pro's og con's, og det er helt fint.

https://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/2014-12-04/verdens-fattigste-præsident-takker-af

Det spændende går meget på hans person, og den måde han har valgt at leve på.
Men i forhold til demokrati er Uruguay lidt af et sydamerikansk mirakel.

Ah.... Mujica.

Jeg er gode venner med flere gamle Tupamaros, hvoraf nogen var i fængsel med ham.

Nu skal jo den her tråd ikke blive en om Uruguay's politiske historie, men lad mig sige det sådan: det er temmelig kompliceret og man har stadig ikke gjort op med det som skete '73 - '85. 

Skrevet

Elsker bare historien om Mujicas livsstil - den provokation der ligger i det ... 

Mad på bordet, tag over hovedet og tøj på kroppen.
Materielle besiddelser ud over det siger mig egentlig ikke så forfærdelig meget.
Jo, en computer og et TV ... 

Som jeg før har nævnt, så ejer jeg derudover ingen ting .. 
Ud over et par gamle cykler.
En arv fra den kultur jeg er vokset op i, tænker jeg ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 13 timer siden:

Hvad synes I andre kvinder (og mænd?) Er stadig nysgerrig efter at høre fra jer. 

Kærligst, Eva <3 

PS: @Siljenips og @Liv ... hint hint :)

Jeg har ikke læst hele tråden, og kommer heller ikke til det, jeg ved derfor ikke præcist hvad du ønsker at vide, men…. Der har vel altid været gæster, der har efterspurgt andet end “sex med et på forhånd defineret mål” og fået det….. måske var det kram, snak, massage eller andet, hvor man ikke skal præstere, men blot modtage og nyde. Er der plads til at debattere det her? Ja, hvorfor skulle der ikke være det? Måske er der nogen, der synes det er dumt og det hele bare handler om at knalde, men dem om det ;) 

Skrevet
sneræven skrev, for 3 minutter siden:

Elsker bare historien om Mujicas livsstil - den provokation der ligger i det ... 

Mad på bordet, tag over hovedet og tøj på kroppen.
Materielle besiddelser ud over det siger mig egentlig ikke så forfærdelig meget.
Jo, en computer og et TV ... 

Som jeg før har nævnt, så ejer jeg derudover ingen ting .. 
Ud over et par gamle cykler.
En arv fra den kultur jeg er vokset op i, tænker jeg ... 

Nu skal vi jo ikke tage noget på forskud, men jeg kan i hvert fald afslørre at du med din provokerende livsstil vil blive godt modtaget her hinsides.

Det aller mest provokerende er dog at der ligger en provokation i at ikke være interesseret i overflod.

Skrevet

... har for øvrigt et par gange i de svenske Hjemstavnsmuseer set nogle af de små bjælkehytter der blev brugt som aftægsbolig i de små landsbyer.
Sådan en hytte ku' jeg godt bo i .. selvfølgelig med moderne bygningsstandard, men samme type af hus, og nok helst lidt større ...
Har altid drømt om et lille bjælkehus.
Problemet er at jeg er for glad for at bo tæt på byen ... 
Så den med en torp langt ude i skoven er ikke lige mig ... 

Skrevet
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

Nu skal vi jo ikke tage noget på forskud, men jeg kan i hvert fald afslørre at du med din provokerende livsstil vil blive godt modtaget her hinsides.

Måske ikke så mærkeligt.
Jeg er vokset op blandt småkårsfolk i een af Danmarks mest karrige egne med meget skov og hede.
Og med det særpræg at vi - selv om vi generationer tilbage var ludfattige - aldrig har været herregårdsslaver.
Véd ikke hvordan dét var med de svenske bønder ude på torperne ... ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.