Hop til indhold

Anmeldelser/debat om "Hudsult/omsorg/berøring" og ingen præstationskrav andet end fremmøde, betaling og tilstedeværelse - på Eroguide? Er her plads til det?

Featured Replies

Skrevet

Dine ord sætter tanker igang @Eva Nadine. Som stille bølger ruller de ind over mig, mens jeg tænker, at du i hvert fald rammer mig. Har igennem årene løbende læst med, som læsende gæst i anmeldernes små energi givende eventyr. Små forskellige besøg er forsøgt. Ofte som kunde på thaimassørernes brikse med gode oplevelser i blandt. Du får mig til, at smile lidt ved tankerne, om de mange gange, hvor jeg ikke selv har fulgt efter et godt råd herinde fra om en sexet og dejlig stund. Hvorfor ikke har da fremkaldt en egen stille undren.

Dine ord får det til at dæmre. En erkendelse. En indsigt og forståelse skyller langsomt ind med de rullende tanker. Tilbuddene rammer mig ikke helt. Jeg nyder annoncernes ærlighed. Med konkrete ydelser, tillæg, inspiration og tid i hele, halve og kvarte timer. Uforpligtende, direkte og ærlig sex er på listen. Og det lyder på anmeldelser, at det ofte leveres helt som forventet og lovet. Og så fryser jeg alligevel. Tasterne på telefonens display forbliver uberørte. Jeg tror, at jeg nu måske forstår en smule i hvert fald.

For hvad nu hvis jeg når frem og ikke mærker en dyb liderlighed og et brændende ønske om vild sex. Jeg ved jo faktisk godt, at det jeg savner mest er at mærke en hånd, der glider ned over min nøgne hud. En varm krop der lægger sig tæt mod min. En fornemmelse af en blød varme, der omslutter mig. Et strejf af varm ånde, der rammer mine læber. 

Ville hende den dejlige, som jeg har en aftale med ikke finde det sært, hvis jeg sagde, at vi bare kunne lægge os nøgne og mærke hinanden? For sært at ønske et møde, som to frie skønne mennesker, der bare nød et fælles varmt og uforpligtende nærvær. Helt uden bestilling af andet end nuet i uvished om, hvad det næste nu måtte blive, være og udvikle sig til.

Ville hun forveksle det med et ønske om andet og mere, end det at savne intimt og givende nærvær? Ville det være til at forstå, at når der var betalt for mere, så kunne mindre være perfekt?

Du kunne jo prøve det, er det enkle svar. Hvor svært kan det være? Ikke spor vil jeg straks replicere, men det er nu alt andet lige så meget nemmere, når præmissen er klar fra start. Og i mit hoved rigtigere, når tanken er tænkt af begge. Frem for et ok så, hvis det er det du vil, så værsgo da. Be my guest! Jeg ved at helst vil vide, at mit behov er inden for skiven af det tilbudte koncept.

Jeg kunne godt have mine tvivl, om der er et større marked derude. Men @Eva Nadinedu ramte mig, og tak for det :wub:

• Svar 94
  • Visninger 9.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Dine ord sætter tanker igang @Eva Nadine. Som stille bølger ruller de ind over mig, mens jeg tænker, at du i hvert fald rammer mig. Har igennem årene løbende læst med, som læsende gæst i anmeldernes s

• Jeg anmelder af princip ikke noget fra "skjulte" menuer, hvis jeg ellers har set en sådan noget sted. Oplevelser som tydeligvis går udenfor det man kan forvente hos en given GP på første date ville i

• Var slet ikke klar over man kunne skrive så lange overskrifter

Skrevet
TomTom skrev, for 15 minutter siden:

For hvad nu hvis jeg når frem og ikke mærker en dyb liderlighed og et brændende ønske om vild sex. Jeg ved jo faktisk godt, at det jeg savner mest er at mærke en hånd, der glider ned over min nøgne hud. En varm krop der lægger sig tæt mod min. En fornemmelse af en blød varme, der omslutter mig. Et strejf af varm ånde, der rammer mine læber. 

Ville hende den dejlige, som jeg har en aftale med ikke finde det sært, hvis jeg sagde, at vi bare kunne lægge os nøgne og mærke hinanden? For sært at ønske et møde, som to frie skønne mennesker, der bare nød et fælles varmt og uforpligtende nærvær. Helt uden bestilling af andet end nuet i uvished om, hvad det næste nu måtte blive, være og udvikle sig til.

Det er overhovedet ikke noget problem.
Jeg har de sidste mange gange ønsket netop det, og sagt det til pigen.
Det ultrablide, nusse - kæle - kysse .. plejer jeg at skrive.
Om det bliver sex eller noget der ligner, eller ikke, tager vi hen ad vejen.
De piger jeg har besøgt, har taget meget, meget venligt imod de ønsker.

Et godt råd er, besøg flere, det kan være en ret stærk følelsesmæssig oplevelse, især hvis man er meget i underskud.

Meget poetisk indlæg, i øvrigt.

Redigeret af sneræven

Skrevet

@sneræven Tak for tippet og indsigten i din erfaring. Også kommentaren om sproget :)

Skrevet

D'herrer

Hvis I kigger annoncer igennem er der faktisk kvinder der nævner netop emnet hudsult, på Annoncelight er jeg faldet over et par stykker.

Men ellers er det min erfaring at hvis tiden ikke bliver fyldt med ren sex, så er det hos de seriøse, der ikke bare vil give dig wham bam thankyou mam, altid endt med nus, kys, kæl, kram indtil tiden er gået.

Hos thai kvinderne er der oftest forståelse for dels at der sexes først og masseres bagefter, og også at massagen egentlig ikke bliver en ensidig fra hende til mig, men netop kæl, kys, kram og meget mere :), slik, nus, smalltalk osv.

Det berømte body to body er jo ren terapi for hudsult.

Luk munden op og fortæl hvad du kan lide/gerne vil have, og det lykkes som oftest.

Nogle er eminente til at læse tegn undervejs, det er jo også noget du kunne lære så de skønne kvinder ikke skal rette dig og give direktiver.

Go for it.

Skrevet
TomTom skrev, for 8 timer siden:

Jeg ved jo faktisk godt, at det jeg savner mest er at mærke en hånd, der glider ned over min nøgne hud. En varm krop der lægger sig tæt mod min. En fornemmelse af en blød varme, der omslutter mig. Et strejf af varm ånde, der rammer mine læber. 

Elskov. At elske med hinanden. 

Præcis som du beskriver det, er GFE for mig når det er bedst. Og det er præcist sådanne møder der for mig op i den syvende himmel og som modsvarer det jeg (primært) søger. Det der stiller hudsulten, behovet for at blive set, rørt, udforsket og elsket i øjeblikket af et kærligt væsen der er der for mig og som jeg elsker tilbage i det samme øjeblik.

Den "service" synes jeg faktisk at flere GP'ere kan levere, men kun de der netop selv kan lide at være der for den anden på den måde og selv føler tilfredsstillelse ved den glæde at fylde mit tomme bæger af manglende bekræftigelse, berøring og nærvær. Ikke at forveksle det med forelskelse, men jeg betragter det som kærlighed mellem to mennesker og man kan faktisk godt købe sig adgang til netop dette på timebasis. Hun der nyder at være forskellen for mig som menneske og give sig hen til øjeblikket og mig som nyder opmærksomheden og tætheden. Elskov. 

Jeg havde den fordom inden jeg besøgte GP'ere at det jeg kunne få var sex og intet andet, men det er heldigvis ikke sandt. 

Det er naturligvis langt fra alle GP'ere der kan/vil/bør sælge tid til nærvær på den måde, da det bliver for tæt på, for dem selv. De har formodentlig brug for (for deres egen skyld) at afstanden er meget tydelig, så de ikke mister noget af sig selv. De der ikke oplever det som noget de selv mister, men derimod noget de giver, der kan mødet blive helt fantastisk intenst og fylde mit psykiske behov for måneder af gangen. 

Jeg er blevet opfordret (af gæt selv hvem) til at skrive anmeldelser af dette "andet end sex", timerne rundt om penetrationsøjeblikket, de hyggelige snakke, møderne på restauranten (som ofte ikke ender med sex), den uforpligtende kommunikation på mail/sms eller når vi ringer sammen. Men hvordan skulle jeg dog kunne anmelde det? Det er som at anmelde en ven, også selvom jeg betaler for venskabet, hvilket faktisk også er noget vås at skrive, for det jeg betaler for er at ingen af os er forpligtet til noget som helst andet end det vi vil, ønsker og har tid til. Hver gang vi mødes er regnskabet gjort op med den lille transaktion. Vi skylder ikke hinanden noget. 

Så jeg, @TomTom, går målrettet efter hånden der glider ned over min krop, den varme krop tæt mod min og strejfet af varm ånde, der rammer mine læber og så meget mere som jeg ikke formår at sætte så smukke ord på som dig - og jeg får det, for der er heldigvis glædespiger derude der også holder af at sprede den slags glæde.

Skrevet
sneræven skrev, for 10 timer siden:

Gad v-i-d-s-t om det er dét nogen af pigerne har lært - eller 'lært' sig selv .

Det sker når kvinden, eller for den sags skyld, manden er med i det der sker. Når alt andet lukkes ude og man er 100% tilstede under mødet. 
Det er noget der arbejdes meget med indenfor visse dele af tantraen. Det at være tilstede i nuet, iagttage det der sker under mødes. 

Skrevet

Jeg har brug for en rigtig huldyst med en hudslut. Men ordet hudsult kan jeg ikke lide i det her sammenhæng. Desuden er jeg en hardcore dude, så er det sagt. Jeg hverken flakker med blikken eller går rundt med marmorpik, så intet for dig der Eva.

Hudsult lyder som at man mangler noget, og når man så endelig får det så er det himmelen. Jeg har fået så meget hud i mit liv, at hvis man spred den ud så kunne næste Fifa World Cup spilles der. Verdensmesterskabet i hudbolderi.

Alligevel så er det himmelen at røre og blive rørt på, hud mod hud på den rigtige måde. Den som har et budskab til mit hudskab; som sender digter ned i nervebanerne og ind i sjælen
Selv om det sker hver dag om ugen, så er det lige så mægtigt hudløst hver gang. Hudløst og hudfast. 

Det er som at motorsave - behovet har ingen ende. Benzinen har, ligesom jordelivet - men indtil des saver jeg på, hud mod hud.

The hardcore way.

Skrevet

@AB455 Hvilke skønne betragtninger med stof til eftertanke. “Det er som, at anmelde en ven, også selvom jeg betaler for venskabet,” skriver du blandt andet.
Måske er det en del af, at beretningerne ikke er så velbeskrevne? Enig i din kommentar til dig selv, at det nok er vås at mene, at der betales for venskab. Og du forekommer mig beskrivende at ramme betalingsdelen mere præcist end, jeg selv har kunnet. Men er jo så også desværre lidt erfaringsløs på dette område ;) Hvis man vil bruge tid på at skrive lidt sammen, har lyst til at drikke en kop kaffe, glæde ved at snakke sammen, så går det næppe uden kemi, en følelse af forbundethed og gensidig interesse. Men mindre end den helt store palette, du beskriver, kan vel også gøre det?
Jeg tænker lidt på mit professionelle liv, hvor jeg ofte betaler for forskellige ekspert ydelser. De må gerne leveres med kvalitet og bliver det i de længerevarende relationer. I nogle af disse, er der yderligere en meget nær og personlig relation, hvor det er uendelig svært ikke at nyde det særlige venskab. En deling af et billede, en historie eller en invitation, alt fordi man ved det ved glæde. Det går begge veje, er jeg sikker på. Og vi ved begge, at det bærende alligevel altid er den betaling, der falder til sidst. Der er noget frisættende i den viden også.

Tak for tankerne. De vil bo hos mig en stund:)

Skrevet

Har i hørt det thailandske udtrykket "manchau" (med reservation for stavemåden). Vi har det ikke på svensk, og tror heller ikke det findes på engelsk. Det beskriver følelsen af at man næsten er på vej ud fra skindet af velbehag, man er nødt at gøre noget for ikke at implodere. Det er som nerveorgasmer.

I som har forkælet katter, har måske været med til at katten får manchau. Pludselig bider hun og kløser dig - ikke for at hun er vred, men for at hun er så stimuleret at hun altså er tvunget at gøret noget.

Den slags har jeg også oplevet med kvinder - begge veje.

Ja, der er en hel verden af spænding og nydelse mellem mennesker - som ikke har en dyt med at sprøjte sperm at gøre. Og som ikke rigtigt kan anmeldes.

"Hvor mange gange må man komme?"

Aarrgh.....

Skrevet
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Elskov. At elske med hinanden. 

Præcis som du beskriver det, er GFE for mig når det er bedst. Og det er præcist sådanne møder der for mig op i den syvende himmel og som modsvarer det jeg (primært) søger. Det der stiller hudsulten, behovet for at blive set, rørt, udforsket og elsket i øjeblikket af et kærligt væsen der er der for mig og som jeg elsker tilbage i det samme øjeblik.

Den "service" synes jeg faktisk at flere GP'ere kan levere,

.....   

Helt formidabelt godt skrevet.
Hele indlægget.
Det er præcis det, jeg selv har prøvet at udtrykke - jeg synes du gør det meget klart og præcist.
Det er et aspekt ved sexkøb de fleste fuldstændig overser, eller totalt fornægtes.

Der er også nogle piger der har sagt til mig at det er meget lettere at give sig hen og få intense erotiske oplevelser som sexsælgere, end ude i virkeligheden.

AB455 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er blevet opfordret (af gæt selv hvem) til at skrive anmeldelser af dette "andet end sex", timerne rundt om penetrationsøjeblikket, de hyggelige snakke, møderne på restauranten (som ofte ikke ender med sex), den uforpligtende kommunikation på mail/sms eller når vi ringer sammen. Men hvordan skulle jeg dog kunne anmelde det? Det er som at anmelde en ven, også selvom jeg betaler for venskabet, hvilket faktisk også er noget vås at skrive, for det jeg betaler for er at ingen af os er forpligtet til noget som helst andet end det vi vil, ønsker og har tid til. Hver gang vi mødes er regnskabet gjort op med den lille transaktion. Vi skylder ikke hinanden noget. 

Meget præcist skrevet - også derfor skriver jeg ikke anmeldelser!

Jeg tænker på ordet "elskovskunst" om de piger der kan det dér ...
Men det er på en måde ikke helt rigtigt, fordi oplevelsen skal gå begge veje for at være god.
Ordet "kunst" siger lidt at det er noget pigen 'konstruerer' for manden ... 
Og sådan er det ikke ... 

Min egen erfaring er, at det ikke er så svært at finde piger, der kan - og vil - give den oplevelse ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
TomTom skrev, for 24 minutter siden:

Hvis man vil bruge tid på at skrive lidt sammen, har lyst til at drikke en kop kaffe, glæde ved at snakke sammen, så går det næppe uden kemi, en følelse af forbundethed og gensidig interesse. Men mindre end den helt store palette, du beskriver, kan vel også gøre det?

Meget mindre kan bestemt gøre det. "The pillow-talk" efter sex er for mig at se et klassisk eksempel. Der hvor vi nyder samværet, vores netop overstået fælles oplevelse og hvor hendes hånd hviler på mit bryst og/eller min på hendes.

TomTom skrev, for 28 minutter siden:

Jeg tænker lidt på mit professionelle liv, hvor jeg ofte betaler for forskellige ekspert ydelser. De må gerne leveres med kvalitet og bliver det i de længerevarende relationer. I nogle af disse, er der yderligere en meget nær og personlig relation, hvor det er uendelig svært ikke at nyde det særlige venskab. En deling af et billede, en historie eller en invitation, alt fordi man ved det ved glæde. Det går begge veje, er jeg sikker på. Og vi ved begge, at det bærende alligevel altid er den betaling, der falder til sidst. Der er noget frisættende i den viden også.

Helt enig i at de to relationer har rigtig mange lighedspunkter. Ikke mindst den frihed det ligger i betalingen. Den sætter os begge fri bagefter og vi behøver derfor ikke at spekulere i fremtidige forpligtigelser under mødet. Vi kan nøjes med at nyde hinandens selskab og nuet.

Skrevet

Det  skal  der  være  plads  til.  Jeg  har  selv  købt  mange  timer  ved  piger  hvor  der  ikke  har  været  egentlig  sex.  Men  jeg  er  holdt  op  da  oplevelsen  kun  holder  meget  kort  og  gør  savnet  af  en  nøgen  kvinde  krop  endnu  større.  Så  nu  kommer  jeg  kun  for  at  få  sex. 

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, for 33 minutter siden:

Det  skal  der  være  plads  til.  Jeg  har  selv  købt  mange  timer  ved  piger  hvor  der  ikke  har  været  egentlig  sex.  Men  jeg  er  holdt  op  da  oplevelsen  kun  holder  meget  kort  og  gør  savnet  af  en  nøgen  kvinde  krop  endnu  større.  Så  nu  kommer  jeg  kun  for  at  få  sex. 

Ja, jeg er faktisk også enig i at det ene ikke udelukker, eller nødvendigvis afhjælper, det andet. Jeg køber også adgang til sex, og ikke altid hos de samme som fylder mit behov for relation, nærvær og berøring. Når det går op i en højere enhed, så bliver begge dele opfyldt under det samme møde eller med den samme kvinde over lidt tid.

Skrevet
sneræven skrev, for 1 time siden:

Jeg tænker på ordet "elskovskunst" om de piger der kan det dér ...
Men det er på en måde ikke helt rigtigt, fordi oplevelsen skal gå begge veje for at være god.
Ordet "kunst" siger lidt at det er noget pigen 'konstruerer' for manden ... 
Og sådan er det ikke ... 

Eller måske snarere de piger "der har det der". Altså at det er i deres dna at de nyder netop denne form for møder.

Og ja, det kræver at det går begge veje og her tænker jeg at "kemi" er et væsentligt aspekt, selvom jeg mener kemi kan dække så meget andet end lige det vi taler om her. Det kunne vel retteligt også være seksuel kemi. Uanset hvad, så tænker jeg at begge parter lader sig rive lidt med af stemningen, uanset hvad den så i øvrigt består af.

Skrevet
  • Author

@Moden Libertiner II 
Altsååårh... når man er en helt anden type og et helt forskelligt sammensat menneske end dig, så virker "gør ligesom jeg gør" eller "vær mere som mig" nok ikke rigtigt for de fleste.
Det værste man næsten kan gøre som jeg ser det, er at krølle rundt på sig selv i forsøg på at kopiere en anden mands adfærd som virker for ham.
"Bare gør dit og dat" er altså på ingen måde "bare" for den flok jeg mener i hvert fald.
Så tips og tricks fra mænd der har en helt anden tilgang og er langt mere fremme i skoene og intet problem har med at gi' lyd fra sig om alt muligt, kan nok ikke rigtigt sætte sig ind i hvordan det er. Det der virker for dig vil temmelig sikkert ikke virke i større omfang for "den flok" jeg forsøger at trække frem i lyset her.
Altså... mener jeg ;) selvom dit indlæg ikke var tiltænkt mig, da jeg jo ikke er en af D'herrer, vover jeg alligevel at reagere, idet jeg på ingen måde anser dig som værende en fra "den flok".
Men jeg kan jo tage fejl. Det sker i ny og næ :)  

@AB455 
Griner af "gæt selv hvem"...
Til læserne: Hvis ingen har regnet det ud allerede så er det mig han mener :D men han er så hensynsfuld og ønsker ikke at overskride en evt. diskretionsgrænse.
Tilbage til dig @AB455 
JA! DU er som jeg ser det netop en af de ganske få som ikke gemmer sig bagerst i gymnastiksalen når der spillles Stikbold på Eroguide. Det er derfor jeg konstant forsøger at nudge dig i retning af "ikke konventionelle" anmeldelser. Selvom du kun shopper "The Full Monty" en gang i kvartalet eller så, så har du jo faktisk en del at berette om fra "den skjulte menu vi ikke reklamerer med" som glædespiger. Og fra andre end "gæt selv hvem" :P 
Altså du gør det jo en lille smule allerede. Og selvfølgelig kan man anmelde en date med frække over- og undertoner der ikke handler om pik-i-kus'. Jeg er sikker på at hvis jeg samler ind i en brugt netstrømpe der hænger på væggen på "kontoret" hos mig, så vil der være rigeligt indsamlet fra "den flok" jeg mener til at du kan holde en ekstra fridag eller tre i løbet af ganske kort tid fordi de SÅ gerne vil ha' at nogen er den første på dansegulvet. Så... her er alle tiders chance for bestikkelse der ikke engang kommer fra mig :D 
Name your price Loverboy :wub:
Men jeg kan jo tage fejl. Det sker i ny og næ <3

@Bananas 
"så intet for dig der Eva"... Ah well. Det passer jo ikke ;) 
Men vi har vist før kommet frem til at jeg ikke er noget for dig, så vidt jeg husker? Altså andet end penneven og Eroguide-søster. Eller blander jeg folk sammen igen-igen? :D 
Det jeg skrev var at hvis jeg kun kunne vælge een type til resten af mine dage ville det være "ham". 
Jeg er en ret habil kortspiller. 
Min første og mest kompetente Tantriske lærermester taler ikke et klap engelsk. Eller nogle andre sprog jeg til nød kan kommunikere på. 

Så når han lærer fra sig så foregår det ret alternativt, og med en masse fagter. Når jeg ikke forstår hvad han prøver at lære mig, så enten henter vi en tolk, eller han råber bare højere og slår rundt i luften med arme og ben og vender det hvide ud af øjnene i et par sekunder og så kluk-ler han. 
Sommetider henter han et spil kort. Med årene (altså de sidste knap 25 år) har vi kommunikeret via spillekort. Det er helt skævt i kysen, men faktisk mere effektivt end man måske kan forestille sig. 
Han "siger" noget i retning af følgende:
Væsener (mennesker) er som et sæt spillekort. Nogle er Ruder 4 og andre er Spar konge. Du lærer at spille alle kort så de bliver til trumf. Se hvem de præsenterer sig som og se hvem de i virkeligheden har potentiale til at være eller blive. De fleste væsener er ikke det kort de selv tror de er. Alt er en illusion. 
Jeg fungerer godt med "all cards in the deck" - men skulle jeg kun plukke ET ud til resten af mine dage ville det være "Ruder 7" sådan i overført betydning. Jeg forbeholder mig dog ret til at være glad for alle kortene i sættet. Også Jokerne. 
Jeg tror du er en Hjerter Konge @Bananas 
Men jeg kan jo tage fejl. Det sker i ny og næ ;) 

Kærligst, Eva <3 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Det er jo lige det @Eva Nadine“Bare gør dit og dat" er altså på ingen måde "bare"… og det endda sagt fra en, der i de fleste sammenhænge hverken er genert eller går i med tapetet. Lige her ved jeg, at jeg skal guides. Nudges lidt, om du vil. Og jeg lytter gerne til de velmente gode råd fra @Moden Libertiner II  Ikke egentlig i tvivl om, at han har ret. Og forstår, at han må ryste opgivende på hovedet. :) Alligevel er der nok bare nogen, der som du i tråden her, skal række hånden lidt ud. Vise, at det ikke alene hænger på mig og mit initiativ. Påpege de muligheder, som ikke lige er synlige. Hvordan de så skal vise sig konkret, ja det kan jeg jo så tænke lidt over.

Skrevet

Jeg har aldrig haft en konkret henvendelse på nus og nærvær, men har oplevet ved en gæst at "noget" ikke ville lege med. Jeg blev en anelse panisk og spurgte flere gange hvad han kunne tænke sig, men han trak på skuldrene og sagde:"Nååå jamen det sker nok ikke lige første gang vi mødes".

Men der skete heller ikke noget 2 gang eller 3 gang og han er heeeeelt rolig, derfor er jeg også (nu) heeeelt rolig og så putter vi bare og sker der en dag "noget" så tager vi aktion på det :).

Når jeg bagtæppe tænker denne mand, så ser jeg at han hører under kategorien "søger nærvær og ikke sex" men jeg tror ikke at han er bevidst om det.

Ang anmeldelse af de ting der foregår bag kulissen, der synes jeg at man skal være meget forsigtig for det er ikke givet at mit nærvær, nus, og mange laaaaaaange mails og tlf samtaler med én mand, er det samme som jeg kan give en anden - forstår i? :)

Kemi kemi kemi! 

Jeg kan sagtens have skøn kemi med en mand uden at have behov for at være i daglig eller ugentlig kontakt med ham.    Jeg kan have skøn kemi med en anden mand, som jeg instinktivt har lyst til at ringe til og sludre med om løst og fast, uden at vi har en aftale om at ses igen i nærmeste fremtid og lige dén del, vil jeg nødigt "sælges" på i et offentligt forum, så jeg forstår godt @AB455 når du siger at det vil føles som at sælge en ven.

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 3 timer siden:

Det er derfor jeg konstant forsøger at nudge dig i retning af "ikke konventionelle" anmeldelser. Selvom du kun shopper "The Full Monty" en gang i kvartalet eller så, så har du jo faktisk en del at berette om fra "den skjulte menu vi ikke reklamerer med" som glædespiger. Og fra andre end "gæt selv hvem" :P 

Jeg anmelder af princip ikke noget fra "skjulte" menuer, hvis jeg ellers har set en sådan noget sted. Oplevelser som tydeligvis går udenfor det man kan forvente hos en given GP på første date ville i hvert fald være udenfor noget jeg ville skrive om.

Eva Nadine skrev, for 3 timer siden:

Name your price Loverboy :wub:

Ikke til forhandling, frække :x 

Jeg skriver i det hele taget helst ud fra min oplevelse, stemningen som jeg oplever den og mine følelser og på den måde kan jeg krydre en anmeldelse med lidt mere/andet end pik-i-kus oplevelsen (som du så poetisk formulerer det), men det bliver nok ved det. 

Uden at have reelle sugerbabe-aftaler og -erfaringer for den sags skyld, så forestiller jeg mig lidt at det er det jeg dyrker i light udgaven. Men jeg tror dog ikke suger-aftaler behøver at være svaret på hudsult/berøring/omsorg. Det klarers så fint inden for GP-segmentet. 

Jeg havde sådan håbet at møde @Liv til den kommende fredagsbar, hun er vist bare bedre til mennesker end kalendere. Grunden til at jeg glædede mig var blandt andet fordi hun engang har skrevet noget i retning af at hun sælger sin tid og hvis nogen hellere vil se hende spise en rejemad end at hoppe i kanen med hende, så er det da det de gør + at det faktisk ikke var så sjældent endda. Nu er jeg selv en kende gladere for at være helt tæt på en kvinde end at dele en rejemad med hende, men det ene udelukker jo ikke det andet... selvom jeg vil anbefale at skille de to ting fra hinanden - det kunne godt ende ud i noget griseri som det er endnu færre der er til :ph34r::D

Hvis der er noget jeg tænker at ni ud af ti GP'ere tilbyder, som ikke står på menukortet og som vi efter min mening både kan og bør snakke mere om, så er det basisydelsen "nærvær, kærtegn, berøring, komplimenter" den kommer med nogen gange, men ofte så tager vi den for givet, så den ikke får plads i anmeldelsen. Nogen gange læser jeg det som netop dét når en skriver om "kemi".

Ofte er det vigtigere for mig at lave fravalg end tilvalg af eksplicitte ydelser, selvom det er svært når jeg nu så gerne vil have fra alle hylder i slikbutikken.

Jeg tænker at det er helt og aldeles ok at sige til langt de fleste (erfarne) GP'ere. "Jeg vil gerne bare ligge nøgen i ske eller med dig ovenpå mig". Det leverer de jo alligevel hver eneste gang. 

Hvis det er det du har behov for, så drop præstations-arket og tag basis ydelsen - den de alle leverer. Krop mod krop, kærtegn, berøring og lad det udvikle sig af sig selv hvis det skulle være behov for mere. Selvom det nok ser ud som om jeg prædiker anderledes så arbejder jeg faktisk selv på at huske at value-for-money er hele seancen samt hele kvinden og ikke kun i penetrations- eller udløsningsøjeblikket, selvom det naturligvis heller ikke helt så ringe endda. 

Jeg prøvede engang at forklare @Eva Nadine min præstationsangst og jeg tror ikke hun helt forstod det - eller ikke ville forstå det som et eller andet psykologisk snedigt omvendt-omvendt trick. Jeg havde (og har) et problem med at besøge erfarne GP'ere. De har prøvet så meget, bollet med så mange at jeg bliver en helt ubetydelig lille fis i deres ocean af pikke der defilerer forbi. Jeg har bare erfaret at netop en erfaren GP er netop sådan en der kan levere basis ydelser så man kan mærke det og som gør det med det smil fordi de ved at det er det der betyder noget. Over tid løsner det noget i mig og giver mig rum og selvtillid til at udforske noget mere.

Jeg synes faktisk det er noget af det Thai butikkerne har fanget rigtig godt med konceptet "body-to-body" hvor den nøgne kvinde gnider sin olierede krop mod ens egen uden at jeg selv skal præstere noget som helst andet end at nyde det og hende. Rammerne er sat og hun har kontrollen i samme øjeblik aftalen er indgået. Jeg skal blot følge hendes anvisninger. "Læg tøjet der", "ja, også underbukserne", "læg dig på maven" og lidt senere "vend dig om på ryggen". Det eneste man skal grynte tilbage af svar er når hun spørger om det er for hårdt, for blødt eller om det er rart. "Mmmmeeeøøøaaaahm" plejer jeg at svare til det hele og det forstår de godt.

Skrevet
Pianistinden skrev, 1 time siden:

så jeg forstår godt @AB455 når du siger at det vil føles som at sælge en ven.

Nu skrev jeg "anmelde" en ven og ikke sælge. Hvis der er penge i det så sælger jeg naturligvis min bedstemor, hvis det skal være :biggrin:

Skrevet
  • Author

@AB455 
Jeg forstår skam godt... men jeg prøver også at "nudge" i retning af at finde frem til hvad vi kan glæde hinanden med - altså med dem der kommer gennem nåleøjet efter at have været en tur på briksen. 
Det skønne ved at være en erfaren glædespige er jo netop nogenlunde det samme som det du beskriver med at man "spreder glæden og gløden ud på flere partnere".
Det jeg har sammen med den ene mand i kombination med alle de andre mænd er netop dét der gør at diversiteten er så vigtig. Tilsammen er I den perfekte partner! Og vi er helt fri for at skulle noget ganske bestemt.

Jeg synes dog stadig at anmeldelser der er "udenfor menuen" er fjong - to af de fem jeg har er faktisk oplevelser jeg slet ikke sælger til alle og enhver. Altså nu sælger jeg jo ikke længere noget som helst andet end kemi-møde med happy ending første gang man møder mig længere.
Men så længe folk ved det og det tydeliggøres i anmeldelsen, har jeg ikke noget problem med at det anmeldes. Netop fordi det du skriver @Pianistinden er så sandt så sandt.
Det man tilbyder den ene tilbyder man ikke nødvendigvis den anden - eller den tredje og "derudaf".
Men når man som jeg holder af diversiteten, og alle alligevel skal igennem en screenings-proces (ligesom Pianistinden omend en meget anderledes screenings proces) så synes jeg kun det er en fordel. Især med dem af os der faktisk nærmest ikke HAR andet end "skjult menu" som er tilpasset den enkelte.

Diversiteten som sexarbejder
I morgen har jeg en aftale med en mand jeg er ualmindeligt glad for (også) hvor vi skal male udenfor stregerne på flere måder i samme (desværre korte) møde.
Jeg har fået en slags "carte blanche" til at gøre hvad jeg har lyst til med HAM lige i morgen.
Så det gør jeg - hvis det rent praktisk kan lade sig gøre indenfor den korte tidsramme vi har.
DEN anmeldelse glæder jeg mig til at læse - altså hvis den kommer. Men da vil jeg nok liiiiige sige til ham først "er du sød lige at nævne at det er 5. gang vi ser hinanden så ingen tror det er noget man kan bestille første eller sågar anden eller tredje gang, og at det var min idé og "VIP/særbehandling" så er du flink".
Jeg tror ikke lige med ham at jeg har ret meget indflydelse dog :D 
Han er en gentleman forklædt som gadedreng og det vi skal (hvis det lykkes) har jeg IKKE haft lyst til at tilbyde til andre i henved 12 års tid. Og han ved ikke engang hvad det er (power-tripper lidt).
Jeg kan afsløre at det IKKE er i den hudsultne og underspillede ende af skalaen, medmindre mine skumle planer ikke lykkes og vi skal tilbage til kontoret og Plan B eller C... Nu får vi se om jeg får rystet posen lidt så jeg genoplever et par gamle fantasier klædt i nye farver med en ny mand. Der skal jo være balance i understellet universet især når man er Tantriker ;) 

De introverte og "den flok" tråden her oprindeligt handlede om, og stadig gør: 
Jeg har lige haft en mand på briksen i dag hvor det udviklede sig fra en Lingam massage til en slags selvudviklings-seksual terapi hvor jeg ret hurtigt fornemmede at hvis vi gav den hele armen ville det have været nærmest en slags overgreb. Han var ikke klar til at gå hele vejen. Den grad af tilstedeværelse jeg repræsenterede var så intenst oplevet for ham, at han ikke havde lyst til at gennemføre det hele vejen til udløsning. Til gengæld fik han sagt næsten fra af sig selv. Jeg "nudgede" ham i retning af at sige HELT fra og vi fik sammen trænet hans evne til netop at mærke efter i sig selv og være med "indenbords" i processen. Han oplever det som nemmere når han får en lidt mere upersonlig og ikke-helt-tilstedeværende sexarbejder, som f.eks. er mere køligt professionel og distancerende. Da han blev berørt (på godt og ondt) mærkede han tydeligere sig selv. Det er som jeg ser det et helt fantastisk skridt i den rigtige retning - for HAM. Det skal bundfælde sig lidt og så kan han jo tage næste skridt i en positiv retning med enten en anden eller med mig en anden dag.
Sommetider er det for de introverte og måske lettere ramponerede sjæle sådan at det kan være ET skridt frem og TO tilbage... med tiden kan det blive To frem og ET tilbage... og på den lange bane flytter han sig så i det tempo der er rigtigt for HAM.
Det samme gør sig gældende når jeg har Kvinder "på briksen" og/eller i seksualterapeutiske forløb. Med kvinder oplever jeg det dog sådan at de er et sted mellem 5 og 20 gange så længe om at komme frem til samme delmål som mænd er.

Kerne-klienter/gæster
Og igen... mine "kerne-klienter" er altså stadig (heldigvis) som flest mænd der gerne vil ha' en fancy ind-i-kroppen-håndtrold som dufter lidt Tantrisk. Det er også det der for mig er det nemmeste og derfor jeg kan have 3-4 klienter på en dag. Der er i mit "flow" og overskud ikke plads til mere end een af dem der er "særligt følsomme" fordi det kræver et helt andet niveau af opmærksomhed og meget længere antenner for mig som facilitator.

Dem udenfor fast kategori.. til hvem jeg har en særlig yndlings-hylde.
Det er med dem lidt ligesom min veninde der er gastrisk bypass opereret siger om dessert: "Det er en anden mave!" :wub:
Men der er ganske ganske få der ligesom falder udenfor kategori - dem med hvem jeg bare hygger mig meget tæt på at være "bare privatperson". Der bliver det ganske rigtigt en slags venskab med fryns, og pengene er mildest talt sekundære. Der skal også være plads til at male udenfor stregerne.
For hvorfor skal man nøjes med at ses når en mand har råd hvis man kan ses når begge har lyst?
Der er ganske få af mine yndlings-mænner der helt selv administrerer hvor meget de betaler, hvordan og hvornår. Det er for mig det helt optimale, og det er dér jeg føler mig som mere privat elskerinde end med andre. Men men men... havde jeg ikke dem der er til knalde-bang-bangelang med kun en lille smule pillow talk, så var jeg ikke tilfreds.
Tilsammen er I HELT fantastiske! Især når man selv får lov til at plukke jer ud og sætte jer på øverste hylde ;) 
Ingen nævnt - ingen glemt... men I er faktisk næsten allesammen medlemmer herinde pånær ganske få, hvoraf den ene slet ikke taler/skriver dansk :P 

Nå så blev det søndag aften... og i morgen er den mandag jeg har glædet mig til allermest det sidste halve års tid. Jeg skal male udenfor stregerne HELT VILDT i morgen - og der er chance for en anmeldelse fordi manden har en helt fantastisk skrivekløe. Hvis den kommer vil den være uden at være på direkte opfordring fra mig, men hvis han er ærlig, og ucensureret, vil den nok overraske rigtigt mange af jer, vil jeg gætte på. Nu får vi se... whoop whoop! 
#RystPosen :wub:

Kærligst, Eva <3
Diversitets-afhængig sexarbejder

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Har i hørt det thailandske udtrykket "manchau" (med reservation for stavemåden). Vi har det ikke på svensk, og tror heller ikke det findes på engelsk. Det beskriver følelsen af at man næsten er på vej ud fra skindet af velbehag, man er nødt at gøre noget for ikke at implodere. Det er som nerveorgasmer.

Fandensindvoldsk og Dionysisk er mine bedste bud på gode synonymer

Skrevet
AB455 skrev, for 7 timer siden:

Eller måske snarere de piger "der har det der". Altså at det er i deres dna at de nyder netop denne form for møder.

Det er dét jeg mener ... 
Altså at de piger har dna for at nyde den type møder.
At det IKKE er noget pigen 'konstruerer', men noget hun er helt autentisk med i ... 

Fik vist - min vane tro - knudret sætningerne lidt.
Men vi er enige.

Skrevet
Pianistinden skrev, for 5 timer siden:

Jeg har aldrig haft en konkret henvendelse på nus og nærvær, men har oplevet ved en gæst at "noget" ikke ville lege med. Jeg blev en anelse panisk og spurgte flere gange hvad han kunne tænke sig, men han trak på skuldrene og sagde:"Nååå jamen det sker nok ikke lige første gang vi mødes".

Men der skete heller ikke noget 2 gang eller 3 gang og han er heeeeelt rolig, derfor er jeg også (nu) heeeelt rolig og så putter vi bare og sker der en dag "noget" så tager vi aktion på det :).

Jeg har netop det problem du beskriver hos din gæst.
Det er efterhånden svært for mig at få ordentlig rejsning hos en GP
Det kan skyldes alder, eller det er måske primært noget psykisk .. problemet er ikke så udtalt herhjemme, hvor jeg kan slappe af.
I forhold til GP-besøg, så synes jeg, jeg har fundet en løsning så vi begge får en OK god oplevelse, og så pigen ikke - som du beskriver - går 'lidt i panik'.
Jeg fortæller pigen om problemet - helst før mødet - og vi aftaler kram, kys og nus ... 
Jeg siger til pigen hun bare skal slappe af ... 
Det udvikler sig til en blanding af kæl og nus, og mere og mere 'slow sex' efterhånden som tiden skrider frem .. på en måde så min 'begrænsning' ikke kommer i vejen ... 
Det er en skøn oplevelse i sig selv ... 
Og jeg vil så prøve om jeg med tiden kan slappe så meget af at 'mekanikken' også kan fungere nogenlunde igen.
At 'prøve sig frem' sammen og uden stress kan faktisk være vildt pirrende ... 

Jeg er helt på linje med i @AB455 og @Pianistinden angående anmeldelser ... 
Men mangler også en form for synliggørelse af både 'hudsult / omsorg / berøring" og den form for meget tæt GFE som er beskrevet.

Redigeret af sneræven

Skrevet

Efter en dejlig dag til fødselsdag hos gode venner, hans , ikke min, med god frokost måtte jeg lige lave en natmad, for der er squ sket ting og sager i denne tråd.

Kære Eva 

Gennem et laangt liv har jeg jo besøgt et utal af GP'er. Dengang da det var da med draget sværd og fuld fart på og meeget frækt og vildt, til senere hvor jernet blev mere og mere blødt, for, for det meste, at svigte. Hvad gør man så ?

Undervejs var der hele tiden også pillowtalk, nus, kys kæl med meget mere. Så fokus har ændret sig, men jeg er jo ikke som Bill, I ved, der ikke mente at et blowjob er sex :P så selv om selve 'penetrationen' måske ikke kunne lade sig gøre kunne der sexes alligevel. Jeg er heldigvis velsignet med en selvtillid der gør at jeg ikke skammer mig over mine manglende rejsninger, men forsøger at kompensere på andre måder. Bla er det jo mig der betaler gildet :D situationen var jo nok en anden hvis jeg skulle score en kvinde.

Gudskelov har jeg mødt kvinder der har haft forståelse for ovenstående og har haft den evne at få et meget frækt samvær ud af det. Bla fordi sex som regel forekommer mest mellem ørene. De har spillet efter gehør, og nogle har været fænomenale. Andre er blevet frustrerede, de mener de ikke har løst deres opgave ordentligt hvis jeg ikke har fået rejsning, og måske ej heller udløsning., Jeg forklarer situationen for dem, og dem der går et forklarelsens lys op for slapper af og vi får et fantastisk møde, næste gang endnu bedre og bedre og bedre.  

Den 'flok' som du beskriver kan jeg godt forstå, og de er i første omgang overladt lidt til tilfældighederne med mindre de lige læser annoncerne der adresserer begrebet hudsult, for der kan de formentlig få den tryghed i første omgang som de søger. Og måske bare blive der fordi der får de hvad de søger. Så det med tilfældighederne er jo at de må prøve sig frem hvilket kan være både dyrt og frustrerende. Og her ville anmeldelser herinde jo være en stor hjælp.

De fleste mennesker er ikke tankelæsere, så de kan ikke vide hvad andre mennesker gerne vil have. Så til trods for at jeg aldrig har været den store sælger, eller kunnet fordrage receptioner, har jeg tvunget mig selv til at forsøge udi begge kunstarter, og det er squ efterhånden gået meget godt. Men det starter med at gøre op med sig selv, hvad kunne jeg godt tænke mig. Og SIGE det til omverdenen. Det er bare det den sidste del af mit indlæg ville sige, her penslet lidt mere ud.

Det er hamrende svært dels at finde ud af hvad man har behov for, men dels at udtrykke det. Jeg siger ikke man skal gøre som jeg gør, men man skal altså arbejde med sig selv for at komme videre i teksten. Det er kun et fåtal af GP'er og kvinder der intuitivt kan fornemme hvad vi mænd gerne vil. Og det vender også den anden vej, så kvinder (her i betydningen GP'er) fortæl hvad i gerne vil have vi mænd skal gøre for at det bliver et gensidigt dejligt møde.

Den første del af indlægget tidligere var jo ren forbrugeroplysning som jeg ovenfor endnu en gang beskrev, nemlig at der er GP'er der tilbyder andet og mere end bare ligepå sex fordi de ved at mange mænd har brug for den nærhed de kan tilbyde.

Den næste del at mit indlæg var egentlig bare en beskrivelse af at de skønne kvinder ofte kan fornemme behovet og levere, også i den grad hos en del af dem. Meen langt fra alle.

Jeg stopper inden dette indlæg bliver endnu længere, det var faktisk bedre hvis vi satte os i en rundkreds og diskuterede det face to face. Tror bare ikke der er et emne for en Fredagsbar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.