Hop til indhold

Hvorfor booke en kvinde når i ikke dukker op?!

Featured Replies

Skrevet
Blueberry skrev, den 11.3.2023 at 10:00:

@Sofie Holm Skru lige lidt ned for generaliseringen, please! De fleste af os kunne ikke drømme om at udeblive fra en booket tid. VI kan måske blive forhindret, men så giver vi besked så snart vi véd det. Det er ikke anderledes end hos tandlægen eller kiropratikeren.

Jeg har een enkelt gang været nødt til at aflyse med kort varsel, og det var fordi jeg sad fast pga et trafikuheld. Til gengæld har jeg oplevet utallige gange at blive brændt af af pigerne, som pludselig ikke svarer eller giver en ny tid en time senere.

Hvis vi absolut skal generalisere, så kaster du med sten selvom du bor i et glashus ;)

For nu lige at piske en død hest og cirere mig selv: Jeg ringede til Sabrina på Teglholmen i dag og bookede en tid. Hun kvitterede med en SMS med adressen, og jeg med en bekræftelse af tidspunktet. Jeg ankom så (præcist) på det aftalte tidspunkt men Sabrina svarede nu ikke længere. Skrev et par gange mere og ventede et kvarters tid, og kørte så igen.

En time og tyve minutter spildt at sidde i trafikken for ingenting - For gud ved hvilken gang. Sofie, spar mig for dit flæberi! 

Skrevet
Blueberry skrev, den 30.3.2023 at 17:58:

For nu lige at piske en død hest og cirere mig selv: Jeg ringede til Sabrina på Teglholmen i dag og bookede en tid. Hun kvitterede med en SMS med adressen, og jeg med en bekræftelse af tidspunktet. Jeg ankom så (præcist) på det aftalte tidspunkt men Sabrina svarede nu ikke længere. Skrev et par gange mere og ventede et kvarters tid, og kørte så igen.

En time og tyve minutter spildt at sidde i trafikken for ingenting - For gud ved hvilken gang. Sofie, spar mig for dit flæberi! 

Sabrina brændte dig af, det skal Sofie eller nogen andre piger vel ikke bøde for…..

Skrevet
Liv skrev, for 20 timer siden:

Sabrina brændte dig af, det skal Sofie eller nogen andre piger vel ikke bøde for…..

Kære Liv,

jeg skriver da ikke noget om at nogen skal bøde for noget?? Men jeg mener, at pigerne også har aktier i problemet med aftaler, der ikke holder. 

Og skal vi så ikke bare lade den ligge dér?

Skrevet
Blueberry skrev, 1 time siden:

Men jeg mener, at pigerne også har aktier i problemet med aftaler, der ikke holder. 

Du beder Sofie om, at stoppe med at flæbe, men der er Sabrina der brændte dig af….. Det har ikke noget med Sofies oplevelse med afbrænder kunder at gøre. Man kan ikke skære alle piger (eller alle mænd) over en kam. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.