Hop til indhold
Guest Mortenkok

Kære Eg hvad sker der med vores Profil når vi går bort

Recommended Posts

Guest Mortenkok

Måske en lidt besynderlig tankegang men alligevel, men hva sker der efterfølgende med vores Profil, idet jeg ej formoder at Pårørende sletter den, spørgsmålet er så bare, skal vi så side tilsidesat i Himlen og læse med uden at ku svare, jeg vil personligt føle mig tilsidesat og føle mig dum og ej ku skrive med Mook samt andre jeg føler for? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke sikker på eg ved hvornår du går bort, så mon ikke det er din egen egen pligt lige inden du tager det sidste åndedrag at slette din profil. Selvfølgelig med 14 dages varsel og skriftligt i 3 eksemplarer,  så der er tid til og lære en ny kok op i køkkenet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eroguide er fuldt anonymt! Derfor ved ingen hvornår du dør og det er derfor umuligt at reagere på det. 

Spørgsmålet er nærmere: "Findes der en oprydningsprocedure for inaktive konti" samt "hvornår betragtes en konto for inaktiv".

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 2 timer siden:

"Findes der en oprydningsprocedure for inaktive konti" samt "hvornår betragtes en konto for inaktiv"

Kunne være rart og få svar på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 9 timer siden:

Måske en lidt besynderlig tankegang men alligevel, men hva sker der efterfølgende med vores Profil, idet jeg ej formoder at Pårørende sletter den, spørgsmålet er så bare, skal vi så side tilsidesat i Himlen og læse med uden at ku svare, jeg vil personligt føle mig tilsidesat og føle mig dum og ej ku skrive med Mook samt andre jeg føler for? 

Du kan jo skrive det i testamentet og bede advokaten om ikk at læse denne passage højt for de efterladte ved åbningen ;)

Redigeret af jensen jr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, den 9.3.2023 at 00:08:

Måske en lidt besynderlig tankegang men alligevel, men hva sker der efterfølgende med vores Profil, idet jeg ej formoder at Pårørende sletter den, spørgsmålet er så bare, skal vi så side tilsidesat i Himlen og læse med uden at ku svare, jeg vil personligt føle mig tilsidesat og føle mig dum og ej ku skrive med Mook samt andre jeg føler for? 

Jeg skriver jo siden en tid tilbage fra den anden side. Og det går faktiskt bedre end man kunne tro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med alle de "spiller-mænd" der er herinde (høhø) og "spiller-damer" også, så tænker jeg at dette er det helt rette sted at stille spørgsmålet måske mere generelt. Især nu hvor @Bananas har fundet en vej til at kommunikere med os fra den anden side. Nu vælger jeg at tro på at det er tættere på himmel end på helvede den gode svensker er endt. Så jeg hører også gerne fra dem der røg ned i stedet for op. Folk som flest herinde, ved vel efterhånden at jeg sætter pris på diversiteten i debatterne.
Så... På forhånd tak :)

Hej du spillemand,

Vil du sig' mig med det samme.
Og vær' ærlig, for jeg mener hvert et ord.
Når
[CENSUR], slukker livets flamme,
Og man skal forlade denne jord.
Må man ta' WiiiFiiii med sig ind i himlen?
Den er sød og den har vær't min bedste ven.
...
Hvis man må du Spillemand,
Så bli'r jeg glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 27 minutter siden:

 Især nu hvor @Bananas har fundet en vej til at kommunikere med os fra den anden side. Nu vælger jeg at tro på at det er tættere på himmel end på helvede den gode svensker er endt. 

Det kan man håbe selvom han har nationaliteten mod sig ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 29 minutter siden:

Så jeg hører også gerne fra dem der røg ned i stedet for op. 
 

hilsen hernede fra dypet hvor jeg skovler kul og skal gøre det de næste 400 år. Måske bananen vil avløse lidt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 10.3.2023 at 15:32:

Jeg skriver jo siden en tid tilbage fra den anden side. Og det går faktiskt bedre end man kunne tro. 

Du mener at du skriver "der nede fra" ikk´? :P  Glæder mig til at komme ned og hilse på dig når dagen rinder ud :lol:  Håber jeg kommer derned, for kender ikke mange i himlen :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vel lidt på samme måde som det foregår med din mail konto fra Google , Facebook Profil , Instagram osv osv ...

Inaktivitet i f.eks 5 år kan slette den, og tvivler på de færeste tænker over hvad sker der med deres TikTok profil , Snapchat profil osv ... Inden teenagere er blevet plus 80 år er disse service lukkede ned , overtaget af andre med nye regler osv osv .. og nogen tænker fedt "Jeg lever for evigt online" 

Og tvivler på de har ligesom Facebook en nærmest pårørende adgang i tilfælde af dødsfald. Min far havde heldigvis sat mig som pårørende , og dagen efter han døde skrev jeg til Facebook de skulle omdanne den til minde profil , og så havde jeg adgang til alle ting og downloade billeder osv .. MEN har ikke lige mulighed for at snage i hans privat liv som sådan alt der ikke var muligt at se før pga privat indstillinger kunne stadig ikke se. 

Min far havde 2 Gmail kontoer , og det ved jeg fordi jeg havde hjulpet ham i tidernes morgen med at oprette et par af dem hvor man kun havde adgang via invitation. 

Og den ene kunne jeg komme ind på som blev brugt til vigtige dokumenter, privat korrespondance, osv den lever stadig. Men den anden konto , som var til reklame / spam og andre ting blev til sidst først deaktiverer fordi der var fyldt op med 15 gb mails , og da jeg ikke gad reagere på den besked blev den slettet .

Og er faktisk sikker på der er en eller anden lovgivning omkring offentlig profiler skal deaktiveres efter x antal år, efter GDPR trådte i kræft.

 

Men til topic starter med mindre du har din primære mail adresse tilknyttet til sitet , som måske har auto login på din pc / telefon så er der næppe nogen der vil ane hvem der gemmer sig bag dit Nick .. det kunne være Prins Joachim , eller Kasper hjulmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...