Hop til indhold

Recommended Posts

https://sugardaters.com/da/profile/ELoLQ9BJop

 

Havde en blow aftale med hende her babyface007 på et hotel i kbh i sidste uge. 

Det var ikke noget særligt, men en sød uskyldig ung pige, som virkede frisk på sex for penge. Så igår aftens skrev jeg til hende om hun var frisk på og ses igen,. Til en times sex og bj For 1500, eller en halv time for 1000kr. Og det var hun da, og meget gerne i aften/ nat på et andet hotel i kbh.. cool nok, tænker jeg. Og kigger udenfor, hvor snestormen lige var begyndt, skriver tilbage, om hun var helt sikker på, hun var frisk, for det blev nok lidt sent,. På grund af vejret.. det var helt ok,. Ankommer så 5min senere end aftalt, og sprøger om det var ok eller om jeg bare skulle ta hjem igen. Jeg skulle bare komme og hun var Max. liderig, hun havde bare ikke lige tænkt over, man ikke bare kan gå ind på et hotel om natten, uden et kort eller noget.. skriver til hende døren er låst, og kan ikke komme ind.. hun siger så hun kommer ned til mig,. Står og venter i fucking snestorm 3-4min. Så kommer der en fra hotellet forbi og åbner døren og sprøger om jeg skal ind,. Siger ellers tak, jeg står lige og venter på en kommer ud. Ok,. Så kommer hun frem ved en anden dør til hotellet, og jeg går hen til hende,. Så begynder hun sku og bitche på mig, over hvad jeg havde sagt til dem, og blev skide sur over jeg havde snakket med dem, jeg var da for dum og sådan noget. Jeg tænker bare hvad fanden er det du siger? Jeg gør bare som aftalt? Hvad skulle jeg ellers gjort?. Skulle ha gået min vej igen.. men det bliver sku bare værre,. God dejlig stemning lige fra starten af, så siger hun hun ikke havde spist hele dagen, og havde en aftale med en veninde bagefter, fint nok.. så bare en halv time, og hun får sine 1000kr. Hun giver så et kedeligt blowjob, alt for meget hånd end mund.. og kun lige ind i munden,. Må ikke rigtigt røre ved hende,. Og efter max. 10 min. med alt for meget hånd, kommer jeg I hånden på hende, og tænker vi har massere tid til en omgang mere. Men nej nej,. Efter hun har vasket hænder, tar hun sku sit tøj på igen. Jeg tænker bare hvordan kan hun tro jeg er tilfreds med 10min hj/bj, når vores aftale var 30min sex og bj.. men det syndes hun åbenbart var fair nok,. Gider ikke mere dårlig stemning,. Så tar mit tøj på og går min vej.. da jeg kommer hjem igen skriver jeg så til hende,. Om det var vores aftale, og om der ikke manglede noget? Som det jeg kommet efter, sex?. Og får tilbage.. det må du undskylde, god nat og sov godt. Og jeg tænker bare OMFG.. måske hun bare havde en dårlig dag igår,. Så skrev et par gange til hende, om hun ikke lige kunne forklare mig hvordan en halv time sex og bj, blev til 10min hj/bj.. hvordan det kunne være fair oppe I hendes hoved?. Men endnu en gåde.. og ikke noget svar. 

 

Det er den samme pige som er anmeldt her.

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/166289-sød-sugarbabe-fra-kbh/

 

 

Kan desværre ikke forstå de gode anmeldelser af hende, bj i verdensklasse, så har du vist ikke fået et blowjob i verdensklasse, jeg syndes ik det var noget særligt, et af de kedeligste jeg har fået. Sorry to say. kan desværre ikke anbefales.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

hvordan kan du være overrasket over hun bliver pinligt berørt over at personalet opdager hun får en gammel mand på besøg . Og hun bliver distraheret og uangageret på grund af det
Det er vel også dig som ikke forstår hendes rektion , og er ligeglad med hende 
du kunne have forlangt nogle af pengene tilbage, i stedet for at brokke dig bagefter

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 14 minutter siden:

hvordan kan du være overrasket over hun bliver pinligt berørt over at personalet opdager hun får en gammel mand på besøg . Og hun bliver distraheret og uangageret på grund af det
Det er vel også dig som ikke forstår hendes rektion , og er ligeglad med hende 
du kunne have forlangt nogle af pengene tilbage, i stedet for at brokke dig bagefter

Kender ikke hendes navn, eller hvilke værelse hun boede på. Og er da ikke dum, går da ikke hen til personalet og siger jeg har en luder aftale med hende.. det r fucking forkert af hende og lave en aftale der ik?. Hvis hun ikke må være flere på sit værelse, som problemet var,. Da var hende der sage, jeg skulle komme der, sku ikke mig, eller mit problem...

Omfg, Det er vel også dig som ikke forstår hendes rektion , og er ligeglad med hende 
du kunne have forlangt nogle af pengene tilbage, i stedet for at brokke dig bagefter.. hvorfor ikke bare holde aftalen, istedet for alt det pis..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 7 timer siden:

hvordan kan du være overrasket over hun bliver pinligt berørt over at personalet opdager hun får en gammel mand på besøg . Og hun bliver distraheret og uangageret på grund af det
Det er vel også dig som ikke forstår hendes rektion , og er ligeglad med hende 
du kunne have forlangt nogle af pengene tilbage, i stedet for at brokke dig bagefter

Daddyo, r du brevet medlem af me2? Eller? Hvordan kan du Seriøst skrive sådan noget?  Hvornår er man en gammel mand?.  Over 60 er gammelt..men fuck det. Det lyder faktisk til, at du syndes det er helt ok, det hun har gjort eller?. Kan du så ikke lige forklare mig, hvordan 30min sex og bj, kunne blive til 10min hj/bj?. Ville du da være tilfreds med det eller?. Hvor mange penge skulle jeg så forlange tilbage?. Istedet for at brokke mig,. 2/3 dele eller?. 666kr. Også om jeg er ligeglad med hende,. Kunne da ikke være mere ligeglad med hende, hvis en sb ikke kan finde ud af og holde sin aftale,. Hvad fanden kan man så bruge hende til?. Ikke en skid,. Hun er da os pisse ligeglad med mig. Og det er da os helt ok... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
malerenchris skrev, for 2 timer siden:

Daddyo, r du brevet medlem af me2? Eller? Hvordan kan du Seriøst skrive sådan noget?  Hvornår er man en gammel mand?.  Over 60 er gammelt..men fuck det. Det lyder faktisk til, at du syndes det er helt ok, det hun har gjort eller?. Kan du så ikke lige forklare mig, hvordan 30min sex og bj, kunne blive til 10min hj/bj?. Ville du da være tilfreds med det eller?. Hvor mange penge skulle jeg så forlange tilbage?. Istedet for at brokke mig,. 2/3 dele eller?. 666kr. Også om jeg er ligeglad med hende,. Kunne da ikke være mere ligeglad med hende, hvis en sb ikke kan finde ud af og holde sin aftale,. Hvad fanden kan man så bruge hende til?. Ikke en skid,. Hun er da os pisse ligeglad med mig. Og det er da os helt ok... 

ja man kan forstå en situation på mange måder,  . Der er da helt klart noget som ikke blev forstået ens i den situation. Det er da ikke mærkeligt at hun biver utryg , ved at du taler med personalet . 
Me2 hvad ?? den har du så heller ikke forstået, helt åbenbart . 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, 1 time siden:

ja man kan forstå en situation på mange måder,  . Der er da helt klart noget som ikke blev forstået ens i den situation. Det er da ikke mærkeligt at hun biver utryg , ved at du taler med personalet . 
Me2 hvad ?? den har du så heller ikke forstået, helt åbenbart . 

Hehe, ok.. så en anden gang, skulle jeg bare holde min kæft, hvis personalet sprøger mig om noget,. Så ved jeg det,. Hvor mange penge skulle jeg så forlange tilbage, istedet for at brokke mig så meget?.

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, for 2 timer siden:

Hehe, ok.. så en anden gang, skulle jeg bare holde min kæft, hvis personalet sprøger mig om noget,. Så ved jeg det,. Hvor mange penge skulle jeg så forlange tilbage, istedet for at brokke mig så meget?.

Tænker der er mange nuancer i dette, og intet er sort/hvidt. I dette game er der gode og dårlige oplevelser! Og de gode samler vi på, værdsætter og deler sjældent ;) De dårlige....der kommer vi videre, og ved at hende ses vi ikke med igen :)

Personligt vilke jeg aldrig diskutere om penge tilbage, at tiden ikke er gået osv. Hele stemningen er så bare "død", og har slet ikke lyst til at blive der. Videre! Heldigvis mange gode oplevelser, som til fulde opvejer de dårlige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dracule1973 skrev, for 27 minutter siden:

Tænker der er mange nuancer i dette, og intet er sort/hvidt. I dette game er der gode og dårlige oplevelser! Og de gode samler vi på, værdsætter og deler sjældent ;) De dårlige....der kommer vi videre, og ved at hende ses vi ikke med igen :)

Personligt vilke jeg aldrig diskutere om penge tilbage, at tiden ikke er gået osv. Hele stemningen er så bare "død", og har slet ikke lyst til at blive der. Videre! Heldigvis mange gode oplevelser, som til fulde opvejer de dårlige. 

Lige præcis.. kunne heller aldrig finde på og begynde på det. Ville bare høre kloge Åge, hvad han ville gøre..?

Redigeret af malerenchris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
malerenchris skrev, for 4 timer siden:

Hehe, ok.. så en anden gang, skulle jeg bare holde min kæft, hvis personalet sprøger mig om noget,. Så ved jeg det,. Hvor mange penge skulle jeg så forlange tilbage, istedet for at brokke mig så meget?.

ja sig nej tak til personalet og angående beløb aner det ikke. du fik det da billigt i forvejen, men jeg kommer ikke i den slags situationer, du gør det hele tiden. så du er eksperten der ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 24 minutter siden:

ja sig nej tak til personalet og angående beløb aner det ikke. du fik det da billigt i forvejen, men jeg kommer ikke i den slags situationer, du gør det hele tiden. så du er eksperten der ?

Ok.. men var det ik også det jeg sage til dem? Ellers tak??  Så du mener 1000kr for 10min hj/bj er helt fair, også når aftalen var 30min sex og bj For 1000kr.. så havde du været tilfreds.? Eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 16 timer siden:

hvordan kan du være overrasket over hun bliver pinligt berørt over at personalet opdager hun får en gammel mand på besøg . Og hun bliver distraheret og uangageret på grund af det
Det er vel også dig som ikke forstår hendes rektion , og er ligeglad med hende 
du kunne have forlangt nogle af pengene tilbage, i stedet for at brokke dig bagefter

Daddyo, kan du ikke se nu, hvor til grin det er, det du skriver?. Det r pigebarnet der r helt gal på den,. Der siger jeg skal komme til hende om natten, hvis hun ikke må være to på sit værelse.  Hun gav den dårligste stemningen, med sit lille flip.. jeg fortæller bare min oplevelse med hende, så andre ved hvad hun kan finde på.. er det ikke det man bruger dette forum til eller?.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
malerenchris skrev, for 7 timer siden:

Daddyo, kan du ikke se nu, hvor til grin det er, det du skriver?. Det r pigebarnet der r helt gal på den,. Der siger jeg skal komme til hende om natten, hvis hun ikke må være to på sit værelse.  Hun gav den dårligste stemningen, med sit lille flip.. jeg fortæller bare min oplevelse med hende, så andre ved hvad hun kan finde på.. er det ikke det man bruger dette forum til eller?.. 

jo og at du havde en fin oplevelse første gang, og så fuckede du det op 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 6 minutter siden:

jo og at du havde en fin oplevelse første gang, og så fuckede du det op 

Fuckede jeg det op? Forklar?.

Havde jeg en fin oplevelse første gang, kan du ikke læse eller?. Det var ikke noget særligt, betyder det en fin oplevelse i dit hoved?. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, for 8 timer siden:

Ok.. men var det ik også det jeg sage til dem? Ellers tak??  Så du mener 1000kr for 10min hj/bj er helt fair, også når aftalen var 30min sex og bj For 1000kr.. så havde du været tilfreds.? Eller?

Det ville du så?. Haha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
malerenchris skrev, for 8 timer siden:

Fuckede jeg det op? Forklar?.

Havde jeg en fin oplevelse første gang, kan du ikke læse eller?. Det var ikke noget særligt, betyder det en fin oplevelse i dit hoved?. 

det skriver du sgu da, du skriver til hende igen ?? De er vel ikke fordi det ikke duede første gang, allerførste linie i dit indlæg, 
citat begyndt, 

Havde en blow aftale med hende her babyface007 på et hotel i kbh i sidste uge. 

Det var ikke noget særligt, men en sød uskyldig ung pige, som virkede frisk på sex for penge., citat slut
har du drukket gider sgu ikke diskutere med dig , når du ikke engang ved hvad du selv har skrevet , tag ansvar , det er ikke altid den andens skyld

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 5 timer siden:

det skriver du sgu da, du skriver til hende igen ?? De er vel ikke fordi det ikke duede første gang, allerførste linie i dit indlæg, 
citat begyndt, 

Havde en blow aftale med hende her babyface007 på et hotel i kbh i sidste uge. 

Det var ikke noget særligt, men en sød uskyldig ung pige, som virkede frisk på sex for penge., citat slut
har du drukket gider sgu ikke diskutere med dig , når du ikke engang ved hvad du selv har skrevet , tag ansvar , det er ikke altid den andens skyld

Daddyo, get a life..

Du kommer ik så meget ud?. Du er helt væk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, den 8.3.2023 at 19:33:

Så skrev et par gange til hende, om hun ikke lige kunne forklare mig hvordan en halv time sex og bj, blev til 10min hj/bj.. hvordan det kunne være fair oppe I hendes hoved?. Men endnu en gåde.. og ikke noget svar. 

Det her får du selvfølgelig ikke noget ud af. Du har fået et undskyld, hvad vil du have hun skal forklare mere? Du har selv forstået problemet: Hun blev nervøs over at se en hotelansat tale med dig. Hun var sulten og stresset over at skulle ud med veninde bagefter. Alt i alt et lorteudgangspunkt. Hvis jeg var dig, så havde jeg efter undskyldningen spurgt om hun ville gøre det godt igen med en ny aftale med lidt rabat? Fx en time til 1000?

Jeg kan godt forstå din frustration og jeg kan også forstå hendes reaktion. Begge dele er såre menneskeligt. 

Men når andre synes hendes BJ er verdensklasse (det står der nu ikke den anden tråd), så kan det være fordi de foretrækker BJ på andre måder end dig. Eller andre grunde ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Det her får du selvfølgelig ikke noget ud af. Du har fået et undskyld, hvad vil du have hun skal forklare mere? Du har selv forstået problemet: Hun blev nervøs over at se en hotelansat tale med dig. Hun var sulten og stresset over at skulle ud med veninde bagefter. Alt i alt et lorteudgangspunkt. Hvis jeg var dig, så havde jeg efter undskyldningen spurgt om hun ville gøre det godt igen med en ny aftale med lidt rabat? Fx en time til 1000?

Jeg kan godt forstå din frustration og jeg kan også forstå hendes reaktion. Begge dele er såre menneskeligt. 

Men når andre synes hendes BJ er verdensklasse (det står der nu ikke den anden tråd), så kan det være fordi de foretrækker BJ på andre måder end dig. Eller andre grunde ...

 

Hehe, det r bare flere uger siden nu.. men har skrevet, uden svar. Sådan r det.

Det r sku da ik for klogt af hende og lave en aftale på sit hotelværelse. Når hun ikke må ha gæster på sit værelse..  hallo, hvad fanden skulle jeg ellers ha gjort?. Bare gået, for 3 gang rundt om hotellet i snestorm. Når hun sage hun kom ned,. Hvad havde hun regnet med, jeg kunne flyve op på hotel værelse,. Uden og blive set af nogle.. hun var helt gal på den, den aften.. men fuck det, i er for syge herinde,. 

Nej,. Jeg giver ikke hendes info ud til nogle,. Det må i da selv betale for, pænt usselt så mange der sprøger.. 

God dag..

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, for 14 minutter siden:

usselt så mange der sprøger.. 

Haha - det er typisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...