Hop til indhold

Recommended Posts

I fredags havde jeg for første gang besøg af denne søde Babe, https://t.snapchat.com/lSr3gmz7

Havde skrevet lidt frem og tilbage i lidt tid, og fik nu endelig aftalt et møde hos mig. Hun er sød, rar og meget snaksagelig ☺️ Dejlig og fast ung krop. Vi startede med at sidde og snakke lidt i sofaen - Efter 5-10 min. begyndte vi at kysse, samtidig med at vi begyndte at røre ved hinanden. Hun tog blusen af for derefter at sætte sig på skødet af mig…. Efter lidt mere kysseri satte hun sig ned på gulvet, åbnede min bukser og tog min pik frem - Hun spyttede på den, og gjorde den godt våd, og hun suttede som en drøm, meget lidenskabeligt. Efter 5 min. rejste hum sig op, og vi gik ind i mit soveværelse. Her tog vi tøjet af, og jeg så hende for første gang nøgen…. Dejlige faste bryster, med de dejligste brystvorter, en meget dejlig, glat og velsmagende fisse. Hun lagde sig tilbage, og jeg begyndte at fingerkneppe hende, hvilket hun lød til at nyde. Derefter suttede hun ig igen, og igen med spyt. Jeg fik lagt mig på sengen, så hun kunne sutte videre…. Efter nogle min. bad jeg hende ligge sig op, så jeg kunne smage på hendes dejlige fisse, og jeg kunne mærke hendes dejlige og faste røv. Efter en dejlig 69’er spillede hun mig af, og jeg kom udover hendes hånd. 
 

Jeg skal helt sikkert aftale en tid med hende igen på et tidspunkt….. Og derfor kan jeg klart anbefale hende ☺️

 

Manden fra Vesterbro.

Redigeret af VesterbroMand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

det er en reklame for spigerne, den 6 han laver. det koster fra 2000 til 3000.  Det er også hende som var studerende babe

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 6 timer siden:

det er en reklame for spigerne, den 6 han laver. det koster fra 2000 til 3000.  Det er også hende som var studerende babe

Er det mig du der har lavet den 6.anmeldelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
VesterbroMand skrev, for 1 time siden:

Er det mig du der har lavet den 6.anmeldelse?

ja af hende du nu linker til eller spigerne osv
det er så nemt at se når man ser på din aktivitet på profilen, Det er udelukkende om dem
du er helt klart en af dem )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen vedkommende oplyser, er ikke tilsvarende den som trådstarter oplyser. Selvfølgelig kan der være forskel på det ene og det andet, men, en halv time er en halv time og jeg er hverken gammel, grim (hvis jeg selv skulle sige det) eller har specielle lyster.  

Tilskutter mig daddyo, det virker som en shady anmeldelse. Men tak for fif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev med hende her, og blev overbevist om at give det et skud. Mødte hende fredag aften på et hotel i København til et på forhånd aftalt kort møde på 30 minutters tid. 
Hun er virkelig sød, og man kan mærke at hun gør en indsats for at være imødekommende og at stemningen skal være god. Hun virker en smule genert også, når man taler med hende. I sengen får piben en anden lyd. Hun er skide fræk, og der er i mine øjne ikke nogen tvivl om, at hun ikke kun gør det her for pengenes skyld. Stor anbefaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Studerende skrev, for 8 timer siden:

Jeg skrev med hende her, og blev overbevist om at give det et skud. Mødte hende fredag aften på et hotel i København til et på forhånd aftalt kort møde på 30 minutters tid. 
Hun er virkelig sød, og man kan mærke at hun gør en indsats for at være imødekommende og at stemningen skal være god. Hun virker en smule genert også, når man taler med hende. I sengen får piben en anden lyd. Hun er skide fræk, og der er i mine øjne ikke nogen tvivl om, at hun ikke kun gør det her for pengenes skyld. Stor anbefaling. 

fedt du søger ellers kun i jylland men tar et hotel værelse for at bruge en halv time tja ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 21 minutter siden:

fedt du søger ellers kun i jylland men tar et hotel værelse for at bruge en halv time tja ) 

Jeg bor i København. Værelset var hendes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...