Hop til indhold

Recommended Posts

Bebop skrev, for 12 timer siden:

Bestemt. Men her var det en bruger, der påstod det er hende, hvilket kan risikere at vildlede andre.

Har du besøgt hende? Nogle fotos er af hende. Men pyt. Tilbage til emnet.

Hun er sød, hun er dejlig og hun lever god service :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, 1 time siden:

Har du besøgt hende? Nogle fotos er af hende.

Ja, og jeg har allerede skrevet det om foto 3 og 4, så det er et lidt underligt spørgsmål. Som om du ikke har læst tråden eller i hvert fald ikke hvad jeg har skrevet. Hvordan skulle jeg kunne vide, hvilke billeder der ligner, hvis jeg ikke havde besøgt hende? Stop nu gentagelser og mistænkeliggørelse.

Lars40 skrev, 1 time siden:

Hun er sød, hun er dejlig og hun lever god service 

Hvorfor skriver du det igen, når ingen har sået tvivl om det. Eneste grund til at jeg blandede mig er, at en bruger påstod at billederne forestiller hende, hvilket er voldsomt vildledende for brugere der tror alle billeder skulle være repræsentative. Diskussionen går alene på udseende vs. billeder. Jeg er ligeglad med om billeder er 100%, men vildledning fra andre brugere er ærgerlig.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi lige få en update på billederne? 

Og, har lige læst hun ikke tilbyder extra, kan det være rigtigt med alle de nøgenbilleder?? 

Redigeret af Milner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 48 minutter siden:

Kan vi lige få en update på billederne? 

Og, har lige læst hun ikke tilbyder extra, kan det være rigtigt med alle de nøgenbilleder?? 

De billeder med hendes navn er hende. Hvor har du læst hun ikke tilbyder ekstra? For service og hvad hun tilbyder så kontakt hende med hvad du gerne ønsker, vær dig opmærksom på hun er selektiv med sine kunder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, for 22 minutter siden:

Hvor har du læst hun ikke tilbyder ekstra? 

I nogle ældre anmeldelser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 37 minutter siden:

I nogle ældre anmeldelser? 

Service kan godt variere fra person til person men skriv til hende og spørg om det du ønsker er muligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til de af jer, som har besøgt hende: På hendes nuværende billede 8-11 (som jeg går ud fra er retvisende) har hun relativt store bryster. Svarer dette også til virkeligheden? Og i så fald, hvordan et de? (Er de fyldige, hænger de, etc.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, den 18.3.2024 at 00:52:

relativt store bryster.

De er en b-skål, vil jeg mene - passer harmonisk til hende. Der er BH eller hænder, der holder dem oppe på alle billeder. De vil sidde lidt lavere uden. Billede 8 (det med en åben kimono, selfie taget lidt oppefra) ligner en polstret BH der giver dem mere fylde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, 1 time siden:

@Bebop Mange tak!

Kan se, at hun er væk nu. Nogen, der ved, hvornår hun kommer tilbage?

Hun skal nok komme igen. Hun holder pause nogle gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...