Hop til indhold

blowjob af både mand og en kvinde samtidig

Featured Replies

Skrevet

Jeg har for en uges tid siden oprettet mig på scor igen og fornyet medlemskab.

Jeg er så kommet i kontakt med det her par som søger en ekstra fyr til sjov og leg og konen er rimelig lækker hun er en rigtig milf.  hele setuppet lyder rigtig fint, rigtig frækt og pirrende faktisk. lige indtil jeg får at vide at konen har fået mens.... og her tanker jeg øv for helvede.... men de kommer så med det forslag at jeg kunne få en sutter af dem begge, altså både manden og hans kone vil sutte den af på mig.

og her tænker jeg så `hvad faaaaen` altså jeg ved ikke om der har været tale om en misforståelse da de spurgte mig om jeg havde berørings angst overfor andre mænd, jeg havde sagt nej men havde da ikke lige troet at jeg skulle få suttet pik af en mand også nej jeg troede jo kun det var af konen eller at vi begge skulle have et blowjob af konen men næ nej de vil begge to give mig et blowjob.

jeg føler mig lidt halv splittet, jeg er ikke til mænd.... som i slet ikke til mænd. Men på den anden side vil jeg gerne få et blowjob af konen. 

er der andre herinde (udover kvinder) der ikke er til mænd som har fået suttet pik af en anden mand ? og hvis ja hvordan var det /hvordan havde i det da det skete ? jeg spørg fordi jeg overvejer at aflyse da tanken om at en anden mand også sutter pik på mig bare ikke tænder mig, men vil alligevel stadig gerne få en god sutter af konen og om jeg bare må tage det sure med søde.... men ja den er lidt lakrids synes jeg. tanken om en skægget mund der sutter min pik lige efter hans flotte kone, den er lidt kras synes jeg. og jeg ved da heller ikke hvem af dem der får mit sperm i munden. jeg er vil da allerhelst skyde den af i munden på hans kone.

Redigeret af etspil5moden

Skrevet

Jeg prøver lige at følge med:

Hun har mens, og nu vil de begge sutte dig.

Hvad er problemet, hun kan vel sutte alene, selv om hun har mens?

Så må du jo vente de relativt få dage en mens varer. 

Lyder lidt som et scam i mine ører . Pisse ringe bytte med sex for et bj. Næste gang er hun sikkert kaldt på job, eller andet.

Det ender vel med at du skal være blindfolded og det så kun er hans fantasikone der er hjemme :)

Har du talt live med konen fx pr tlf, skype, messenger, facetime, Viper, WhatsApp , Line, eller hvad dælen de nu alle hedder? :)

Videre i livet, det er Scor, du ved det totalt overfladiske som kun  handler om sex, så find noget nyt, der er rigeligt af det :)

Redigeret af Prøver-igen

Skrevet
etspil5moden skrev, for 34 minutter siden:

berørings angst

Kan kun bidrage med en ting her ja du har misforstået berørings angst. Det betyder jo netop vil du røre ham og må han røre dig. Når det er lidt “lakrids” allerede nu. Skal du nok trække dig. Tænk hvis hun ikke havde fået mens… og I havde mødtes og han så ville sutte dig stiv til at knalde konen. Eller endnu værre omvendt du skulle sutte ham. Jeg ville i dit sted hverken møde op nu, eller vente til mens… er ovre. Blot ærligt sige du har misforstået noget og annullere aftalen. 
Nu ved du i det mindste hvad ordet betyder og kommer ikke i klemme en anden gang. 

Og lyder lidt for godt i mine ører, at de blot vil give uden at få. Især på scor hvor det er gratis sex. Så pas på dig selv. To mod en i et evt scam kan kun gå galt. 

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet

enig i at det lyder som scam . som minimum er det nok mandens setup og han tiltrækker folk med sin kone

og helt ærlig hvis du ikke har lyst så sig nej . hvorfor i al verden gøre noget du ikke har lyst til , det er bare et bj

spørg om du kan ringe til konen og hør om det bare kan være jer to .  hvis hun finder på undskyldninger elller du fornemmer noget er forkert så stopper du der

pas på dig selv fysisk og mentalt

Skrevet

Enig med @SweetMilf6630. Tager man ellers par-annoncen for gode varer, så er det jo netop et par, som inviterer en ekstra fyr med til sjov. Du, @etspil5moden, vil jo egentlig kun konen, og du passer derfor ikke super godt ind i deres setup. Råd: drop det og find andre muligheder.

Skrevet

Enig med @Den_glade_amatør hvorfor gå efter et par setup hvis du kun er interesseret i konen.

I stedet for at blive benovet over at de har inviteret dig ind i soveværelset så vær realistisk omkring hvad det rent faktisk betyder.

Held og lykke med projektet 

Skrevet

Jeg er nu heldigvis kun medlem på en mini-scor side hvor der er langt færre brugere, så man ikke bliver tæppebombet uanset at man har uploadet det grimmeste billede man har af sig selv. Jeg prøvede sidste år med min "jeg er til tandlægen og har kæften fuld af blå handsker og vat og man kan kun se et halvt øje"-selfie og alligevel fik jeg "Hvor ser du fræk ud - vil du ha' pik?" og "gratis massage til dig - andre siger jeg er fantastisk"-breve i spandevis, til trods for at jeg skrev jeg søgte noget MEGET specifikt som hverken var pik eller massage :D 

@Gab...nej jeg mener @etspil5moden du skal sende grimme-billeder til par og dine bedste billeder til single-kvinder. Du er jo en snack for mænd der laver phishing profiler og tænder på at "omvende" heteroseksuelle mænd, og i særdeleshed homofobiske måske endda. 

Du skal måske også forstå at for dem handler det om at du er en rekvisit der bruges til at opfylde deres fantasi. 
De er ikke til for at opfylde din. 
Det er en af de største forskelle på købesex og scor.dk sex aftaler. 
Derfor er forventningsafstemningen med omvendt fortegn. De/han har ikke oprettet profilen for din skyld men for deres. 
Det er et generelt attitudeproblem for mænd på datingsider. Langt de fleste tror det er en gratis genbrugsbutik og de er vant til at handle ind i Magasin eller Netto. 
95% af dem man hører fra på scor.dk og andre lign. sider er mænd der savner en hukkedukke at tømme sig i som koster gratis. 
Rigtigt mange af kvinderne og "kvinderne" derinde er der kun for at blive bekræftet og har aldrig tænkt sig at dele ud af noget i virkeligheden. 
At stederne overhovedet overlever beror vel i høj grad på at illusionen om match bliver vedligeholdt fra begge sider så længe der stadig er nogen der synes det er en god byttehandel. 

@etspil5moden Egentlig er det jeg mener allermest:
Så få dog suttet den pik af hvem der end gider :P - du ved jo ikke om du ka' li' det før du har prøvet det. 
Du kan vel altid gå igen hvis kvinden ikke findes alligevel. Men vælg nogen hvor du ikke skal skifte bus undervejs for at komme dertil, ing'? 
God fornøjelse yndlings-pomfrit. 
Du må skrue ned for charmen når der er stive pikke i kulissen dér Lækkerlas :D 

Kærligst, Eva <3

PS: Velkommen tilbage - du har været savnet :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

En mand er teoretisk bedre stillet til at give et godt blowjob, så luk øjnene og læn dig tilbage og nyd det. :)

Skrevet
etspil5moden skrev, for 11 timer siden:

hele setuppet lyder rigtig fint, rigtig frækt og pirrende faktisk. lige indtil jeg får at vide at konen har fået mens.

Hva fanden - det er da kun ekstra kinky at sejle på det røde hav - sålænge du ikke skal ned at slikke den ren - selvom, der nok også er mænd + evt. kvinder, der tænder på det.

Evt. kunne manden sutte  din røde pik ren efter samleje med kvinden - det ville være kinky ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 56 minutter siden:

Hva fanden - det er da kun ekstra kinky at sejle på det røde hav - sålænge du ikke skal ned at slikke den ren - selvom, der nok også er mænd + evt. kvinder, der tænder på det.

Evt. kunne manden sutte  din røde pik ren efter samleje med kvinden - det ville være kinky ;-)

hvis der drysses sukker på smager det af kongen af danmark

Skrevet
knallert skrev, for 5 timer siden:

hvis der drysses sukker på smager det af kongen af danmark

Så skal der vist lidt salmiakpulver på oveni - mums ;-)

Skrevet
  • Author
next skrev, for 14 timer siden:

så luk øjnene og læn dig tilbage og nyd det. :)

Så det du siger er at jeg bare skal glemme at der er en mand der sutter den af på mig ? :wacko:

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 14 timer siden:

Jeg er nu heldigvis kun medlem på en mini-scor side hvor der er langt færre brugere, så man ikke bliver tæppebombet uanset at man har uploadet det grimmeste billede man har af sig selv. Jeg prøvede sidste år med min "jeg er til tandlægen og har kæften fuld af blå handsker og vat og man kan kun se et halvt øje"-selfie og alligevel fik jeg "Hvor ser du fræk ud - vil du ha' pik?" og "gratis massage til dig - andre siger jeg er fantastisk"-breve i spandevis, til trods for at jeg skrev jeg søgte noget MEGET specifikt som hverken var pik eller massage :D 

@Gab...nej jeg mener @etspil5moden du skal sende grimme-billeder til par og dine bedste billeder til single-kvinder. Du er jo en snack for mænd der laver phishing profiler og tænder på at "omvende" heteroseksuelle mænd, og i særdeleshed homofobiske måske endda. 

Du skal måske også forstå at for dem handler det om at du er en rekvisit der bruges til at opfylde deres fantasi. 
De er ikke til for at opfylde din. 
Det er en af de største forskelle på købesex og scor.dk sex aftaler. 
Derfor er forventningsafstemningen med omvendt fortegn. De/han har ikke oprettet profilen for din skyld men for deres. 
Det er et generelt attitudeproblem for mænd på datingsider. Langt de fleste tror det er en gratis genbrugsbutik og de er vant til at handle ind i Magasin eller Netto. 
95% af dem man hører fra på scor.dk og andre lign. sider er mænd der savner en hukkedukke at tømme sig i som koster gratis. 
Rigtigt mange af kvinderne og "kvinderne" derinde er der kun for at blive bekræftet og har aldrig tænkt sig at dele ud af noget i virkeligheden. 
At stederne overhovedet overlever beror vel i høj grad på at illusionen om match bliver vedligeholdt fra begge sider så længe der stadig er nogen der synes det er en god byttehandel. 

@etspil5moden Egentlig er det jeg mener allermest:
Så få dog suttet den pik af hvem der end gider :P - du ved jo ikke om du ka' li' det før du har prøvet det. 
Du kan vel altid gå igen hvis kvinden ikke findes alligevel. Men vælg nogen hvor du ikke skal skifte bus undervejs for at komme dertil, ing'? 
God fornøjelse yndlings-pomfrit. 
Du må skrue ned for charmen når der er stive pikke i kulissen dér Lækkerlas :D 

Kærligst, Eva <3

PS: Velkommen tilbage - du har været savnet :wub:

Elsker dit indspark Eva ;)

kan dog ikke tænde på tanken om en anden mand der har min pik i munden :?

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 16 timer siden:

stedet for at blive benovet over at de har inviteret dig ind i soveværelset så vær realistisk omkring hvad det rent faktisk betyder.

Jeg tænker jeg har misforstået konceptet i det setup, jeg tror ikke vores forventninger  har stemt overens.  Det er nok mig der har haft andre tanker om hvordan det skulle foregå, men ja man kan jo ikke vinde hver gang.

Skrevet
etspil5moden skrev, for 7 minutter siden:

Så det du siger er at jeg bare skal glemme at der er en mand der sutter den af på mig ? :wacko:

nej det siger jeg ikke, jeg siger du skal nyde det...

og generelt ikke smart at glemme det, måske du kan li det og vil gentage det, eller værre hvis du ikke kan li det, er det værd at huske på og ikke glemme.

Skrevet
  • Author
Prøver-igen skrev, den 8.3.2023 at 00:06:

Hun har mens, og nu vil de begge sutte dig.

Jeg kunne selvfølgelig have formuleret det bedre og sorry for det ^_^

jeg har ikke læst  den besked de sendte ordentligt igennem der bliver beskrevet at manden er biseksuel, og så spørg de mig så om jeg har berøringsangst overfor andre mænd, og jeg troede at det betød at f.eks to pikke der knepper los fissos og den anden kneppede Los røvos og det er sgu ikke noget der skræmmer mig.

konen havde fået mens og derfor kunne vi jo ikke have sex med hende, men så foreslog de så at de begge to kunne sutte min pik. 

om det er ren fup aner jeg desværre ikke, men følger jeres råd og min egen mavefornemmelse og aflyser. Skal ikke rodes ud i en syg mands fantasi, finder nok noget andet :)

Skrevet
  • Author
SweetMilf6630 skrev, for 23 timer siden:

Kan kun bidrage med en ting her ja du har misforstået berørings angst. Det betyder jo netop vil du røre ham og må han røre dig. Når det er lidt “lakrids” allerede nu. Skal du nok trække dig. Tænk hvis hun ikke havde fået mens… og I havde mødtes og han så ville sutte dig stiv til at knalde konen. Eller endnu værre omvendt du skulle sutte ham. Jeg ville i dit sted hverken møde op nu, eller vente til mens… er ovre. Blot ærligt sige du har misforstået noget og annullere aftalen. 
Nu ved du i det mindste hvad ordet betyder og kommer ikke i klemme en anden gang. 

Og lyder lidt for godt i mine ører, at de blot vil give uden at få. Især på scor hvor det er gratis sex. Så pas på dig selv. To mod en i et evt scam kan kun gå galt. 

Tak for dit indspark, jeg følger dit råd og min mavefornemmelse og aflyser. Det her setup lyder shady, og tanken om at en anden mand rør min pik eller sutter den af på mig tænder mig ikke.

så tak for dit input 

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, for 16 timer siden:

enig i at det lyder som scam . som minimum er det nok mandens setup og han tiltrækker folk med sin kone

og helt ærlig hvis du ikke har lyst så sig nej . hvorfor i al verden gøre noget du ikke har lyst til , det er bare et bj

spørg om du kan ringe til konen og hør om det bare kan være jer to .  hvis hun finder på undskyldninger elller du fornemmer noget er forkert så stopper du der

pas på dig selv fysisk og mentalt

Tak for input og dine råd, jeg er kommet frem til at jeg aflyser -_-

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 16 timer siden:

Enig med @SweetMilf6630. Tager man ellers par-annoncen for gode varer, så er det jo netop et par, som inviterer en ekstra fyr med til sjov. Du, @etspil5moden, vil jo egentlig kun konen, og du passer derfor ikke super godt ind i deres setup. Råd: drop det og find andre muligheder.

Jeg dropper det :)

Skrevet
  • Author
next skrev, for 4 minutter siden:

nej det siger jeg ikke, jeg siger du skal nyde det...

og generelt ikke smart at glemme det, måske du kan li det og vil gentage det, eller værre hvis du ikke kan li det, er det værd at huske på og ikke glemme.

okay jeg misforstod 

Jeg kan sige at jeg har prøvet at kysse med en mand og tændte mig så absolut ikke og har været på g-bar i Århus, og jeg er bare fuldstændig afklaret med at jeg er til kvinder og det kun er en kvinde der skal berøre mig.

har intet imod homoseksuele eller bi mænd jeg er bare ret afklaret.

Skrevet

Det undrer mig lidt , at du finder det nødvendigt at stille spørgsmålet , når du nu flere gange understreger , at du absolut ikke tænder på andre mænd .. 

Hvis du er så sikker på det , giver svaret jo sig selv - som du så også er kommet frem til , nemlig at aflyse …

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.