Hop til indhold

Local succubus, danish demon

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi her til en hurtig omgang i dag synes beskrivelsen af hendes vildskab var tiltrækkende. Havde egentligt bestilt et blæs uden og knald med gummi, men da jeg først fik pikken ind i hendes varme mund og bare kunne køre i bund blev jeg solgt og spurgte om jeg måtte aflevere i munden på hende, hvortil nu uden at pause blæser gav mig en thumbs up. Perfekt stil og vi fortsatte til jeg alt for hurtigt kom helt vildt imens hun sluttede løs. Spildte ikke en dråbe og suttede mig ren og gav den et par ekstrasut inden hun så på mig med et smil. Det var sgu et lækkert møde. Kort men det var jo hvad jeg havde bestilt, det er pigen på billederne. 
https://annoncelight.dk/showad/359950

ahh pis: kom til at lægge den i efterlysninger - er der en fra amin det lige gider rykke den til anbefalinger :) tak

Redigeret af AndersJ

Skrevet
AndersJ skrev, den 7.3.2023 at 18:14:

Jeg var forbi her til en hurtig omgang i dag synes beskrivelsen af hendes vildskab var tiltrækkende. Havde egentligt bestilt et blæs uden og knald med gummi, men da jeg først fik pikken ind i hendes varme mund og bare kunne køre i bund blev jeg solgt og spurgte om jeg måtte aflevere i munden på hende, hvortil nu uden at pause blæser gav mig en thumbs up. Perfekt stil og vi fortsatte til jeg alt for hurtigt kom helt vildt imens hun sluttede løs. Spildte ikke en dråbe og suttede mig ren og gav den et par ekstrasut inden hun så på mig med et smil. Det var sgu et lækkert møde. Kort men det var jo hvad jeg havde bestilt, det er pigen på billederne. 

ahh pis: kom til at lægge den i efterlysninger - er der en fra amin det lige gider rykke den til anbefalinger :) tak

Hvad gav du for det ? 900-1400 ? 

Skrevet
AndersJ skrev, den 7.3.2023 at 18:14:

Hvor er vi henne sådan cirka i 2400?

Skrevet
Ledelsen skrev, for 3 timer siden:

Hvad gav du for det ? 900-1400 ? 

500 

Skrevet
Peter.Pan skrev, for 3 timer siden:

Hvor er vi henne sådan cirka i 2400?

I brønshøj enden 

Skrevet
Masterfelix000 skrev, den 9.3.2023 at 15:53:

Kan ikke rigtig få hendes mail til at virke ? Kommer tilbage som ikke-eksisterende. 

Hun skriver også du ikke skal bruge mail så det er nok derfor :) 

Skrevet

Hun virker mwget dyr!!

Skrevet

Tlf-nummer er til en mand på Frederiksberg…jvf krak

Skrevet
Aandersen skrev, for 3 timer siden:

Tlf-nummer er til en mand på Frederiksberg…jvf krak

Hmm det er underligt og lidt tankevækkende, jeg havde dog held i sprøjten. Først fik jeg fat i hende og så kom jeg :)

kan se manden har tre numre. Måske er det hans datter :) 

Redigeret af AndersJ

Skrevet

Hun har lige opdatere og skriver sådan ..

“VIGTIGT: ringer du og jeg ikke tager den, vil den oplyse et mande navn. Det min far.
Da det mit private nummer og abonoment ved ham. Og jeg kan ikke finde ud af at ændre telefon svaren ”

Skrevet
mikdyson skrev, for 3 timer siden:

“VIGTIGT: ringer du og jeg ikke tager den, vil den oplyse et mande navn. Det min far.
Da det mit private nummer og abonoment ved ham. Og jeg kan ikke finde ud af at ændre telefon svaren ”

Der er sgu rene linier i den familie må man sige. 

Skrevet
mikdyson skrev, den 18.3.2023 at 03:48:

Der vidst styr på det :)

Skrevet

Jeg har også besøgt hende for et par uger siden, og det var lidt en blandet fornøjelse. Forklaring følger: Havde aftalt blow, sex (selvfølgelig med kondom) og afslutning i munden med slug. Hun leverede et rigtig godt blow og slugte også min ladning. Det var det positive :-)Jeg takkede nej tak til sex, da hun virkede påvirket, og jeg derfor ikke tændte på at knalde med hende. Hun talte lidt uklart, og hun var oppustet og hektisk på den måde, som misbrugere nogle gange bliver.

Skrevet

Hvordan var hendes blow? Kunne hun lave deepthroat? Og var der nogen problemer med at sluge ladningen..?

Mvh

Skrevet
Dokteren skrev, for 2 timer siden:

Hvordan var hendes blow? Kunne hun lave deepthroat? Og var der nogen problemer med at sluge ladningen..?

Mvh

Som jeg skrev: Et rigtig godt blow - dybt, vådt, god brug af tunge og læber, og hun tog ladningen, slugte og suttede ren uden at kny ;-) Jeg forsøgte ikke deep throat, så jeg ved ikke, om hun kan levere på den parameter, men hun havde ikke noget imod, at jeg holdt om hendes baghoved og tog lidt styring under akten.

Skrevet
Dokteren skrev, for 20 timer siden:

Mvh

Ja man kan. Hun tager den helt til roden. Som i helt. Virkeligt en der kan sit håndværk 

Skrevet

Annoncen er ikke længere aktiv.. Har hun andre annoncer end den på Annoncelight?

Skrevet
AndersJ skrev, den 27.3.2023 at 14:12:

Ja man kan. Hun tager den helt til roden. Som i helt. Virkeligt en der kan sit håndværk 

Very Nice!! Er kæmpe fan af ordentlig deepthroat - helt til roden! Hun må prøves!

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der ved om hun stadig er aktiv og hvordan man kan få fat på hende?

Skrevet
Dokken skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der ved om hun stadig er aktiv og hvordan man kan få fat på hende?

Følger lige her .. :)

• 5 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.