Hop til indhold

Om Glædespigernes vederstyggelige falske anmeldelser! Føj da…, eller hva’ ?

Featured Replies

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 25 minutter siden:

Jeg skrev fluks til @JenniferRomantica som svarede noget i retning af "Woop woop - så er du endeligt med i klubben" :lol: 

"Woop woop" - my tribe :lol:<3

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, den 8.3.2023 at 21:16:

@Signor Cuoco Jo, men mon ikke også en mand eller to i kvartalet har været på briksen og har ikke været oppe på 12 stjerner ud af 10 mulige, men han tør ikke skrive det herinde, fordi han kan se at der er så mange positive anmeldelser at der er et helt kobbel af "fans" der måske sidder klar til at gå i forsvar hvis det sker imens jeg er på ferie f.eks.?
Dem der er i mit ringhjørne kender mig dog formodentlig godt nok til at vide at jeg sagtens kan bide fra selv, hvis jeg finder det nødvendigt, så jeg tror ikke der er nogen reel fare lige i mit tilfælde - men det ved ham den "kun" 5-7 stjernede potentielle anmelder jo ikke nødvendigvis.
De anmeldelser der slet ikke bliver skrevet ser jeg som et større problem end dem der bliver skrevet og er falske - altså dem fra pigerne selv. Sådan i det store regnskab i hvert fald.
Det betyder naturligvis ikke at jeg ikke synes det er skeløjet idioti at anmelde sig selv. 
NÅR jeg bliver opmærksom på det fra kolleger der selv indrømmer det f.eks. eller hvor jeg kan læse mig frem til at det HELT tydeligt er deres egne ord og vendinger og måske endda stavefejl eller udtryk jeg kender fra deres mund eller lign. så siger jeg "Tillykke med anmeldelsen. Det minder mig om det afsnit af Mr. Bean hvor han sender julekort til sig selv" og så kan de jo tolke det som de vælger og vil ;) 

Mr. Bean-anmeldelse kan være kode for "skrevet af dig selv" fremover, måske? :D 
Vi må ha' et Mr. Bean ikon/knap sammen med de andre til anmeldelser. 
Like that's gonna happen :P

/Eva <3

https://www.youtube.com/watch?v=L2UCRNldC3s
Ca. 11 min og 50 sek. inde er det med julekortene til sig selv

Overskriften på denne tråd er ment sarkastisk—jeg bliver ikke fornærmet over at en Glædespige skriver om sig selv. Tværtimod.

Den håndfuld anmeldelser jeg har læst, som efterfølgende viste sig at være skrevet af Glædespigen selv, har for det første været betydeligt mere velskrevet end størstedelen af anmeldelser; for det andet så præsenterer Glædespigen jo netop sit eget syn på hvordan et møde allerhelst skal udfolde sig. Samtidig fortæller hun i disse små erotiske noveller, ofte hvordan hun ser sig selv og hvordan hun nyder at blive tilfredsstillet.

—i min verden er disse “behind the scenes” fortællinger klart mere interessante end formatet på de fleste annoncer.

Men fordi man engang var så “smart” at bosætte sig ude på bøh-landet…, så har jeg ikke haft mulighed for at møde nogen af disse Farlige Kvinder der blæser på alle regler og ca. fem gange pr. et-hundrede år skriver tyve linjer om sig selv…, men heldigvis har Vi jo @Eva Nadine til at give en hjælpende hånd…, så kære Eva—og andre—kan du/I fortælle om indholdet i disse “falske anmeldelser” fra Glædespigerne selv er mere opdigtet fiktion end noget der reelt afspejler virkeligheden?

—mit gæt er, at det eneste der er falsk er at Glædespigen har skrevet under et opdigtet pseudonym. (For hun er jo netop fuldt bekendt med at Eroguide findes og at nogen af dem som læser hendes “anmeldelse” vil aftale et besøg hos hende = halvdumt at skrive man er slank hvis man faktisk er nemmere at hoppe over end at gå udenom).

Skrevet
75 cm i diameter skrev, for 2 timer siden:

så kære Eva—og andre—kan du/I fortælle om indholdet i disse “falske anmeldelser” fra Glædespigerne selv er mere opdigtet fiktion end noget der reelt afspejler virkeligheden?

Øh... tjoøeh... :D 
Det er lidt at gå på æggeskaller for mig her ;) Jeg kan egentlig ikke rigtigt tillade mig at bruge andre end mig selv som eksempel her. Så får jeg ørerne i maskinen hos folk der måske betyder noget for mig. 

Det er jo en slags annonce snarere end det er en anmeldelse af sig selv, kan man sige. 
Så hvor meget kan man regne med at den der prøver at sælge een noget rammer plet med hvad der egentlig er i "pakken"? ;) 
Det er vel lidt som at købe en "Lykkepose til en værdi af 1000 kr" hvor man ikke kan se hvad indholdet er og må stole på at det passer. 

Nu vil jeg så IKKE linke til de anmeldelser jeg VED er falske anmeldelser skrevet af pigen selv. Det synes jeg ikke er min opgave, og jeg er jo sommetider kollegialt investeret i nogle af de kvinder der gør det, enten fra tidligere fælles arbejds-steder, nuværende, eller potentielt set fremtidige. 

Kan man "lure en falsk selv-anmeldelse" uden at kende pigen i virkelighedens verden?
Hmm... det ved jeg egentlig ikke. Der er et par gange hvor jeg tænker "den er skrevet af en kvinde" men hvor jeg erfaringsmæssigt set ved at den kan være skrevet af en ikke-über-Macho mand også. En af anmeldelserne af mig blev lige med det samme skudt ned som om jeg havde skrevet den selv. En bruger (der i forvejen havde et horn i siden på mig, som så mange andre) mente at det tydeligvis var samme ord og vendinger jeg brugte når jeg skriver herinde, som han brugte. Det blev jeg lidt fortørnet over... jeg synes da selv jeg skriver MEGET bedre end ham :lol: 
Ej det er nu fis. Selvironiske overtoner er sjove - synes jeg selv :P

I de tilfælde hvor en pige skriver en anmeldelse af sig selv (som jeg ved om) og der er andre Eroguide-brugere der så går ind og skriver "JA - det passer" der kan det jo virkelig bruges til noget for en der overvejer at besøge hende, kan man sige. 
Det sætter jeg faktisk pris på i dem af mine anmeldelser jeg er særligt glad for. At nogen lige går ind og bekræfter, så diversiteten kommer med. PLUS at det har den fordel at en god anmeldelse man ved har tiltrukket "de gæster man ønsker sig" bliver bumpet op på side 1 igen. Men det er nu ikke noget jeg (indtil videre) har opfordret til. 
Jeg opfordrer dog til det generelt hvis nogen har afsløret at de er medlemmer på Eroguide. Siger "Hvis du har lyst, vil jeg blive glad for at du skriver en kommentar i den anmeldelse af mig der fik dig til at besøge mig i dag." og det gør dog stadig kun ganske få. 

Men hvis en pige IKKE har så mange anmeldelser og heller ikke så meget integritet, så er hun måske lidt nødt til at skrive een selv (hvis hun synes det går for sløjt i butikken) og få sine faste gæster (hvis de er medlemmer på Eroguide) til at "bekræfte" anmeldelsen. 
Dette er for mig stadig på den gale side af grænsen mht. "Lykkepose-tricket". Men jeg kan da ikke fortænke dem i at de gør det. Det er jo et markedsføringstrick, fuldstændigt ligesom sabotage fra mænd der synes man har for meget succes kan skrive hvad de vil, og tilmed lave falske dårlige anmeldelser hvis de er særligt sure af en eller anden årsag. Måske de er blevet afvist eller bare har aggressioner de må af med og så er en sexarbejder bare "easy target". 
Det er det samme fra begge sider. 

Mit bedste tip: 
Er de ord der står i hendes annonce meget de samme enten med stavefejl eller formuleringer som de ord der står i "anmeldelsen", så kan man måske undre sig. 

Jeg har dog også set at nogle mænd og anmeldere (som jeg kender selv) tydeligvis bare kopierer lidt af annonceteksten og fylder lidt ind, fordi de gerne vil hjælpe en pige de er glade for. 
Dette tilbud får jeg ret ofte fra EG-brugere. Jeg takker dog nej - og siger "du kan jo skrive en kommentar i en anmeldelse der allerede findes hvis du gerne vil gøre mig glad. En ny anmeldelse bør du kun skrive for de andre drenges skyld og ikke for min."

Men genkend ord og vendinger fra annonce til anmeldelse. 
Det er bare ikke sikkert tegn på at den ER falsk. 

Jeg skriver jo sådan set som oftest en kommentar eller flere i en ikke-falsk anmeldelse. På den måde giver jeg min vinkel på det møde der er beskrevet af manden der har betalt. Det er vel en slags selv-anmeldelse af oplevelsen, selvom det ikke rigtigt er en anmeldelse af MIG men snarere af HAM eller af det jeg synes han ikke fik med. Jeg gør det dog ofte med et selvironisk glimt i øjet. Især hvis jeg synes han skamroser mig lidt i forhold til hvad der egentlig OGSÅ foregik som måske ikke var værd at få med dér øverst på podiet men som jeg ved også foregik og kunne ha' trukket ned for nogle af læserne. Det giver et nuanceret billede. Der er EEN anmeldelse hvor jeg bare var rørende enig i beskrivelsen. Der kopierede jeg bare teksten han havde skrevet og lavede det om til hvordan det var set fra min side. Den er stadig måske min yndlings :wub:

Hvad siger I andre piger? 
Kan I genkende jeres kollegers "Mr. Bean"-anmeldelser? 
Eller jeres faste gæsters anmeldelser af andre piger der virker "shady"?

Kærligst, Eva <3

PS: En pige har engang bedt MIG om at skrive en falsk anmeldelse af hende fordi hun synes jeg skriver gode annoncer. Jeg tilbød hende at skrive hendes annonce om i stedet. Det blev hun lidt mopset over... og skrev en anmeldelse af sig selv :D 
Det er dog ikke en jeg har mødt i virkeligheden mere end een gang lidt ved et tilfælde. Men vi har fælles bekendte i branchen. Så nu er jeg nok en ukollegial "Besværlig KO" i hendes øjne indtil hun har glemt det igen eller har brug for anden hjælp ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Så kan i godt glæde jer, "Koen og Kosten" kommer i en biograf nær dig SNART :lol::lol::lol:

Anmeldelser: Jeg har set nogle stykker hvor jeg mærkede en "aaaaargh aaaaargh aaaargh......og dog....hva?" i maven undervejs. Hvis profilen samtidig er 2 eller færre timer gammel og ordlyden minder om en ung pige der prøver at skrive som en fandens karl af en mand, så er det bare at vente.........for liiiiige ommelet er der et medlem der saver "ham" midtover på samme mistanke/lyd og jeg har nået at lave popcorn og åbne en Pepsi Max :lol:.

Jeg nævner af og til for mine gæster at "hey, kender du eroguide og ved du at man kan være medlem helt gratis og anonymt og få input on aaaaaalt mulig og læse mange spændende ting.....OG lave en anmeldelse hvis man får lyst til det en dag?" Overraskende mange kender kun til sitet her pga anmeldelsen på annoncen er linket herind og de har ingen planer om at blive medlem og forfatte noget som helst. 

Jeg har bare en enkelt anmeldelse at vise frem, men den er jeg også meget meget glad for :)B)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.