Hop til indhold

Har byttet jern!

Featured Replies

Skrevet

Bruger 5-6000 kroner om måneden på de frække piger.

Dyrt?

Alt er relativt. Nu har jeg lagt golfjernene ned i bag'en, opsagt medlemsskabet af golfklubben og satser udelukkende på ét enkelt jern. Ja, ganske rigtigt. Putteren.

Greenen er smuk og hvælvet. Jeg kommer i hul med saftig, sjov, kreativ sex. Fremfor standardvaren derhjemme. 

Kondien er forbedret. Jeg føler mig nærmest ung igen.

Og udgiften er næsten den samme.

Skrevet

@Signor Cuoco De fleste af os er riiiigtigt gode til at sælge os selv en skidedårlig idé med gode argumenter hvis det er noget vi rigtigt gerne vil.
Dine argumenter er denne gang ovenud fantastiske :D 

Enjoy!

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Jeg vil begynde at spille golf, når jeg er for gammel til sex…. hvis nogen vil køre mig rundt i kørestolen og holde iltflasken.

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 1 minut siden:

hvis nogen vil køre mig rundt i kørestolen og holde iltflasken.

Ligner du dit profilbillede er jeg freeeesh :wub:

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 6 minutter siden:

Ligner du dit profilbillede er jeg freeeesh :wub:

Jeg har forandret mig en lille smule, men det er tæt på.

Hilsen Sean 007

Skrevet
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

Dyrt?

Alt er relativt. Nu har jeg lagt golfjernene ned i bag'en, opsagt medlemsskabet af golfklubben og satser udelukkende på ét enkelt jern. Ja, ganske rigtigt. Putteren.

Greenen er smuk og hvælvet. Jeg kommer i hul med saftig, sjov, kreativ sex. Fremfor standardvaren derhjemme. 

Kondien er forbedret. Jeg føler mig nærmest ung igen.

Og udgiften er næsten den samme.

Et eller andet ved du jo godt, at du er kommet på afveje,  og blevet nærmest panisk afhængig af købesex,  mere vil have mere og stortset alle piger skal sikkert også besøges.

Med en udgift på 6.000 om måneden bliver det vist  til kr. 72000 om året. Mon ikke "standardvaren" der hjemme på et tidspunkt enten opdager hvad du render rundt og laver, eller undre sig over hvor fanden jeres penge forsvinder her.

p.s  Du må generelt have en ekstrem dårlig kondi,  hvis virkelig mener at den kondi er steget på baggrund af 3, måske 4 knaldt om månedet inclusiv en helvedes masse small-talk.

Jeg kan såmænd godt følge det med at føle sig ung,  hvis de unge piger strøer om sig med komplimenter.  Spørgsmålet er måske om det i virkeligheden blot kan tilskrives naive illusioner

Redigeret af TheVoice

Skrevet

Tjae, Eva er det en dårlig ide at købe dejlige kvinders intime selskab ? Afgjort nej :D Men argumenterne er da i top :rolleyes:

Er det en dårlig ide at bruge 5-6 tkr = 4 x fullpack hos thaierne ? Det er lige knap 1 gang om ugen. Da jeg var ung var det da alt for lidt om dagen :D Absolut nej da, med mindre man ikke har dem ^_^

The Voice: Det lader til at rønnebærrene er sure.

Signor er da ikke på nogetsomhelst skråplan, der er ikke lommer i det sidste sæt tøj, og man skal da nyde tilværelsen mens man lever, specielt de skønne kvinder der byder sig til.

Keep up the good enjoyment ( and the tool :rolleyes: to do it with)

Når Sct Peter en dag tager imod dig vil han garanteret have et lystent grin på, og sige d'damer har det frem til du kom herop. :wub:

PS Jeg har sagt til mine arvinger at hvis der er en eneste krone tilbage når Sct Peter kalder har jeg regnet forkert. :D

Redigeret af Moden Libertiner II
Tilføjelse

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 17 timer siden:

Dyrt?

Dyrt?  I virkeligheden er det kun dig der kan afgøre om det er dyrt. Men derfor kan det jo godt være at nogle mennesker vil mene det er mange penge. Der er forskel på dyrt og mange penge.

En ny Ferrari til 1,2 millioner er ikke dyrt. Men 1,2 millioner er mange penge. 

Skrevet
tvr skrev, 1 time siden:

Men 1,2 millioner er mange penge. 

Ja for nogle, for andre et let greb i lommen…

Skrevet
tvr skrev, 1 time siden:

En ny Ferrari til 1,2 millioner er ikke dyrt. Men 1,2 millioner er mange penge. 

Men en Ferrari er ikke mange biler.

Skrevet
Bødlen skrev, for 26 minutter siden:

Ja for nogle, for andre et let greb i lommen…

Det er mange penge for langt de fleste. Alene det faktum at det tager længere end 2 dage at tælle til, gør at det er mange penge. Selv de, for hvem det kun er et greb i lommen, er tallet jo alene højt. 

Man kan også sige at 30kr ikke er mange penge. Men smørret er blevet dyrt. 

Skrevet
Moden Libertiner II skrev, for 4 timer siden:

Tjae, Eva er det en dårlig ide at købe dejlige kvinders intime selskab ? Afgjort nej :D Men argumenterne er da i top :rolleyes:

Er det en dårlig ide at bruge 5-6 tkr = 4 x fullpack hos thaierne ? Det er lige knap 1 gang om ugen. Da jeg var ung var det da alt for lidt om dagen :D Absolut nej da, med mindre man ikke har dem ^_^

The Voice: Det lader til at rønnebærrene er sure.

Signor er da ikke på nogetsomhelst skråplan, der er ikke lommer i det sidste sæt tøj, og man skal da nyde tilværelsen mens man lever, specielt de skønne kvinder der byder sig til.

Keep up the good enjoyment ( and the tool :rolleyes: to do it with)

Når Sct Peter en dag tager imod dig vil han garanteret have et lystent grin på, og sige d'damer har det frem til du kom herop. :wub:

PS Jeg har sagt til mine arvinger at hvis der er en eneste krone tilbage når Sct Peter kalder har jeg regnet forkert. :D

Så længe man er single uden nogen forpligtelser overfor sin parterne kan man jo gøre som man. Det er så bare ikke tilfældet for trådoprettere.  Men ved nærmere eftertanker var tråden måske opretter  som et humorisktisk indlæg (selvironi)

Skrevet

Og du kan ikke få en ny Ferrari for 1,2 mio kr. Jo måske EUR eller GBP elle USD. :D

I 1972 kostede en cocktail 200 kr på massageklinik og varede vel max 1/2 time. Et knald i Istedgade kostede 100 kr og varede max 10 min inkl. gåturen til baggården.

Jeg tjente 3.000 kr pr måned som værnepligtig befalingsmand i CF

Der kunne jeg altså få 15 klinik besøg om måneden.

I 1976 tjente jeg 8.000 om måneden og en cocktail som det hed dengang kostede 300 kr på klinik. Varede ofte op til 1 time.

Altså kunne jeg nu få næsten 27 besøg om måneden.

Da jeg gik på pension tjente jeg alt inkl. vel mellem 55 og 60 tkr om måden.

En FP hos en thai eller 1 time hos mine 'sæd' vanlige GP'er kostede ca 800 for ½ time, 1.000 til 1.200 for en hel. Så var vi oppe på 46 eller flere besøg om måneden.

Jeg ved godt at mine tal er før skat, men alligevel. Det er blevet relativt billigere gennem tiden.

Til krakilerne skal jeg indrømme at det er måske unfair ikke at benytte en håndværker løn, da jeg jo 'steg i graderne' men det er der jo mange håndværkere der også er ved at blive selvstændige :)

Skrevet

Jeg er da ret sikker på at trådstarter har råd til sine besøg hos de dejlige damer ellers gjorde han det vel ikke. :) Og det er en del steder ligeså dyrt at spille golf har jeg hørt. Det sparer han nu, men motionen er vel den samme han går stadig fra hul til hul. LOL.

Og jeg går da ud fra, ud fra hans bidrag herinde, at han er en hæderlig  mand der ikke lader sin eventuelle partner eller børn lide under hans forbrug af GP'er :) 

Skrevet
  • Author
Moden Libertiner II skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er da ret sikker på at trådstarter har råd til sine besøg hos de dejlige damer ellers gjorde han det vel ikke. :) Og det er en del steder ligeså dyrt at spille golf har jeg hørt. Det sparer han nu, men motionen er vel den samme han går stadig fra hul til hul. LOL.

Og jeg går da ud fra, ud fra hans bidrag herinde, at han er en hæderlig  mand der ikke lader sin eventuelle partner eller børn lide under hans forbrug af GP'er :) 

Ingen lider. Jeg har ingen børn. Hun ved ikke noget og har et meget lille sexbehov nu. Jeg er meget diskret. 

Skrevet

Det var jo det jeg regnede med :) Noone gets hurt, and you get enjoyment. :D

Redigeret af Moden Libertiner II

Skrevet

Ligesom jeg er dit mellemnavn Diskretion :rolleyes:

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 34 minutter siden:

Så længe man er single uden nogen forpligtelser overfor sin parterne kan man jo gøre som man. Det er så bare ikke tilfældet for trådoprettere.  Men ved nærmere eftertanker var tråden måske opretter  som et humorisktisk indlæg (selvironi)

You got it.

:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.