bigfoot 1042 Skrevet 6. Marts, 2023 Er der nogen der har mødt denne søde kvinde? Er det hende på billederne man møder? https://annoncelight.dk/showad/360015 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 7. Marts, 2023 Har forsøgt at skrive med hende, men hun viger udenom mine spørgsmål, ved at svare meget ukonkret, så hun er droppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randy 137 Skrevet 9. Marts, 2023 det vil jeg næsten love dig det ikke er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 29 Skrevet 13. Marts, 2023 Jeg havde fornøjelsen af at besøge denne søde kvinde i Aalborg her til aften. Jeg er forholdsvis ny inden for dette område, så hvad der er godt og skidt, har jeg endnu ikke så meget styr på. Kommunikationen var ganske nem. Fik hurtig svar, når jeg skrev til hende. Fik også både pris for outcall og incall, når jeg spurgte til det. Hun lovede GFE med kys m.v., hvilket jeg gerne vil have. Hun påstod også, at det var hende på billederne. Hun påstod også, hun var 26 år. Lavede en løs aftale med hende her til aften. Så rendte tiden fra mig, så pludselig var klokken blevet for mange. Jeg undskyldte og spurgte, om det var muligt at møde hende her noget senere på aftenen. Det var det. Jeg bildte hende ind, at det var min første gang inden for denne verden, hvilket jo er næsten sand, da der kun er få oplevelser med lang tid imellem. Nervøsiteten er der så absolut stadig, og jeg synes stadig, det er akavet. Jeg kommer frem til stedet tæt ved banegården i Aalborg og bliver lukket ind. Her bliver jeg mødt af en høj mørk kvinde. Min umiddelbare vurdering er, at det absolut ikke er hende på billederne. Min vurdering er, at kvinden var noget mørkere i huden end kvinden på billederne. Kvinden på billederne har også noget større bryster end kvinden, jeg mødte. Hun påstod godt nok, at hun havde fået fjernet hendes implantater, da de voldte problemer, men stadig næppe den samme kvinde. Hun er forholdsvis høj, og der er måske også et par kilo for meget på kroppen, men så absolut ikke nogen kilo, der gør noget. Tænker også, hun var lidt ældre end 26 år, men næppe meget. Stedet var pænt og rent, og kvinden lige så. Hun var sød og rar. Gik lidt for hurtigt i gang, da jeg hellere vil have en langsom GFE-opstart, men det viste sig jo også, at hun alligevel ikke rigtig kysser. På kinden måtte jeg kysse hende, og jeg måtte også rigtig gerne kysse hendes små lækre bryster. 'Fingre i missen var også no go. Gik lidt på opdagelse i hendes krop, et kort blowjob, og så red hun mig et par gange, og jeg kneppede hende lystigt Hun påstod, jeg havde en stor pik, men mon ikke hun siger det til de fleste :-) På et tidspunkt sagde hun, at jeg snart skulle komme, for timen var snart gået. Det var jeg godt klar over, at den ikke var, men jeg vil ikke tvinge nogen til at kneppe med mig unødigt længe for hende, så om på ryggen med ,hende, og så fik jeg gjort mig færdig oppe i hende (med kondom). Det var også første gang (af mine ganske få oplevelser) jeg oplevede ikke bare at blive stukket et par stykker køkkenrulle eller en vådserviet i hånden, så jeg selv kunne gøre pikken ren. Hun gjorde en dyd ud af at tørre den af. Jeg forlod nok stedet ca. 40 minutter efter ankomst. Plusser: Sød og flink pige; lækker mørkhudet krop; små lækre bryster; rent sted; okay pris; god kommunikation; okay sex. Minusser: Tilbyder ikke GFE, som jeg forstår det; ingen kys; holder indimellem hånden på pikken, så man ikke kan støde i bund; nok ikke pigen på billederne; man får ikke helt den tid, man har betalt for. Hvis man ikke absolut vil have GFE med kys, så er hun absolut anbefalelsesværdig. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg