Hop til indhold

Mona Narak i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Da Aarhus er blevet lidt en by med stigende priser for massage og det der er værre,  har jeg i længere tid syntes, at Vejle har haft en masse at byde på, men da transport og tid til Vejle kan nogle gange blive en show stopper. Derfor besluttet for at give pigerne i Aarhus endnu en chance, valgte jeg at prøve kræfter med Mona. Hun annoncere uden billeder, men er tidligere blevet anmeldt med rigtig gode bemærkninger. 

Hun ser dejlig ud, med en flot krop og et rigtig kønt ansigt. Kommunikationen gik nemt og hun kan sagtens snakke lidt dansk.

Jeg havde valgt at få en times massage med BJ som afslutning.

Mona sørger for at man er afslappet og massere dejligt med nogle meget stærke fingre og hænder. Vi snakkede imens og havde en fin kemi. Da hun havde masseret de store muskelgrupper, blev hun mere lystig og det hele endte i en lækker omgang b2b og pirring, så da hun bad mig om at vende mig rundt var jeg klar til at se hendes fransk kundskaber. Det gør hun godt med rigtig god øjenkontakt. Det har hun styr på! Det hele endte med et rigtig lækkert kombineret pussy slide/handjob, mens hun nærmest red mig! Det så pisse frækt ud! Derefter en hurtig aftørring, efterfulgt af en afsluttende massage og bad.

Jeg kan derfor kun varmt anbefale et besøg hos Mona. Jeg kommer helt klart til at besøge hende igen.

https://annoncelight.dk/showad/357621

Skrevet
Tomcell skrev, den 5.3.2023 at 19:42:

Da Aarhus er blevet lidt en by med stigende priser... 

Hvad var prisen så, var den rimelig? 

Skrevet
fila skrev, for 2 timer siden:

Hvad var prisen så, var den rimelig? 

Nok en af grundende der ej skrives herinde mere om Thai i Århus, citat slut Århus :mellow:

Skrevet

Det må prøves

Redigeret af dodo

Skrevet
  • Author

@fila Tja, måske. Jeg synes, at jeg skal være en del timer på arbejde, for at betale for en times ballade, især når skat også skal have en bid af kagen. Sådan er gamet vel...

Skrevet
Tomcell skrev, for 1 time siden:

@fila Tja, måske. Jeg synes, at jeg skal være en del timer på arbejde, for at betale for en times ballade, især når skat også skal have en bid af kagen. Sådan er gamet vel...

Hvis man vil nyde må man yde ;-) ......

• 2 weeks later...
Skrevet
Tomcell skrev, den 5.3.2023 at 19:42:

Da Aarhus er blevet lidt en by med stigende priser for massage og det der er værre,  har jeg i længere tid syntes, at Vejle har haft en masse at byde på, men da transport og tid til Vejle kan nogle gange blive en show stopper. Derfor besluttet for at give pigerne i Aarhus endnu en chance, valgte jeg at prøve kræfter med Mona. Hun annoncere uden billeder, men er tidligere blevet anmeldt med rigtig gode bemærkninger. 

Hun ser dejlig ud, med en flot krop og et rigtig kønt ansigt. Kommunikationen gik nemt og hun kan sagtens snakke lidt dansk.

Jeg havde valgt at få en times massage med BJ som afslutning.

Mona sørger for at man er afslappet og massere dejligt med nogle meget stærke fingre og hænder. Vi snakkede imens og havde en fin kemi. Da hun havde masseret de store muskelgrupper, blev hun mere lystig og det hele endte i en lækker omgang b2b og pirring, så da hun bad mig om at vende mig rundt var jeg klar til at se hendes fransk kundskaber. Det gør hun godt med rigtig god øjenkontakt. Det har hun styr på! Det hele endte med et rigtig lækkert kombineret pussy slide/handjob, mens hun nærmest red mig! Det så pisse frækt ud! Derefter en hurtig aftørring, efterfulgt af en afsluttende massage og bad.

Jeg kan derfor kun varmt anbefale et besøg hos Mona. Jeg kommer helt klart til at besøge hende igen.

https://annoncelight.dk/showad/357621

Ja hun er cool og pris venlig søde kvinde 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.