Hop til indhold
Waoo

Thumbs up til Chotika og 123thaimassage

Recommended Posts

Efter at have holdt mig væk fra 123 thaimassage i lang tid, var jeg tilbage i dag.
Jeg lavede en aftale på sms om et besøg på 45 minutter - lidt bekymret for om billederne at Chotika hold hvad de lovede.
Det gjorde de og mere til. Hun er virkelig dejlig, sød, lækker, smilende snakkesalig og nærværende.
Hun tog imod i døren - som aftalt. Et smilende, smukt og venligt ansigt mødte mig i døren.
Jeg havde på forhånd besluttet mig for at gå, hvis der var tvivl om billedernes ægthed, men jeg fik hvad jeg havde drømt om.

Hun tilbød indledende massage, men gensidig berøring og sådan blev det.
Efter indledende kys og kram fik jeg lov til at slikke til stor gensidig glæde. 
Herefter et lækkert blow og et tilbud om at komme i munden. Det afviste jeg dog, da jeg hellere ville have sex.
Chotika satte sig på mig, lagde sig ind over mig og med skiftevis langsomme og små hurtige rytmiske bevægelser med bagdel og mis.
Hun var meget opmærksom på mig. Holdt igen når jeg var tæt på at komme, men til sidst kunne jeg ikke modstå og kom godt oppe i hende.
Her blev hun liggende, men vi kyssede og nussede.

Dufter nogen tid trak hun sig tilbage og tilbød lækker massage. Skiftevis blidt og hårdt - præcist som jeg kan lide det.

Afslappet, glad og på alle måder tilfredsstillende forlod jeg Chotika og 123-thaimassage.
Chotika er smuk og lækker med faste former fra top til tå.

Jeg kan kun anbefale et besøg.

https://annoncelight.dk/profile/Chotika

 


 


 

Redigeret af Waoo
Mangler link

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 1 time siden:

Noget andet anmeldelse end en tidligere

Synes det er fedt at se, at mænds forventninger og oplevelser er forskellige - og dermed også anmeldelser - med så kort tids mellemrum...

Enig. Jeg havde ikke set, at der var en anmeldelse af samme pige og sted.
Jeg tror bestemt også at vi kommer efter noget forskelligt.
Jeg går ikke kun efter erfarne, men møder gerne forskellige piger og oplever netop det som noget af det spændende og udfordrende.
Det vigtige er for mig, at vi får en god oplevelse sammen, at pigen giver noget af sig selv og at hun udviser indlevelse og er tændt.
Jeg betragter det som en udfordring, at finde ud af hvad hun er til, hvor følsom hun er og hvordan jeg kan pirre, udfordre og gerne tilfredsstille hende.
Jeg håber på at en ny og god oplevelse hver gang.
Jeg er selv til den blidere afdeling, men vil også gerne udfordres.

Jeg håber virkelig, at stedet har lagt stilen om, at der fremover vil være overensstemmelse mellem tekst, billede og virkelighed, så vi trygt kan komme tilbage til stedet. Efter de lukkede på Rugårdsvej, tænker jeg at der mangler et godt sted til nogle af de dejlige piger der var der, når og hvis de vender tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 21.10.2023 at 18:04:

På hendes nyeste annonce syntes jeg der er lidt andre billeder end jeg kan huske. Er det sådan her hun ser ud, så måske jeg skulle prøve et besøg.

https://annoncelight.dk/showad/365653

gætter dog på at de ikke er af hende, eller mange år gamle.

Det er jo umuligt at genkende pigerne på billederne, når de slører ansigtet. Det kan jo næsten være hvemsomhelst. Og en årsag til ikke at spille i lotteriet og besøge pigen. Det må opfordres til at fortælle dem det, når lejligheden byder sig. Det gør jeg selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...