Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/365653

 

Besøgte hende her i går, kendt sted nær zoo.

Billeder er rigtige, hun ser rigtig sød ud.   Bestilte en time med FP.   Jeg plejer ellers at være hos Anna men hun havde ikke tid, men der var lige kommet en ny pige så jeg tog det som en chance .

Men når man er vandt til annas massage/b2b og al den pirring hun give undervejs ,ja så er der noget at leve op til ..... og det kunne hun ikke .  tror hun er ret ny i faget og tror hun gjorde hvad hun kunne , med lidt oplæring kan hun nok blive god.    Hun havde som en del andre ( desværre ) fået fyld i brysterne , jo de bliver stører men også meget hårde, og jeg  kunne mærke på hende at de var ømme .

En anden lidt træls ting var at alting hele tiden skulle tørres af , ok at de ikke vil havde sperm i munden, men sex er/bør være en saftig sag, kan man ikke klare det er det nok forkert valgt job. 

Nå vi prøvede et par stillinger , hun var faktisk god til at ride og kunne mærke at hun blev tændt, sluttede dog med HJ som hun også gjorde fint. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...