Hop til indhold
Guest PoulAfDannebrog

Sindy i Snejbjerg

Recommended Posts

Guest PoulAfDannebrog

https://annoncelight.dk/showad/319910 

Jeg har ved tidligere lejligheder anmeldt besøg hos Sindy og kunne fortsætte i samme tråd(e), men jeg nyder faktisk at skrive (friske) anmeldelser efter et besøg :)

Havde aftalt 30 minutter med blow uden til 900 kr. og med mulighed for 15 minutter mere til runde to, men det holder jeg sjældent til.

Dialogen op til besøget var som altid fin og hun lukker hurtigt ind ved døren.

Hun må have luret mig i dag, for jeg var i stødet til noget fræk og "hård" sex. Vi fik afregnet og omfavnet hinanden og kysset lidt (hun er ikke nærig med tungen og lidt bid i læben) inden hun gik på knæ og sagde hej til min pik. Den og kuglerne fik en ordenlig tur og til min glæde rigeligt med spyt. Op i sengen og mere blow inden vi skiftede til 69, hvor tungen fandt begge indgang. Hun fik vendt sig om og klar til doggy, men jeg valgte tunge og finger mens hun onanerede; pludselig sagde hun "two fingers!" og hun kom.

Herefter missionær, en kort stående missionær og afslutningsvist et blow/hj hvor jeg afsluttede over hendes dejlige bryster og lidt i håret desværre..

Hun er god til at læse sine bekendtskaber og ikke fantasiløs - glad pige med god humor.

Det kan være fordi jeg har besøgt hende nogle gange, at hun kysser med tunge og accepterer fingrer, men det var dejlige 30 minutter. Hun sagde selv efterfølgende, at hun ikke synes jeg skulle betale for 15 minutter mere, da jeg vist var færdig haha.

Tak for denne gang Sindy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
MabT skrev, den 4.3.2023 at 13:04:

Hun ser ret så dejlig ud. 
Er det et diskret sted de holder til? 

Ja det er diskret fra en udefrakommende. De er dog vist draget videre, men de plejer at komme igen ca hver eller hver anden mdr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved Sindy en gang i Snejbjerg.  Og det kommer ikke til at ske igen.  Og ja der er forskel på hvor godt folks kemi passer sammen.  Men jeg kan nu med de fleste uden problemer.

aftalen var nemt lavet. Og stedet er meget nemt at finde.   Men for det første så var hun fuld og forsatte med at drikke lidt mens jeg var der.  Og så blev hun mega sur da jeg sagte at jeg havde set frem til at møde hende. Fordi jeg har læst meget godt om hende. Altså sådan rigtig sur.  Og ja når det kommer til billederne, så er det hende.  Men det er nu nok en del år/kg siden, mange af de billeder er taget. 

Personligt kom jeg frem til at hun bestemt ikke var jeg skulle besøge igen.   Men fordi jeg har haft en dårlig oplevelse med hende. Kan andre jo godt have en anden oplevelse.  Min penge og tid, bliver bare brugt et andet sted...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan alle komme på en uheldig dag. Jeg er særdeles tilfreds med de ydelser jeg fik. Sød og imødekommende på alle måder - og så gør hun især et godt job med munden :)
Så jeg besøger hende bestemt igen, når vejen går forbi. Og med stort glæde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
elwis skrev, den 10.3.2023 at 10:22:

Jeg har været ved Sindy en gang i Snejbjerg.  Og det kommer ikke til at ske igen.  Og ja der er forskel på hvor godt folks kemi passer sammen.  Men jeg kan nu med de fleste uden problemer.

aftalen var nemt lavet. Og stedet er meget nemt at finde.   Men for det første så var hun fuld og forsatte med at drikke lidt mens jeg var der.  Og så blev hun mega sur da jeg sagte at jeg havde set frem til at møde hende. Fordi jeg har læst meget godt om hende. Altså sådan rigtig sur.  Og ja når det kommer til billederne, så er det hende.  Men det er nu nok en del år/kg siden, mange af de billeder er taget. 

Personligt kom jeg frem til at hun bestemt ikke var jeg skulle besøge igen.   Men fordi jeg har haft en dårlig oplevelse med hende. Kan andre jo godt have en anden oplevelse.  Min penge og tid, bliver bare brugt et andet sted...

Øv - lyder som en træls oplevelse.

de 4-5 gange jeg har mødt hende har hun været super oplagt og ikke været påvirket på nogen måde. Har nok besluttet mig for, at hun skal være min “faste” fremover. Synes man får rigtig meget for pengene og uden hastværk.

Efter jeg var kommet på hendes bryster så tog hun lige pikken i munden og slikkede den ren oO

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Sindy flere gange og hver gang til blow med slug som hun mestrer til perfektion. Hun sluger alt og når der ikke er mere tilbage prøver hun lige om hun kan suge flere dråber ud :-) . Slutter altid af med et kys på lillemanden og et “see u again i hope” :). 
Det lille trick virker … Super anbefaling herfra …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er TS på denne men under ny bruger.

Besøgte Sindy i Herning for en måneds tid siden i et nyt parcelhus. Havde bedt hende tage et stramt sæt fitness tøj på, da jeg nyder at fjerne de stramme tights ned over hendes dejlige røv og løfte toppen op så hendes flotte og store bryster falder naturligt ned.

jeg går på opdagelse med tungen i hendes frække numse og får herefter et signatur blow, dybt, savlende og med masser af øjenkontakt. Vi rykker ind i stuen og knepper på spisebordet. jeg har svært ved at blive færdig, men det har hun ikke - elsker at give hende finger og gerne dybt. Tilbage i sengen til lidt ridning, men kunne ikke blive færdig denne dag.

vi har en god kemi og hun er nem at snakke med pga hendes direkte fason.

hun kommer vist snart tilbage, om 14 dages tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulAfDK skrev, for 55 minutter siden:

Jeg er TS på denne men under ny bruger.

Besøgte Sindy i Herning for en måneds tid siden i et nyt parcelhus. Havde bedt hende tage et stramt sæt fitness tøj på, da jeg nyder at fjerne de stramme tights ned over hendes dejlige røv og løfte toppen op så hendes flotte og store bryster falder naturligt ned.

jeg går på opdagelse med tungen i hendes frække numse og får herefter et signatur blow, dybt, savlende og med masser af øjenkontakt. Vi rykker ind i stuen og knepper på spisebordet. jeg har svært ved at blive færdig, men det har hun ikke - elsker at give hende finger og gerne dybt. Tilbage i sengen til lidt ridning, men kunne ikke blive færdig denne dag.

vi har en god kemi og hun er nem at snakke med pga hendes direkte fason.

hun kommer vist snart tilbage, om 14 dages tid. 

Hvorfor har du brug for at anmelde hende gang på gang på gang?? Og det er endda noget siden du sidst har set hende. Det virker sgu besynderligt…..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi jeg kan lide at dele mine oplevelser. Det ser jeg ikke et problem i, så længe det er i en eksisterende tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu slet ikke den samme positive oplevelse af hende.

Hun er tydeligvis lidt større end billederne viser, og så virkede hun som om hun hellere ville snakke end kneppe.

Nå ja hun fik også bundet et par glas vin i løbet af den tid jeg var der, så tænker at hvis det er standarden i løbet af dagen forklarer det nok meget godt hendes humør, samt dunk.

Kommer ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Jeg har nu slet ikke den samme positive oplevelse af hende.

Hun er tydeligvis lidt større end billederne viser, og så virkede hun som om hun hellere ville snakke end kneppe.

Nå ja hun fik også bundet et par glas vin i løbet af den tid jeg var der, så tænker at hvis det er standarden i løbet af dagen forklarer det nok meget godt hendes humør, samt dunk.

Kommer ikke igen

Jeg var også lidt skuffet. Hun var sød og sutter godt men ja, billederne er ikke retvisende længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sindy er tilbage i Herning. 
Er hun et besøg værd? De sidste kommentarer om misvisende billeder og for meget alkohol og mave gør, at jeg hellere vil bruge kræfter på en anden, medmindre hun har ændret sig. 
 

Beti er savnet, og ville være mit førstevalg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...