Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Zen245 skrev, for 12 timer siden:

Jeg skrev med Rita i mandags (10.4) hvor hun meddelte mig, at hun ville tage hjem til Italien. Ikke på ferie, men mere i retning af ‘sygeorlov’ uden at overskride fortrolighed, havde hun det ikke psysisk så godt. Hun havde brug for ro. Om hun kommer igen? Måske/ måske ikke 

Rita er Thai, så hjem til Italien må betyde at hun besøger sin datter der er gift Italiensk.

• 2 weeks later...
Skrevet
jensen jr. skrev, for 55 minutter siden:

Er det det kendte sted ved Føtex?

Ja.

1963676_large.jpg

• 5 weeks later...
Skrevet

Hvad søren… er Rita taget op til Græsted (ifl hendes annonce)… er der nogen som ved om hun har planer om at komme tilbage til København?

• 1 month later...
Skrevet

Højenmast, tak for din anmeldelse, kan kun give dig ret, hun er bare dejlig, frisk, godt humør, lækker krop, dejlige bryster.. kommer helt sikkert igen 

Skrevet

Jeg besøgte Rita på hendes nye adresse i Græsted. Det passe mig bedst at lave aftaler samme dag og det var lidt svært. Jeg fik indtryk af, at Rita ikke arbejder hver dag og på lidt forskellige tidspunkter - men det lykkedes til sidst. Jeg har ikke besøgt Rita før og der opstod lidt forvirring da jeg kom fordi en anden pige (der havde en svag lighed med Rita) troede, at det var hende, jeg skulle ind hos. (Hun sp i øvrigt ret godt ud, så det bliver måske et senere besøg).

Anyway, Rita ankom, misforståelsen blev rettet og alt var godt. Vi aftalte en times full service. Rita fangede meget hirtigt, at det ikke var massage-delen, der interessere mig mest, så hendes hænder gik ret hurtigt på vandring de frække steder.

efter at ci havde ligget og kysset og kæles lidt hviskede hun til mig, at hun gerne ville have, at jeg slikkede hende, hvilket jeg omgående gik i gang med. Enten er hun verdensklasse skuespiller eller ågså næd hun det voldsomt - jeg vælger at tro det sidste :). Da hun var kommet trak hun mig op til sig og hviskede “fuck me”. Og resten er så til at regne ud. 
det var en meget varm, fræk og personlig oplevelse - meget GFE og jeg elsker at hun hvisker små frække ting undervejs.

Rita var lidt mere “erotisk buttet” end jeg havde regnet med, men på en meget fast og flot måde, så det var nærmest et plus i min optik.

Stedet er OK - ikke mere, ikke mindre. Pænt og rent, men lidt små værelser og lidt klinik-agtigt, men OK. Indgangen er på Græsted Hovedgade, men signalerer massage, ikke sex, så jeg følte det ikke ubehageligt at gå ind. Jeg afprøvede ikke om der var bademuligheder. Der var en ret markant røgelsesduft i lokalerne, så hvis man skal lige hjem til familien, skal man nok lige sætte tid af til en længere gåtur for at få lugten ud af tøjet. 

Skrevet

ja hun nyder at blive slikket og gør man det godt bliver hun som beskrevet så skrub lidderlig at hun flår hun en op til en gang fuck me

• 1 month later...
Skrevet

Rita ser ud til at være forsvundet....er der nogen der ved om hun vender tilbage?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.