Hop til indhold

Episke Gry i Randers

Featured Replies

Skrevet

Efter lange overvejelser valgte jeg at bestille en tid til episk massage hos Gry i Randers.

Hun bekræftede hurtigt, og aftalen var en realitet.

Da jeg mødte op på aftalte sted tog Gry tog pænt imod mig.

Vi tog først en samtale, så hun vidste hvorfor jeg kom og så hun kunne fortælle om sin massage. Hun lod mig bl.a. vide at da det var første gang jeg var til massage hos hende havde hun endnu ikke mulighed for at kende min krops signaler 100%, derfor skulle jeg selv sige fra hvis jeg var lige ved at komme.

Herefter begyndte massagen. Jeg skulle starte med at ligge på maven, hvorefter Gry startede blidt op med en let massage bagpå, og da hun følte at jeg var klar (cirka fem minutter) bad hun vende mig om.

Herefter gik hun i gang med fronten og selvfølgelig også mit køn. Hun var god til på samme tid at lade mig slappe af i det og også samtidig opleve en meget intens følelse af velvære.

Jeg var tæt på at komme et par gange, kun en gang måtte jeg signalere – og det synes jeg faktisk var ret godt klaret eftersom vi ikke kendte hinanden på forhånd.

Da massagen nærmede sin afslutning fortalte hun mig at nu måtte jeg give efter, hvilket jeg også gjorde.
Det var den mest forløsende oplevelse jeg har haft i mange år, og jeg var på samme tid både lykkelig, fyldt med kærlighed og vildt træt. Jeg havde virkelig nydt hendes behandling og kunne godt mærke hvor dygtigt hun havde holdt mig i en nærorgasmisk oplevelse inden den endelige udløsning.

Udseende:

Gry er en pæn yngre kvinde med bløde hænder og et tiltalende væsen. Hun er rolig og hendes berøringer er enormt dejlige.

Sted:

Lille klinik, ren og pæn. Nogenlunde diskret. Man kan sagtens komme tæt på både i bil og med offentlige transportmidler.

Pris:

Hvis man søger en spiller så skal man gå et andet sted hen.

Hvis man til gengæld søger en vildt lækker oplevelse (og i mit tilfælde en længe ventet forløsning) som man kan leve på i et godt stykke tid, så er det alle pengene værd.

Det korte af det lange:

Er du klar til og interesseret i en sanselig oplevelse som rører krop og sjæl, så kan du roligt bestille en tid hos Gry!

https://www.episkm.com/kontakt-gry

Skrevet

Jeg bliver altid mistænksom, når der stort set ikke har været skrevet om episk massage her, så kommer der en negativ om en helt anden kvinde der ikke har noget med dem at gøre, kort efter kommer der 2 fine anmeldelser fra 2 nye brugere

Når det så er sagt, så har jeg besøgt konceptet flere gange og haft gode oplevelser

Skrevet
Cords skrev, for 10 minutter siden:

Jeg bliver altid mistænksom, når der stort set ikke har været skrevet om episk massage her, så kommer der en negativ om en helt anden kvinde der ikke har noget med dem at gøre, kort efter kommer der 2 fine anmeldelser fra 2 nye brugere

Når det så er sagt, så har jeg besøgt konceptet flere gange og haft gode oplevelser

Jeg kan godt forstå det virker mistænktsomt. 
Grunden til de fine anmeldelser er dog en ganske anden: jeg vil gerne bruge mere tid på at give disse fantastiske oplevelser til “mine mænd” - måske endda fuld tid hvis jeg kan, og den bedste måde at sprede budskabet på, er at få jer til at skrive pænt om mig. 
Så i sidste uge begyndte jeg at spørge dem der roste mig ekstra meget på mail efterfølgende, om ikke de ville smide et skriv herind også. Derfor ser I nu nogle oprigtige beskrivelser fra dem der har oplevet dette. 

Den dårlige anmeldelse fra Assenstoft eller hvor det var fra, er ikke en af mine kollegaer fra Episk Massage. 

Kærlig hilsen, Gry

Skrevet
Episkegry skrev, for 15 timer siden:

Grunden til de fine anmeldelser er dog en ganske anden: jeg vil gerne bruge mere tid på at give disse fantastiske oplevelser til “mine mænd” - måske endda fuld tid hvis jeg kan, og den bedste måde at sprede budskabet på, er at få jer til at skrive pænt om mig. 
Så i sidste uge begyndte jeg at spørge dem der roste mig ekstra meget på mail efterfølgende, om ikke de ville smide et skriv herind også. Derfor ser I nu nogle oprigtige beskrivelser fra dem der har oplevet dette. 

Den dårlige anmeldelse fra Assenstoft eller hvor det var fra, er ikke en af mine kollegaer fra Episk Massage. 

Kærlig hilsen, Gry

Det virker mildest talt meget mistænksomt… Din og  Croozios profil er oprettet samtidigt og dit første svar er i Croozios tråd…

:blink:<_<

Skrevet
Episkegry skrev, for 18 timer siden:

Kærlig hilsen, Gry

Jeg har været med her længe, og jeg melder mig gerne frivilligt hvis du vil vise dine evner på mig 

Skrevet
lpoh skrev, for 12 timer siden:

Jeg har været med her længe, og jeg melder mig gerne frivilligt hvis du vil vise dine evner på mig 

Jeg foretrækker at blive betalt for min tid og mine evner. 

Skrevet

Jeg kender ikke Gry.

Derimod har jeg et godt kendskab til episk massage gennem seks år - først med Episke Mai i Randers og siden Episke Anna i Holbæk.

Episk massage udføres med ganske særlige "greb", mens det er forskelligt, hvad de enkelte massører tilbyder ud over det. Fælles for alle er, at de er påklædte under hele sessionen. Enhver massør tilknyttet konceptet findes endvidere på episkm.com, hvor det fremgår, hvad den enkelte tilbyder. Først og sidst skal man anerkende, at en episk massør ikke er en glædespige. Hun er snarere en terapeut, der vil lære dig en anden orgasme end en udløsning.

Der er såmænd ikke så meget fikumdik.

Skrevet
Episkegry skrev, for 11 timer siden:

Jeg foretrækker at blive betalt for min tid og mine evner. 

Det kan jeg da sagtens forstå, men når anmeldelser dukker op fra ukendte samtidig med at man selv opretter en profil MÅ man altså kunne tænke sit..

Og så var det jeg meldte mig frivilligt :)

Skrevet
lpoh skrev, for 1 time siden:

Det kan jeg da sagtens forstå, men når anmeldelser dukker op fra ukendte samtidig med at man selv opretter en profil MÅ man altså kunne tænke sit..

Og så var det jeg meldte mig frivilligt :)

Du må tænke hvad du vil, og det er i orden at tænke kritisk. Der kan ikke sås tvivl om mine evner, for jeg ved jeg er god til mit job, og i stedet for selv at sige det, har jeg fået andre til at skrive om deres oplevelser. De skal i min optik være velkommen til det, og især fordi de opretter en profil herinde KUN for at anmelde en god oplevelse. Det er jeg meget taknemmelig for.
Jeg kan med god samvittighed sige at det er rigtige anmeldelser af mig og mine behandlinger, og dem der er nysgerrige på konceptet, er velkommen til at booke en tid hos mig eller mine kollegaer.

God dag

/Gry

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har tidligere besøgt Mai fra Episk. Hun havde et, for mig, diskret sted lidt indenfor Randers, tæt på motorvejen.

Har Gry samme sted, hvis ikke, er det tæt på motorvejen?

Vest 

• 3 weeks later...
Skrevet
vestnudisten skrev, den 14.3.2023 at 09:36:

Jeg har tidligere besøgt Mai fra Episk. Hun havde et, for mig, diskret sted lidt indenfor Randers, tæt på motorvejen.

Har Gry samme sted, hvis ikke, er det tæt på motorvejen?

Vest 

Det er ikke samme sted. Det er tættere på centrum i Randers C, men stadig nemt at komme til + gratis parkering. 

• 1 month later...
Skrevet
oros skrev, den 1.3.2023 at 23:06:

Jeg kender ikke Gry.

Derimod har jeg et godt kendskab til episk massage gennem seks år - først med Episke Mai i Randers og siden Episke Anna i Holbæk.

Episk massage udføres med ganske særlige "greb", mens det er forskelligt, hvad de enkelte massører tilbyder ud over det. Fælles for alle er, at de er påklædte under hele sessionen. Enhver massør tilknyttet konceptet findes endvidere på episkm.com, hvor det fremgår, hvad den enkelte tilbyder. Først og sidst skal man anerkende, at en episk massør ikke er en glædespige. Hun er snarere en terapeut, der vil lære dig en anden orgasme end en udløsning.

Der er såmænd ikke så meget fikumdik.

Hvordan var din oplevelse hos Anna i Holbæk? Nu er jeg blevet nysgerrig på det her

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.