Pr1nt 45 Skrevet 28. Februar, 2023 (edited) Hej venner Jeg vil gerne prøve sex og strap-on sammen med en GP og er nysgerrig efter, hvad I anbefaler rækkefølgen er? Fx hvis jeg køber 1 time med 1 udløsning. Har man så sex med GP først og slutter af med at modtage strap-on? Eller modtager man strap-on først som opvarmning og så går man over til sex med GP bagefter? Jeg er med på man selvfølgelig kan begge dele, men er nysgerrig på, hvad I vil anbefale til ens første gang? Redigeret 28. Februar, 2023 af Pr1nt Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 28. Februar, 2023 Det handler også om, hvor lang tid du har. Personligt foretrækker jeg strapon til sidst, når du selv er blevet godt og grundigt tændt. Vil klart anbefale at du kontakter Lena eller Jessica Serrano - så er du i gode hænder. De er begge på ferie pt., men kommer nok snart tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 184 Skrevet 28. Februar, 2023 Personligt ville jeg vælge strapon først, men det er mest fordi at jeg taber lystens når jeg er kommet. Så hvis vi starter med sex, så når vi ikke til strapon delen udfordringen kan være at, man kan miste sin rejsning hvis man bliver taget med en for stor strapon. at blive fyldt godt ud er en af mine præferencer, så det ville konflikte lidt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pr1nt 45 Skrevet 28. Februar, 2023 (edited) Super gode input. Det var lige hvad jeg håbede på. Jeg tror at jeg hælder til at prøve strap-on først og så slutte af med sex. For det var en god pointe med ikke at risikere at skyde kanonen af under sex inden man overhovedet når til strap-on delen. Tak for tips til gode GPer også. Jeg kan se at den sindsygt sexede Alexa er tilbage i DK og snart rammer Jylland. Og jeg tænker hun bliver den første GP jeg besøger 2 gange og hvorfor så ikke prøve strap også Redigeret 28. Februar, 2023 af Pr1nt Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 28. Februar, 2023 @Pr1nt Du skal helt sikkert mærke efter inden i dig selv Jeg vil også foreslå dig at starte med det anale også ende med sex En endnu vigtigere ting Som ny er det godt hvis du har mulighed for selv at vælge størrelsen Stort er ikke altid bedst Slet ikke som nybegynder. Husk også lige at skylle din tarm ud inden besøg. Så slipper du for nogle “ pinlige “ oplevelser 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PiaV 156 Skrevet 28. Februar, 2023 Pr1nt skrev, for 9 timer siden: Hej venner Jeg vil gerne prøve sex og strap-on sammen med en GP og er nysgerrig efter, hvad I anbefaler rækkefølgen er? Fx hvis jeg køber 1 time med 1 udløsning. Har man så sex med GP først og slutter af med at modtage strap-on? Eller modtager man strap-on først som opvarmning og så går man over til sex med GP bagefter? Jeg er med på man selvfølgelig kan begge dele, men er nysgerrig på, hvad I vil anbefale til ens første gang? Jeg vil helt klart anbefale du får det først. Det er hvad de fleste vælger hos mig I hvert fald. Knus Pia 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg