Hop til indhold
iznogood

Maise - Fantastisk sex udenfor kategori

Recommended Posts

Jeg har nu mødt Maise fra Mon-cherie i to sammenhænge. 1. gang til hendes eget gb i september og senest igår til MC julesexparty.

Jeg har begge gange med det samme oplevet at vi "klikker" rigtig godt og har super god "kemi".

Lad mig slå fast med det samme: Det er noget af det mest utrolige, altomfattende, liderlige, frække, intense og mindblowing sex jeg har oplevet i det hele taget og uden sammenligning med profesionelle kvinder.

Maise er en utrolig smuk og meget positiv, smilende og inteligent kvinde, der tydeligt elsker sex og står ved sin sexualitet. Det jeg synes der er i særklasse fantastisk ved hende er at du ikke er i tvivl om, at hun er liderlig og tændt og jeg synes hun giver rigtig meget af sig selv.

Hun tænder på at manden er dominerende og opfordrede mig yderst diskret til at dominere hende både verbalt og fysisk.

Jeg sad eller lige og sundede mig efter to omgange med de smukke gudinder, da Maise kom ind og på den mest feminine måde indsmigrede sig hos mig. og tak for det. Det endte som nævnt med den mest fantastiske omgang, hvor i kort kan nævnes tungekys, gensidige fransk, smæk og en tur over knæet der gav flotte røde balder, derefter noget af det vildelste gennemknepning i utallige positioner og steder som jeg har været med til. Ubeskriveligt.

Hun er simpelthen udenfor kategori.

og jeg er solgt.

God vind til alle

Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal også have ros for de rigtige fede billeder Maise.

Sexede og frække uden at være vulgære. Og så giver de lyst til nærmere udforskning ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hun er enestående :-P  super super fraek og dejlig. Jeg har truffet hende 2 ganger og det vil blive flere -  mange flere... Föler mig allerede afhaengig

knus Maise hvis du laeser her

Leif fra Sverige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mødte også Maise første gang til gb i September, fantastisk aften B) . Jeg mærkede straks at den tøs kunne noget med munden (andet end at snakke :twisted: ).

Så det var med stor glæde at jeg så hun kom til Odense, så jeg kunne få hende på to mands hånd. Og waw for en omgang. Glæder mig allerede til på Torsdag, så skal vi have en tur igen.

Kan kun tilslutte mig de andre beskrivelser, som står her, og så er det ikke engang nok med roser. Denne pige er fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er et link til hendes billeder: http://www.mon-cherie.dk/showprofile.asp?profile=962 :)

Flere billeder her

http://www.skibhuspigerne.dk/Maise.htm

http://www.haderuppigerne.dk/page25.html

http://www.70210026.dk/maise.htm

Hun er dog ikke i Haderuppigerne og Pussy Galores pigeoversigter længere så hun arbejder nok ikke der mere.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var jeg heldig igen  -  superfedt möde idag med den skönne

Önsker jeg kunne beskrive, men det lader sig ikke göres med min begraensede dansk

Rekommenderer alle at laese det iznogood/Peter skriver (Dec 06), det daekker det hele og kan nok ikke göres bedre :cool:

De mere intime detaljerne kan jeg jo altid ta direkt med Maise på PM :-P

Leif fra Sverige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Giver hun ægte superfransk eller er det den der med gummi på toppen?? Hvis ikke kan hun desværre ikke svinge sig helt op på toppen efter min mening!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gameguy

Skulle lige til at skrive, at superfransk ikke var så farligt endda, men besluttede mig så i stedet for at finde noget statistik om emnet.

Der findes ikke så meget data om STD [sexual Transmitted Deseases] ved oral sex.

Tal omkring bare back samleje [dvs uden kondom]

Fra Kvinde til Mand hvor kvinden er inficeret

Gonore: 20 pct. risiko

Fra Mand til Kvinde

Gonore: 50 pct. risiko

Det kræver at sygdommen er aktiv for at smitte! Samleje uden er hermed udelukket - risikoen er for stor må man konstatere!

Omkring oral er der ikke datamateriale nok, men risikoen er mindre end ved samleje siges det. Omkring 2 pct. af UK prostituerede har en ikke generende/aktiv hals infektion med Gonore.

Klamydia [bakterie infektion], Herpes [bakterie Infektion], HPV [Kønsvorter Virus],Hepatitis B [Virus] og Syfilis [bakterie Infektion] er andre dårligdomme som kan opstå ved oral!

Noget af en cocktail og selv om risikoen er lille og behandlingsmulighederne gode, kan man godt forstå at mange piger fravælger SF. Hepatitis B burde alle massagepiger være vaccineret imod, så den kan så udelukkes. Syfilis optræder som følge af oralsex i 14 pct. af tilfældende. Da risikoen for Syfilis er 30 - 50 pct. ved ubeskyttet samleje hvor den ene har Syfillis vil 14 pct af disse tilfælde give infektion ved SF = 3 - 7,5 pct. risiko. Da antallet af personer med syfilis i Danmark kun er ca. 350 per år, er sandsynligheden for Syfilis ved SF ekstrem lav og kan udelukkes.

HIV risikoen er dog ultra lav og dermed ikke i spil!

Tilbage er Herpes, Klamydia og HPV

Vel relativt harmløse

Konklusion: Ikke så farligt endda med SF - frem med grenen drenge!!

Undskyld provokationen til de nok mest danske piger som stadigvæk leger med et kondom på toppen. En god omgang gennemslik af bollerne er dog heller ikke så ringe endda og kan vel kompenscere lidt! :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...