Mirin 11 Skrevet 26. Februar, 2023 Hej. Er der nogle, som har prøvet en Tantra massage som disse steder her? Hvis du har andre anbefalinger vil jeg gerne høre dem https://tantra-temple.com/da/ https://www.soulbliss.dk/ Hvordan var din oplevelse? Vi enige om det er uden happy ending ikke? Håber i har haft en super weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Februar, 2023 Soulbliss kender jeg ikke. Tantra templets massager har ikke alverden med tantra at gøre. Tantra Templet er blot Natha Yogas pengemaskine. Men der er flotte unge piger i bordeaux tangas som smyger sig rundt på din krop og totalt ignorere at du også har en lingam. Jeg vil anbefale dig at Google Natha og så Google videre på de personnavne der dukker op. Sjælland er en udørken mht tantra massage hvor hele kroppen integreres. Man behandler, masserer på briks, påklædt massør, healing, komme ned i kroppen og al det hejs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 243 Skrevet 26. Februar, 2023 Jeg kan anbefale her www.tvilsted.dk Birgitte er dygtig og skøn holder til i Køge. Du kan været sikker på det er rigtig tantra og ikke og erotik massage eller B2B massage som en del udlandske piger snyder med. Der findes flere forskellige tantra massage typer, undersøge, om den tantra massør der tiltaler dig, om hindes tantra massage er noget for dig. Ord happyending svinger ikke i tantra verden. Her får du noget meget bedre, nemlig lingam massage. i tantra verden hedder penis lingam. Nogle få tantra massør lader det op til lingam om den vil komme i den alm forløsning, men de fleste steder handler tantra om en indvendig forløsning, hvor du spare engerier op. Sæt dig ind i det, hvis det har en betydning for dig. Nogle tantra massør er nøgen under massagen, andre ikke, har det en betydning for dig under søge det. Ang. Tantra Temple . jeg har ikke været der, men stedet er på min ønske liste. Soulbliss kender jeg intet til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 243 Skrevet 26. Februar, 2023 Læs her hvad tvilsted.dk skriver om Lingam og tantra massage hinde måde at tilbyde og beskrive det https://www.tvilsted.dk/yoni-lingam og https://www.tvilsted.dk/tantramassage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Februar, 2023 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 3 minutter siden: men de fleste steder handler tantra om en indvendig forløsning, hvor du spare engerier op. Det er ikke helt korrekt. Der er mange der forefægter dette, fordi de mener der distancerer dem fra noget erotisk. Men tantra er erotik, bla. Jyske Coco Erotik massør skrev, for 5 minutter siden: Sæt dig ind i det, hvis det har en betydning for dig Nemlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 243 Skrevet 26. Februar, 2023 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Der er mange der forefægter dette, fordi de mener der distancerer dem fra noget erotisk. Men tantra er erotik, bla. Ja også en måde at beskrive det. Jeg synes Tantra er den mest blideste og intern massage og enlig i det er erotik massage, samtidig kan den også været en behandling hjælp for nogle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Februar, 2023 Jyske Coco Erotik massør skrev, 1 time siden: Jeg synes Tantra er den mest blideste og intern massage og enlig i det er erotik massage, samtidig kan den også været en behandling hjælp for nogle. Jo, men det er så uendeligt meget andet og mere. Det er jo ikke en massage, som de fleste forstår en massage. Der fikses ingen myoser. Det er en lang berøringsproces som langsomt åbner din krop, gør den til én stor erogen zone. Du oplever at din krop responderer på den mindste berøring af at en hvilken som helst del af din krop. Jeg har oplevet fantastiske reflekser da min massør kærligt og indfølende berørte min læg. Du opdager undervejs at der er områder at din krop, som rent faktisk sender signaler til din hjerne, som giver dig velvære - ikke nødvendigvis af erotisk art. Det er noget der ikke rigtigt kan beskrives, kun opleves. Desværre er begrebet skamredet af platugler med mange forskellige motiver, og totalt manglende viden om emnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 26. Februar, 2023 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Jo, men det er så uendeligt meget andet og mere. Det er jo ikke en massage, som de fleste forstår en massage. Der fikses ingen myoser. Det er en lang berøringsproces som langsomt åbner din krop, gør den til én stor erogen zone. Du oplever at din krop responderer på den mindste berøring af at en hvilken som helst del af din krop. Jeg har oplevet fantastiske reflekser da min massør kærligt og indfølende berørte min læg. Du opdager undervejs at der er områder at din krop, som rent faktisk sender signaler til din hjerne, som giver dig velvære - ikke nødvendigvis af erotisk art. Det er noget der ikke rigtigt kan beskrives, kun opleves. Desværre er begrebet skamredet af platugler med mange forskellige motiver, og totalt manglende viden om emnet. Jeg er helt enig. Desværre bruges tantramassage i det fleste tilfælde om noget som intet har med tantra at gøre. jeg har selv ledt adskillige gange efter rigtig tantra og er heldigvis også lykkedes med at finde det rette sted for mig. Det betyder utroligt meget hvordan man matcher med ens massør og er man heldig er det en rejse i ens egen krop som kan fremkalde alverdens reaktioner både fysisk og mentalt og for mit vedkommende også nogle utroligt stærke indre orgasmer som jeg aldrig har oplevet ved alm sex eller erotisk massage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
victora 27 Skrevet 6. Oktober, 2024 soul bliss prøvede jeg et par gange for mange år siden, da mai Britt holdt til på Vesterbrogade tæt på Rådhuspladsen. Maj Britt er sød og dygtig. Hun har trusser på under massagen - jeg husker ikke hvor meget der blev gjort ud af lingam - vist ikke det store Tantra-templet har jeg lidt blandede erfaringer med. Ja, de unge er unge og jeg foretrækker klart modne. De har trusser på under massagen, og der er ikke meget lingam dér. Har booket en tid hos Birgitte Tvilsted i november - er spændt på dette møde. Prisen er noget pebret, synes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg