Guest Fatman Skrevet 6. December, 2013 Har idag besøgt sondoks Weelness for at se hvad hun kunne tilbyde. Forretningen er pæn og rent over alt og hun virker meget sød. Bestilte 1 time Thaimassage og blev vist om til et rum med forhæng hvor der var 2 madrasser på gulvet. Hun hentede en dragt (bukser og trøje) som hun bad mig tage på. Hun gav massage udenpå tøjet og der var ingen hentydning til andet. Hun giver en rigtig god massage og det var en ren fornøjelse at blive masseret af hende. Men hvis man vil have mere, tror jeg at man skal gå et andet sted hen. Massagen var god og lidt hård. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3613 Skrevet 6. December, 2013 Tak for det, så kan jeg spare mig turen Jeg hørte om den igår og var nysgerrig på hvad de tilbød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 224 Skrevet 6. December, 2013 Tak fordi du gad at besøge stedet. Nu behøver jeg ikke komme der da jeg fortrækker massage uden tøj på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg