Hop til indhold

Recommended Posts

latex skrev, for 17 minutter siden:

Sikken en omtale hun har fået. Nogen der ved, om der er lidt extra og købe ved hende? Hj eller bj :smile:

Du kan ca. få alt på en god dag;-) billederne er nok +10år mindst...

Redigeret af Møffe
glemte noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
latex skrev, for 17 timer siden:

Nå så nøjes jeg nok, med et hj.:-(;-)

Det vil du nok fortryde ;-) 

Jeg har hygget mig med hende rigtig, rigtig mange gange de sidste 10 år...og hun er for mig altid det sikre kort. Ja hun er 60+, men det ses ikke. Elsker når hun laver rottehaler....som at kneppe en fræk skolepige.

Ved dog ikke om hun sexer med andre end gamle faste kunder mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 10 timer siden:

Det vil du nok fortryde ;-) 

Jeg har hygget mig med hende rigtig, rigtig mange gange de sidste 10 år...og hun er for mig altid det sikre kort. Ja hun er 60+, men det ses ikke. Elsker når hun laver rottehaler....som at kneppe en fræk skolepige.

Ved dog ikke om hun sexer med andre end gamle faste kunder mere.

Fik tilbuddet om fuldpakke i 2022, så må være noget nyt, hvis hun er stoppet med det. Var ved første besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardWorker skrev, for 14 timer siden:

Fik tilbuddet om fuldpakke i 2022, så må være noget nyt, hvis hun er stoppet med det. Var ved første besøg. 

Hun fortalte en gang for nogle år siden at hun var stoppet med sex, undtaget gamle faste kunder. Men det kan hun jo tydeligvis sagtens ha' lavet om på..

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, den 24.2.2023 at 01:24:

Er der nogen der kan hjælpe med lidt info om denne kvinde og lokalitet ?

Kvinden kender jeg ikke, men lokaliteten er vestergade 9st, skriver hun i sin annonce.

og det er første gade til venstre, lige efter broen over havnen, når du kører ind i byen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er fra Nyborgvej 22, har ikke selv haft fornøjelsen af hende men har set hende en enkelt gang da jeg var på besøg på overståede adresse hos en anden dame. 

Har skrevet til hende før mens hun har været i Kerteminde og hun tilbyder hele pakken, eller det gjorde hun i det mindste til mig, syns dog det var lidt i den dyre ende i forhold til hende i Munkebo så endte der i stedet for da hun også tilbød analt. 

Tror jeg har slettet samtalen så kan ikke skrive havd hun tilbød til hvad priser men hvis hun ikke driver det på annoncen så bare skriv til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
VildeViking skrev, for 9 timer siden:

Billederne er fra Nyborgvej 22, har ikke selv haft fornøjelsen af hende men har set hende en enkelt gang da jeg var på besøg på overståede adresse hos en anden dame. 

Har skrevet til hende før mens hun har været i Kerteminde og hun tilbyder hele pakken, eller det gjorde hun i det mindste til mig, syns dog det var lidt i den dyre ende i forhold til hende i Munkebo så endte der i stedet for da hun også tilbød analt. 

Tror jeg har slettet samtalen så kan ikke skrive havd hun tilbød til hvad priser men hvis hun ikke driver det på annoncen så bare skriv til hende.

ok men hvem i munkebo byder analt !!!  det lyder sgu lidt spændende

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 7 timer siden:

ok men hvem i munkebo byder analt !!!  det lyder sgu lidt spændende

Skal se om jeg kan finde hendes annonce igen, hun skriver nemlig ikke Munkebo men at hun arbejder uden for Odense, hun er en meget fræk type og kan klart lide at go til den når det er hele pakken...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre kan jeg ikke se hendes annonce i øjeblikket hun er måske på ferie eller holder en pause... Jeg skriver igen hvis jeg ser hendes annonce oppe igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
VildeViking skrev, for 7 timer siden:

Det er hende her jeg tænker på, ved ikke om linket virker hele tiden eller om det kommer og går... 

https://annoncelight.dk/showad/319472

Det kommer og går.....Men en "hende" er det absolut ikke. Jeg har besøgt vedkommende for lang tid siden....stemmen kan let forveksles med Bjarne Corydon :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 29.3.2023 at 10:00:

Det kommer og går.....Men en "hende" er det absolut ikke. Jeg har besøgt vedkommende for lang tid siden....stemmen kan let forveksles med Bjarne Corydon :wacko:

Så er det ikke den samme vi snakker om for hun er klart en hende, stemme er kvindelig og med mindre der er sket noget magisk for neden så er hun altså født med en naturlig vagina.

Så jeg vil være meget overrasket hvis hun engang har været en mand. Men hvis det er tilfældet så fair play til hende, så har jeg da også fået prøvet at stikke dilleren i en konverteret og nydt det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
blackdot skrev, den 5.4.2023 at 14:18:

har været der, og hun er en ombygget!!

 

Jeg trækker mine ord i mig igen, har været et stykke tid siden og jeg må indrømme at jeg var kommet til at tænke på en helt anden dame. Var forbi for nylig og hende her har jeg aldrig været mellem benene på og hun har aldrig været interesseret i at blive tilfredsstillet selv, med mindre det har noget med en finger i anus at gøre. Og når jeg kigger på hendes ansigt så kan man også se at der er maskuline træk.

Så jo i har sku nok ret, det er en der er blevet bygget om.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 10.4.2023 at 16:04:

Måske vi lige skulle få tråden på ret køl igen......

Se overskrift....

Nu er det sådan set også i relation til massage i Kerteminde, vi snakkede om at der også var massage i munkebo til en anden pris end Kerteminde, der er tæt på og så gik snakken over i at hende der tilbyder massage i munkebo nok originalt var en han.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...