6enjoy 30 Skrevet 22. Februar, 2023 Prøvede et besøg her https://annoncelight.dk/showad/361305 Må sige det var en skøn oplevelse, bare at pigen er opmærksom og holder blikket rettet mod sine hænder og ikke loftet er ret unikt i dag. Der er jævnligt øjenkontakt og hun gør det godt på alle måder, man føler sig virkelig velkommen. Et sted jeg skal besøge igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungaalborg666 1 Skrevet 22. Februar, 2023 Besøgt du hende i dag? Og hvor holder hun til i Aalborg? Hun skriver både Nørresundby og Aalborg C på opslaget… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6enjoy 30 Skrevet 22. Februar, 2023 ungaalborg666 skrev, for 27 minutter siden: Besøgt du hende i dag? Og hvor holder hun til i Aalborg? Hun skriver både Nørresundby og Aalborg C på opslaget… Nej, den anden dag. Men syntes bare hun fortjener en tommel op. Hun er bare så reel, og så gør hun det godt. Ved broen i Nørre sundby. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milfm4n 0 Skrevet 22. Februar, 2023 Har overvejet at besøge hende, var massagen også i top? (Tænker du fik fp) Leder efter en der ser godt ud, men også kan levere forarbejdet, er godt nok blevet skuffet mine 2 sidste gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6enjoy 30 Skrevet 23. Februar, 2023 Milfm4n skrev, for 13 timer siden: Har overvejet at besøge hende, var massagen også i top? (Tænker du fik fp) Leder efter en der ser godt ud, men også kan levere forarbejdet, er godt nok blevet skuffet mine 2 sidste gange. Det jeg bestilte var alm massage(lingham) med bj, men som sagt er hun frisk og nå ja, så kan man jo ikke sige nej. Jeg har den fornemmelse at hun gør hvad hun kan for at gøre dig glad. Jeg var mere end tilfreds da jeg gik 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewBear 73 Skrevet 27. Februar, 2023 Er hun behåret downstairs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Theoneandonly 2 Skrevet 9. Marts, 2023 Lady Zara... JEg besøgte hende i Frederikshavn. Meget positiv oplevelse. Fik fp 1 time. Hun er meget godt skruet sammen selvom det er silikone patter. Fik hende til at stå og hoppe så jeg rigtig kunne nyde at de bouncede op og ned. Hun er hellere ikke bange for selv at lege med dem. Hun fik lidt finger og vi slikkede hinanden.... Så var hun... Eller så var jeg hvertfald klar. Lidt utraditionelt startede vi på en spisebordsstol og rykkede derefter ud på køkkenbordet efter lidt protester. Jeg lovede jeg skulle nok være stille. Men hun endte da med at larme mere end mig. Jeg blev færdig og smed mig ind på sengen. Hun joined og hun ville have mere. Hun fik pustet liv i dyret igen og red så kasserne bouncede igen. Skal helt sikkert finde hende igen. Hun er stadig i Frederikshavn så jeg må smutte.... Btw... Glat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovogstrand 4 Skrevet 9. Marts, 2023 Har hun lejlighed i Frederikshavn ? Og er det diskret adgang ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Theoneandonly 2 Skrevet 10. Marts, 2023 Ja hun har lejlighed i Frederikshavn. Rimelig diskret. Sidegade til Søndergade. Jeg var ikke så bekymret hvertfald. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 216 Skrevet 28. Marts, 2023 Theoneandonly skrev, den 9.3.2023 at 09:30: Lady Zara... JEg besøgte hende i Frederikshavn. Meget positiv oplevelse. Fik fp 1 time. Hun er meget godt skruet sammen selvom det er silikone patter. Fik hende til at stå og hoppe så jeg rigtig kunne nyde at de bouncede op og ned. Hun er hellere ikke bange for selv at lege med dem. Hun fik lidt finger og vi slikkede hinanden.... Så var hun... Eller så var jeg hvertfald klar. Lidt utraditionelt startede vi på en spisebordsstol og rykkede derefter ud på køkkenbordet efter lidt protester. Jeg lovede jeg skulle nok være stille. Men hun endte da med at larme mere end mig. Jeg blev færdig og smed mig ind på sengen. Hun joined og hun ville have mere. Hun fik pustet liv i dyret igen og red så kasserne bouncede igen. Skal helt sikkert finde hende igen. Hun er stadig i Frederikshavn så jeg må smutte.... Btw... Glat Det lyder lækkert. Hvad måtte du give for en time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg