Otte 108 Skrevet 21. Februar, 2023 https://annoncelight.dk/showad/339094 Hvis du leder efter en dårlig oplevelse, så er her chancen Hun skriver godt nok det er massage og ikke sex Hun har ikke begreb og hverken massage eller sex, totalt dårlig oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemongrass Lingam 162 Skrevet 21. Februar, 2023 (edited) Jeg vil gerne lige gøre opmærksom på hvad jeg tror jeg ved. Jeg kan tage fejl. Den kæde af Lingam massage klinikker der hedder Episk Massage (episkm.com) ser ikke ud til at være associeret til kvinden Molly som du har oplevet @Otte At hun KALDER hvad hun gør for Episk massage, er som jeg ser det lidt et grænsetilfælde af at (mis)bruge et brand. Lidt ligesom den dér pølsevogn der ikke måtte hedde McDonald's for år tilbage. Hvis hun ER en del af Episkm.com "burger-kæden" altså Lingam massage konceptet der er landsdækkende og OGSÅ har et sted i Randers, og jeg tager fejl, så beklager jeg dybt. På episkm.com er der i Randers listet Gry på 34 år og Anders på 44 år som massører at vælge imellem. Ingen Molly. Men... det kan være siden ikke er opdateret. Det aner jeg jo ikke. Synes bare det virker lidt skummelt. Jeg skriver her fordi jeg er aktiv bruger af Eroguide, og selv ville selv være relativt knotten hvis nogen kopierede mit "brand" og skrev en annonce hvor nogen beskrev sin service som "Lemongrass Lingam massage" 7 gange i deres annoncetekst. De gange det er sket for mig har jeg kontaktet Annoncelight.dk og de har prompte fjernet kopi-teksten og givet annoncøren en advarsel - hver gang. Men læser man ikke jævnligt eller grundigt med herinde, lægger man måske ikke mærke til når man bliver kopieret. Jeg har intet at tilføje i forhold til resten. Synes bare det er liiiiiige lidt rigeligt copycat-agtigt at markedsføre sig med et navn der er etableret i branchen, hvis man ikke er associeret. Det lader til for mig når jeg læser hendes annonce at hun blot er selvstændig Lingam massør. Men jeg kan tage fejl. Så vidt jeg ved er episkm.com ikke aktive her på Eroguide, da de ikke bifalder tonen på stedet, så jeg ved ikke om de kan svare for sig selv herinde. For dem der tror jeg skriver for at reklamere for mig selv kan jeg fortælle at jeg altid er fuldt booket et par uger frem, og mangler ingenlunde flere folk i butikken. Tværtom uddanner jeg gratis nye rekrutter, så jeg kan henvise til andre selvstændige kolleger så der er et alternativ til "klinik-kæderne". I bedste mening som altid, Eva PS: Jeg tagger lige @EpiskM for det tilfælde at Eroguide medlemmet faktisk ER "the real Slim Shady" som så kan "please stand up" for sig selv hvis der er ugler i mosen her. Eller navngive Molly som en del af deres flok. Redigeret 21. Februar, 2023 af Lemongrass Lingam 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 22. Februar, 2023 (edited) Lemongrass Lingam skrev, for 3 timer siden: Lidt ligesom den dér pølsevogn der ikke måtte hedde McDonald's for år tilbage Kære Eva. Jeg troede aldrig at det skulle ske men du husker forkert, han kaldet pølsevognen for McAllan hvilket han i øvrigt har højesterets ord for at han må, McDonald's tabte 5 - 0 i retten og måtte betale en erstatning på 40.000 kr til pølsemanden Allan Pedersen / Mac Allan Bjerrum Pedersen. https://www.berlingske.dk/samfund/den-fortsatte-historie-om-mcdonalds-og-mac-allan Venlig hilsen lille_peter Redigeret 22. Februar, 2023 af lille_peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 22. Februar, 2023 @Lemongrass LingamDu har helt ret, hun er ikke en del af “burgerkæden”, hun har nok brugt associationen, i håb om omsætning Jeg har besøgt kæden, man kan diskutere værdien, men de fleste af de piger kan dog give en god oplevelse vh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 22. Februar, 2023 Jeg har besøgt alle 3!! 3?, Episk massage i Randers, som på 1 adresse var Randers, men senere var lige så meget Randers, som Albertslund er København En god oplevelse, tror hun hed Mai fra Episk massage Og så hende der er skrevet om her af TS, en utrolig dårlig oplevelse Og lang tid før de 2 første, kaldte hun sig Birgitte?, husker det ikke, men det var i stolen på Frederiksberg, til det der vel dengang var byens bedste blowjob 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 496 Skrevet 22. Februar, 2023 Citat Jeg vil gerne lige gøre opmærksom på hvad jeg tror jeg ved. Jeg kan tage fejl. Den kæde af Lingam massage klinikker der hedder Episk Massage (episkm.com) ser ikke ud til at være associeret til kvinden Molly som du har oplevet @Otte Du har fuldstændig ret Lemon Grass. Sådan ser en annonce fra Episk Massage ud: https://annoncelight.dk/showad/293554 Enten pynter Molly sig med lånte fjer, eller også er hun stoppet hos episkm.com 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 22. Februar, 2023 Hvis hun er stoppet, så forstår jeg det godt, hun har ikke lige fået fat i princippet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemongrass Lingam 162 Skrevet 22. Februar, 2023 (edited) @Cords Blowjobs og Lingam massage er lige så sammenligneligt som Franske hotdogs og højt belagt Smørrebrød vil jeg mene Men derfor kan man jo sagtens ha' solgt franske hotdogs i 00'erne og 10'erne men i mellemtiden have opgraderet sig selv til Smørrebrødsjomfru i 20'erne Nu handler tråden her om Molly og Episkm og ikke om mig... så hvis jeg lover dig lige at hilse "Birgitte" fra dig, kan vi så få næsen tilbage i sporet før jeg ENDNU en gang får skudt i skoene at jeg ikke er hjælpsom men bare selvpromoverende som bare pokker? Hokus pokus - Molly i Fokus Kh. Eva Redigeret 22. Februar, 2023 af Lemongrass Lingam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DanishMember 49 Skrevet 22. Februar, 2023 Ikke for at afspore debatten, men alt er tilsyneladende klarlagt i forhold til massagen i Assentoft og der vil jeg ikke køre til. Overvejer noget andet. Er der en som kan give feedback på massagen i Hald, nord for Randers hos “Isabella Karlsen”? Ikke aktiv annonce i øjeblikket, så kan desværre ikke ligge et link. En to timers session til 2.000kr, hvor der af og til er 15% og 25% begynderrabat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 153 Skrevet 23. Februar, 2023 DanishMember skrev, for 18 timer siden: Er der en som kan give feedback på massagen i Hald, nord for Randers hos “Isabella Karlsen”? Nøgen b2b, også lingam, ingen udløsning. Synes det er voldsom pris, også efter rabat. Sød og pæn slank dame, alder er i fyrrerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 905 Skrevet 23. Februar, 2023 Lemongrass Lingam skrev, den 21.2.2023 at 23:26: PS: Jeg tagger lige @EpiskM for det tilfælde at Eroguide medlemmet faktisk ER "the real Slim Shady" som så kan "please stand up" for sig selv hvis der er ugler i mosen her. Eller navngive Molly som en del af deres flok. De har svaret på præcis den annonce fra Molly: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg