Hop til indhold
Mr_T

Heppekorstråd af den skønne Eva

Recommended Posts

Godmorgen alle i skønne kvinder og frække fyre.

Synes det var på tide, at er blev oprettet en helt egen heppekorstråd, hvor jeg egentligt bare vil kaste min åbenlyse beundring af @Eva Nadine til skue.

Du er altid sjov, underholdende, belærende, undervisende og for mig, er de tråde, hvor jeg kan se du har svaret (man kan se din skønne røv) de første jeg kaster mig over.

TAK fordi du tager dig af nye, kommer med råd til de gamle, smider om dig med links, der uddyber. TAK for alle dine meget personlige historier. TAK for du altid kan belyse den anden side af betalingspigebolleSexDelen, som jeg ikke kender en fis til, TAK fordi du nærmest egenhændigt har taget dig af alt fra manglende potens, betaling af AL, nedbringelse af inflation, støtte til IKEA m.m.

Jeg KNUS-elsker din måde at være på og skrive på. Udgiv så den bog. :wub:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig og vil da benytte lejligheden til at takke, Eva har bestemt skrevet en del jeg fandt brugbart <3 Jeg håber jeg en dag, får mulighed for at møde hende:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Altså jeg har sagt "Eva for president" men hun vil ikke :lol:

Trumps uofficielle valgsprog var jo "Grab them by the pussy"... Så kan godt forstå Eva ikke vil være president. Forestil dig hvad de ville sige til Eva's eventuelle valgsprog : "Grab That Cock!"
 :P

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 20 minutter siden:

Trumps uofficielle valgsprog var jo "Grab them by the pussy"... Så kan godt forstå Eva ikke vil være president. Forestil dig hvad de ville sige til Eva's eventuelle valgsprog : "Grab That Cock!"
 :P

/Francois

Det er bare dansk for "low five" B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 3 minutter siden:

Smelt :wub: 
Jeg skælder også ud engang imellem, altså :P 
 

Dine udskæld er altid velfunderet, ikke hysteriske, og er velmente, samt kommer fra hjertet. Plus at ratio'en mellem dine udskæld og dine andre udgydelser er så lav, at det statistisk set er insignifikant. "Nothing to see here, move along good people!"

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 30 minutter siden:

Jeg er helt enig og vil da benytte lejligheden til at takke, Eva har bestemt skrevet en del jeg fandt brugbart <3 Jeg håber jeg en dag, får mulighed for at møde hende:)

Deltag i en fredagsbar. Husk ørepropper. Og godt humør.

/Francois
P.S. Snak IKKE om GoT sæson 8, med mindre du vil se en Pianist kaste med flygel, og en Rødhåret Furie ligne Vhagar.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charlie2022 skrev, for 14 minutter siden:

Hvornår er der fredagsbar igen?

Næste gang er den 17 marts, men den er udsolgt. Se dette indlæg af Eva, for at finde ud af hvordan du gør dig klar til Fredagsbar nr. 5: Evas Fredagsbar #4 - Fredag 17. marts kl. 17-22 - Side 3 - Sexevents - Eroguide.dk

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charlie2022 skrev, for 30 minutter siden:

Hvornår er der fredagsbar igen?

JEG må ikke skrive det her - jeg har tre aktive annonceprofiler her på Eroguide, og man må ikke deltage i samme tråd med flere af sine profiler, hvilket er helt fair og forståeligt, omend det i dette tilfælde ikke er så brugervenligt. Hensigten og reglen synes jeg er god. 
Der er også "Ananas i egen juice" reglen hvor man ikke må reklamere direkte for sig selv. 
Såøeh... klik på "et eller andet søgefelt" eller noget og skriv Fredagsbar eller vent på at en brugervenlig broder skriver et link til til profil eller aktiv tråd om emnet. 
Jeg tror dog godt jeg må skrive at der har været udsolgt en rum tid, uden at få et rap over nallerne. Nu får vi se om jeg bliver ekskluderet fra en tråd om mig selv :ph34r: 
Det tænker jeg dog ikke der er nogen særlig risiko for, medmindre rønnebærrene er sure eller noget. 
Så det vil først være næste næste Fredagsbar hvis det skulle være ;)  

Kærligst,
Eva <3

PS: Vi er på tynd is med denne tråd, gætter jeg på. 
Jeg ved at @Mook fik svar om at man ikke må oprette tråde om sig selv. 
Nu er denne tråd hverken bestilt eller oprettet af mig, og Mooks "EGEN TRÅD" udviklede sig til det, selvom da hun oprettede den var det et spørgsmål om hvorvidt hun måtte :D 
Det er lidt ligesom når @JenniferRomantica melder ud på EG at hun er med til næste Fredagsbar, og dermed er selvskreven hver gang :lol: Jeg er vild med det!... altså når jeg kan gennemskue at det ikke er tilsigtet :wub: 
De kvinder der i tidligere Eroguide-tidsaldre har haft deres egne tråde og billedtråde er vist blevet høfligt henvist til de nye regler. 
Så indtil der kommer en slags "Blog" eller lign. til vores Annonceprofiler på Eroguide, skal vi nok passe på at herlighederne ikke tager overhånd. 
Når det er sagt, så er det altså dejligt at bade sig lidt i rosenbladene... altså før jeg smadrer piedestalerne med en tryklufthammer, og kaster murbrokkerne i havet. Bare for at opdage at nye mænd jeg vist aldrig har mødt ( @Mr_T ? ) kan ramme et eller andet når jeg synger mine Sirene-sange :wub:

PS2: Og så nåede @Francois at gøre det før jeg klikkede på SEND :D

PS3: @North her ser du endnu hvordan det sker igen og igen at mine PS'er bliver længere end indlægget i sig selv. 
What's a Girl to do? :lol:
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Eva Nadine Bare tag det roligt - hvis du bliver bannet fra tråden her, så sender jeg dig "et godt resume" på den ene eller anden måde :D

Og nej - vi har ikke mødtes endnu. Tager stadig tilløb med dårligt knæ og alt muligt personligt skrammel, der skal falde lidt på plads.

Jeg synes bare, HELT uden bagtanker at du trængte til ros .. uden ris, og uden savl (så meget) fordi du er så skide empatisk at alle kan se hvor hjælpsom du er herinde.  JEG har ihvertfald allerede gjort klar til den virtuelle piedestal, som du bare kan træde op på, når du er færdig med trykhammeren.

Og som en sidenote - Hvor er det dog fantastisk at jeg ved at bruge 2 minutter (okey 4 - staver jo som en brækket arm) kan gøre dig glad *sagde han lidt selvfedt*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 55 minutter siden:


PS2: Og så nåede @Francois at gøre det før jeg klikkede på SEND :D
 

Reduceret til en PS2, når nyeste model er en PS5. Tak, af hjertet tak  @Eva Nadine...
:D:lol:

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 2 timer siden:

Deltag i en fredagsbar. Husk ørepropper. Og godt humør.

/Francois
P.S. Snak IKKE om GoT sæson 8, med mindre du vil se en Pianist kaste med flygel, og en Rødhåret Furie ligne Vhagar.

 

Ingen. Rører. Klaveret :lol:

Og ingen GOT snak, jeg når at blive færdig med den inden vi ses :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Det er lidt ligesom når @JenniferRomantica melder ud på EG at hun er med til næste Fredagsbar, og dermed er selvskreven hver gang :lol: Jeg er vild med det!... altså når jeg kan gennemskue at det ikke er tilsigtet 

Ja eller når du ringer for at sikre dig jeg kommer og jeg så bare gå ud fra jeg har glemt at vi havde en aftale men at vi faktisk slet ikke havde en helt fast aftale:lol:<3..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også tilslutte mig et stort tak til @Eva Nadine for alle de mange gode råd hun kommer med her på forummet, det er guld værd :wub::wub:

Også de utrolig skarpe og informative indlæg hun kommer med generelt i alle opslag :D

Redigeret af Sexy Flora
dobbelt ord slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, for 8 timer siden:

Synes det var på tide, at er blev oprettet en helt egen heppekorstråd, hvor jeg egentligt bare vil kaste min åbenlyse beundring af @Eva Nadine til skue.

Ja, enig.

Jeg kender hende (desværre) ikke. Men hendes intelligente indlæg herinde, giver en sapiosexuel mand som jeg en boner hver gang hun skriver.....Sådan mere eller mindre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 5 timer siden:

Dine udskæld er altid velfunderet, ikke hysteriske, og er velmente, samt kommer fra hjertet. Plus at ratio'en mellem dine udskæld og dine andre udgydelser er så lav, at det statistisk set er insignifikant. "Nothing to see here, move along good people!"

/Francois

Har været der. Altså blive skældt ud af den kære @Eva Nadine :wub: Men det var den kærligste udskældning jeg til dato har fået - og vel placeret. 

Så af hjertet tak til vores kommende sex-/duskeriminister (eller hvad titlen nu bliver). Du har min stemme <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 5 timer siden:

Smelt :wub: 
Jeg skælder også ud engang imellem, altså :P 
 

Wow, du kan også lave korte indlæg. ;) :D :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

giver en sapio[flash forward to]boner

Hvordan kan jeg monstro produktudvikle det til noget mine børnebørn kan arve overskuddet af? :D 

@tvr jeg har det altså ligesådan med dig ret ofte.
Jeg har sådan en "2-DO" liste over Eroguide skribenter jeg har et EG-crush på. Altså mænd jeg gerne vil møde i virkeligheden uden jeg har nogen som helst idé om det skal være til kaffe, kage, frem eller tilbage eller noget derimellem eller lidt af det hele :wub: 
Indtil videre er der kun flueben ved cirka halvdelen af den oprindelige liste. Der kommer løbende nye til, men jeg må indrømme at jeg også blander nogle af jer lidt sammen har jeg opdaget.
Er folks Avatars for ens, så glemmer jeg lidt hvem der er hvem over tid :P

Nogle fra den oprindelige liste har jeg været til kaffeslabberas med. Andre har jeg haft på briksen. Enkelte har jeg eh... afhjulpet med boneren på anden vis. Ganske få endda flere gange og endnu færre ser jeg fast eller halvfast.
Så... DU kære @tvr er på min 2-DO liste, og har været det næsten fra starten ;) 

København er dén vej - - - - - - - - >>

Kærligst, Eva <3
 

PS: Der er en gammel (ikke særligt god) film med Steve Martin hvor han forelsker sig i en hjerne han slæber rundt på og kan tale med (!!) som han formår at transplantere (!!) ind i en super smuk gade-prostitueret (som jeg husker det) der dog ender med at når han vågner fra et koma (!!) viser det sig at hun er blevet stor og fed fordi hun havde glemt at fortælle at hun har en spiseforstyrrelse... kom til at tænke på den. Den var forud for sin tid. Fra engang hvor ordet sapioseksuel vist slet ikke var opfundet endnu. Det var også dengang hvor Sugardating stadig ikke var blevet forplumret i øvrigt, og endnu ikke var nået til Danmark som betegnelse eller koncept i hvert fald ;) 

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 7 timer siden:

"Nothing to see here, move along good people!"

"You don't need to see his identification."
"These aren't the droids you're looking for."
"He can go about his business." 
"Move along." 

https://www.youtube.com/watch?v=k1rlThKe1qo

<3 Alec Guinness... se dér var en mand jeg var seksuelt tiltrukket af i en meget ung alder, før jeg vidste hvad sapioseksuel var og at det var "perverst" at fantasere om ældre mænd :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Eva Nadine skrev, for 26 minutter siden:

sapioseksuel

Ahhh, der var min diagnose :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ork ... 
@Eva Nadine har skam spoleret min nattesøvn flere gange ...
Men det er heldigvis nemt at undgå.
Det er lissom med kaffe ... 
Jeg skal bare lade være med at læse Evas indlæg senere end tre timer før jeg går i seng.
Så undgr jeg at få grineflip der gør at jeg ikke kan sove .... 

Jeg vil osse sige Eva tak for de mange pragtfulde indlæg ...
Næsten uanset hvad, så kan jeg ikke la' vær' med at læse dem ... 
Selv om det ta'r lidt tid ... 
Og jeg nogle gange skal klø mig lidt i panden .. for hva' pokker er det egentlig helt præcist hun mener ... !?
Hun skriver som hun snakker .. og det er underholdende - og udfordrende - på den gode måde ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen sådan er der forskel på folk @sneræven dit skønne menneske!
Nogle klør sig i panden og kan ikke sove efter at læse hvad jeg skriver.
Andre klør sig i skridtet og sover derefter lidt bedre efter at læse hvad jeg skriver.
Der er lidt til både gården og gaden :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...