Hop til indhold

Steder i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Bedste steder? Hej mig og min kæreste bor her i aarhus og vil meget gerne prøvet at have sex i offenligtheden altså gerne på et toilet eller noget hvor man kan låse sig inde så nogle anbefaleder steder hvor man kan gøre det hvor der heller ikke er for mange mennesker?

Skrevet

Toiletterne i Storcenter Nord.....giv hende et dyt fra mig.... 

Lad os vide om det lykkedes.

Skrevet

Toiletterne i Musikhuset en almindelig dag

Skrevet
lpoh skrev, for 34 minutter siden:

Fordi der er adgang i dagtimerne, men tyndt befolket når der ikke er arrangementer..?!? Snedigt.

Skrevet
lpoh skrev, 1 time siden:

Er  der  fælles  toiletter? 

Skrevet

Det lyder virkelig frækt. Hvis I er interesseret i at have en lyttende tilskuer, så sig til

Skrevet

Handler sex i offentligheden ellers ikke mest om, at der netop gerne må være en del folk i nærheden? Netop det faktum, at man potentielt kan blive opdaget, har da noget over sig. :wub:

Var en gang i en svømmehal i udlandet, hvor der var fælles omklædning i de der små båse, hvor man kan åbne døre i begge sider. Min daværende pige spillede op til lir, og vi endte med lidt siddende sex. Dog ikke så længe, for dels var det rimelig ubekvemt, og dels larmede vi lidt for meget. 

Skrevet
lejogbrug skrev, den 21.2.2023 at 13:56:

Ikke så  vidt jeg husker... men man kan bare liste sig derind.

Det gjorde jeg sammen med min daværende veninde, en del gange faktisk.
Og ja, der var da nogle damer der gloede lidt en gang vi kom ud af et toilet kokrøde i ansigterne, men det tog vi med et grin

Skrevet

Der er jo også den store skov syd for byen, der er der ofte biler rundtomkring med folk der hygger løs

Skrevet
oleolsen2602 skrev, den 21.2.2023 at 01:59:

Bedste steder? Hej mig og min kæreste bor her i aarhus og vil meget gerne prøvet at have sex i offenligtheden altså gerne på et toilet eller noget hvor man kan låse sig inde så nogle anbefaleder steder hvor man kan gøre det hvor der heller ikke er for mange mennesker?

Lyder alså selv modsigende: "have sex i offentligheden" på "et toilet hvor man kan låse sig inde"

Skrevet
lejogbrug skrev, den 21.2.2023 at 13:56:

Er der ikke et seperat baby-skifte-rum i nordenden (under restaurant)?

Skrevet
TordenSkjold skrev, for 14 timer siden:

Er der ikke et seperat baby-skifte-rum i nordenden (under restaurant)?

Det  må  tjekkes ud  ved  lejlighed  om  stedet  er  egnet  til  en  omgang  fræk sex.

Skrevet
lpoh skrev, for 20 timer siden:

Der er jo også den store skov syd for byen, der er der ofte biler rundtomkring med folk der hygger løs

Er  det  ved  Moesgaard  ? 

Skrevet
lejogbrug skrev, 1 time siden:

Er  det  ved  Moesgaard  ? 

i skovene deromkring, bare find en plet sådan "lidt til en side"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.