Hop til indhold

Recommended Posts

Egentlig havde jeg en aftale  med Smuk85JMulat, men hun måtte meldefra pga. sygdom og foreslog mig sin veninde, der altså er Langbenet Blondine http://www.voksenlisten.dk/langbenetblond. Vi sms'ede noget sammen, og pga. blæsten, blev det til, at jeg skulle give besked, når jeg var ved at være hos hende. Vel ankommet på adressen blev jeg hurtigt lukket ind og vist ind i værelset. Det er hendes private lejlighed, så der er et personligt præg på den. Hun spurgte mig mht. loftlyset, der bestemt ikke er særligt charmerende, men da jeg jo gerne ville kunne se hende, forblev lyset tændt :-P

Jeg kom hurtigt ud af det meste af tøjet, og vi begyndte at kysse og kæle. Lad det være sagt med det samme - HUN KAN VIRKELIG KYSSE!!! Lagt ned på sengen begyndte hun at give mig fransk uden. Jeg fik også taget hendes bryster under kærlig behandling. Hendes ret store piercinger i brystvorterne kan føles i munden...

vi fik smagt på hinanden - første gang jeg har slikket en med intimpiercing for neden. Efter mere kys og kæl kom der gummi på lille gun og så blevjeg redet... Da jeg var kommet, var der gået 30 minutter - jeg havde bestilt en time, så nu kom spørgsmålet: "Vil du spare på pengene, så vi slutter her, eller skal vi fortsætte?". Jeg valgte at fortsætte - var ikke parat til at gå endnu. Selv om det kom til at koste mig en del mere, er jeg rigtig glad for mit valg! Vi fik nusset og kælet - og endte med at ligge længe og snakke sammen.

Jeg kan fortælle, at blondinen ikke kun har noget godt mellem benene, men helt bestemt også har eet godt hoved. Det var en dejlig oplevelse, som meget vel kan blive gentaget, men først tror jeg, det skal være et besøg hos hendes veninde, som jeg havde den oprindelige aftale med.

Hvordan er hun så

Alder er jo noget, der meget ofte diskuteres her, og jeg er ikke specielt god til at gætte alder, men et forsigtigt gæt siger, at hun er en velholdt kvinde i starten af 40'erne.

Udseende: Hun er vel ikke klassisk smuk, men har et harmonisk udseende og en utrolig udstråling. Nogen har turn off på piercinger og tudser. Jeg synes, det virkede pikant og passede godt til hende.

Hun kan ikke kun kysse, men bestemt også sutte!!! og rigtig god sex også.

En sidste detalje: Afregningen skete umiddelbart før jeg gik fra hende - og uden, at der blev hentydet til det. Det er en detalje, der gik rent ind hos mig.

Vær gode ved hende - hun fortjener det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Warmgun:
... Da jeg var kommet, var der gået 30 minutter - jeg havde bestilt en time, så nu kom spørgsmålet: "Vil du spare på pengene, så vi slutter her, eller skal vi fortsætte?"...
En sidste detalje: Afregningen skete umiddelbart før jeg gik fra hende - og uden, at der blev hentydet til det. Det er en detalje, der gik rent ind hos mig.(citat slut)

TH:
Det er ihvertfald en flot gestus af blondinen, at hun giver dig muligheden for kun at betale for ½ time, når den oprindelige aftale lød på en hel time!

Mht. afregningen så vil hun nok gøre sig selv en tjeneste, hvis hun fremover beder om betaling, inden hendes forkælelse går i gang, for man har ofte hørt om usympatiske mænd, der har snydt sig fra at betale selv efter at have modtaget 5-stjernet behandling hos glædespigen.
Her i sommer hørte vi på EG sågar om en mandlig kunde, der først havde betalt glædespigen, men som stjal pengene igen, da han skulle gå... :roll::twisted:
Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

sød anmeldelse, men jeg synes at den går lidt meget ind over vores diskretions grænser med beskrivelser af ens private hjem osv måske kunne man ønske en mere målrettet anmeldelse, der handler om sex og hygge.

ligeledes synes jeg også at min veninde bliver udlagt som værende naiv, hvilket jeg kan forsikre jer om hun ikke er, hun troede at jeg var bekendt med ham, derfor stolede hun på at han var reel, hvilket han jo også viste sig at være. 

denne side er super god til at vise om man er fake eller ej, men alt andet er jo en individuel smags sag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

og hvor er det skønt at hele verden ved at jeg er snotforkølet.. det er da relevant hahahahahaha

SmukMulat, "Hele verden" ved kun, at du er "snotforkølet", fordi du selv oplyser det i dit eget indlæg oven for... :cool::mrgreen:

Så DU må åbenbart finde oplysningen relevant... :cool:

Og mht. at anmeldelsen "går lidt meget ind over vores diskretions grænser med beskrivelser af ens private hjem...", så har du ret i, at anmelderen oplyser, Langbenet Blondine har et "værelse" samt en "seng" og et "loftslys" i værelset - det må siges at være århundredets indiskretion... :lol::mrgreen:

Kan godt forstå, du føler dig pikeret på venindens vegne...(!)

Vh./TH :D

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smuk85j,ulat

Jeg synes, at det var relevant at fortælle, at du var mit første valg. Alene for at fortælle, at du anbefalede mig din veninde. Grunden til omtalen af belysningen et alene, fordi vi talte om det.

Jeg synes ikke, det et så fedt, at få at vide, at en anmelder har kneppet en pige på 87 forskellige måder. Jeg synes, det er mere relevant at vide, hvordan jun er som menneske, hvordan man bliver modtaget, og hvordan den totale oplevelse har været. Her håber jeg, at jeg lever op til mine egne idealer, O g at jeg ikke udleverer nogen - det har i hvert fald ikke været min hensigt. Jeg håber, at min anmeldelse opfattes lige så positiv, som den er tænkt! Og håber også, at jeg fortsat har en chance for at møde dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smuk85Mulat...

Og håber også, at jeg fortsat har en chance for at møde dig.

Det er da SmukMulat, der skal håbe, at hun fortsat har en chance for at møde DIG...(!) :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smuk

vi er jo mennesker af kød og blod  og med forskellige indfaldsvinkler. Jeg svingede rigtig godt med din veninde og fik talt om nogle tig, jeg aldrig ville viderebringe, da det er vores private snak. Jeg håber, at du kan acceptere, at jeg er en følsom mand, der gerne vil være reel i mine anmeldelser. Jeg synes bestemt ikke, at jeg har udleveret personlige/private/intime oplysninger.

Jeg håber , du forstår mig!

Knus :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thor, alle har lov at sige til eller fra. Så selvfølgelig er det smuk, der skal beslutte, om hun vil se mig - så længe jeg gerne vil se hende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Langbenet blondine (Nørrebro) er bestemt et eller flere besøg værd.

Hun er omkring de 45 år, og det er hendes private lejlighed. Der er ikke nogen fast vagtplan, og du sender blot en SMS for at høre, om hun har tid.

Det er en rar oplevelse, og pengene gives til sidst, når du skal ud af døren.

Jeg tager en halv times tid, og hver gang får jeg lov til at afslutte med fransk uden gummi.

Første gang spurgte jeg lige, om jeg skulle sige til, inden den kom. Her var svaret, at "du kommer bare, når du har lyst".

Det gjorde jeg så, og når den kommer, tager hun den helt ned til roden, mens du sprøjter. Hun sluger hver en dråbe.

Hun ved virkelig, hvordan en mand skal suttes med en komplet afslutning i munden.

Der er kun de bedste anbefalinger herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for gode beskrivelser. Er det et diskret sted? Kan man komme ind til hende uden at alle har lugtet lunten?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

tak warmgun - har indtil videre kun haft skriftelig kontakt med hende og ud fra det kan jeg kun sige, at hun virker enormt sød og forstående - for ikke at glemme indsigtsfuld. Tilslutter mig derfor, hvad der før er blevet sagt: vær sød ved hende.

Hvis hun selv læser det her, kan jeg kun sige, at jeg glæder mig til at møde hende i det nye år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak warmgun - har indtil videre kun haft skriftelig kontakt med hende og ud fra det kan jeg kun sige, at hun virker enormt sød og forstående - for ikke at glemme indsigtsfuld. Tilslutter mig derfor, hvad der før er blevet sagt: vær sød ved hende.

Hvis hun selv læser det her, kan jeg kun sige, at jeg glæder mig til at møde hende i det nye år.

Du har efter min bedste mening virkelig noget at glæde dig til! :)

Glædelig jul her fra

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har nu endelig prøvet en treesome med langbenet blondine og smuk85jmulat, og må sige at de to varme kvinder formår virkelig at give en oplevelse der sidder længe efter.

jeg var noget spændt og små nervøs inden, men der blev taget imod mig med et smil og jeg blev ført ind i soveværelset. jeg må indrømme at det virkede ret overvældende, da de stod på hver sin side at mig, og klædte mig af, men jeg fandt hurtigt ud af, at de vidste lige hvad de skulle gøre ved mig. jeg er vild med store bryster og fik også lov til at sprøjte ud over fire af slagsen. det var en super fed oplevelse og jeg gør det gerne igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
OleV skrev, den 13. februar 2015 at 19:21:

Ved godt det er en gammel tråd, men hvad kostede en trekant?

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan huske det, men det har ikke rykket min økonomi ud over kanten.

Øger er link til LB https://annoncelight.dk/showad/183253 hendes veninde har denne annonce https://annoncelight.dk/showad/173440

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...